Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Schwarzenegger vond het nodig om even het doodvonnis te tekenen voor Russische strongmanatleet Markov (helemaal rechts), die net op tijd wordt weggetrokken door zijn coach

Z'n stylist is duidelijk overleden.

Dat zeg ik ook niet natuurlijk ;).

In West-Oekraïne valt niks te halen voor de Russen.

Zelensky mag nu wel weer aan de macht blijven van ze? Ik dacht dat ze hem nog steeds weg wilde hebben.

Nee hij mag blijven maar met een Russische PM.
Imo geeft dit wel een beetje aan hoe goed het gaat voor Rusland 🤣
Geen idee of ze ook nog een leger hebben met wat getrainde leidinggevenden maar tot nu toe staan ze flink voor lul als zelfverklaard "sterkste leger van de wereld"

Dit is wel een mooi lijstje over wat er zoal achtergelaten is.

Laatst bewerkt:
Als we als EU stoppen met de handel van Gas met Rusland, kunnen we eigenlijk in de EU de Russische gasreserves op EU grondgebeid niet innemen?

Lijkt me prima weg te schrijven als vergoeding voor de opvang van 5 miljoen migranten als direct resultaat van de militaire acties van Rusland.

tot nu toe staan ze flink voor lul
Het enige probleem is dat Russen dat doorgaans, vroeg of laat, recht lijken te zetten.

No pun intended

smiling GIF

Schwarzenegger vond het nodig om even het doodvonnis te tekenen voor Russische strongmanatleet Markov (helemaal rechts), die net op tijd wordt weggetrokken door zijn coach

Dit viel mij ook op, hopelijk heeft het geen gevolgen.

Wel een vreemde situatie: Markov is slechthorend en spreekt geen Engels. Ik vraag me af of hij het überhaupt door had...

Wel een vreemde situatie: Markov is slechthorend en spreekt geen Engels. Ik vraag me af of hij het überhaupt door had...
Ik denk dat zijn handler vooral niet wilt dat hij geassocieerd wordt met die politieke houding die daar verkondigd werd. Denk niet dat dat goed is voor zijn veiligheid/reputatie in zijn thuisland.

Nee hij had t zelf niet door denk ik maar z'n handler trok 'm inderdaad net op tijd weg, voordat iedereen begon te applaudiseren. Anders had Markov gewoon meegeklapt, want hij begreep er inderdaad niks van. Arnold had moeten stoppen bij hoe geweldig het is dat een Oekraïner en een Rus zij aan zij streden, en de rest achter de schermen moeten doen. Markov kreeg hier onterecht best wat flames over op social media

Iemand nog wat gedoneert aan 555?

5 euro overgemaakt net

Verder gaat alles volgens plan hoor :roflol:

'Goedemorgen comrad, jouw bus is nu onze bus en onze bus is nodig aan het front'

Nee hij had t zelf niet door denk ik maar z'n handler trok 'm inderdaad net op tijd weg, voordat iedereen begon te applaudiseren. Anders had Markov gewoon meegeklapt, want hij begreep er inderdaad niks van. Arnold had moeten stoppen bij hoe geweldig het is dat een Oekraïner en een Rus zij aan zij streden, en de rest achter de schermen moeten doen. Markov kreeg hier onterecht best wat flames over op social media
Lijkt wel alsof Arnold een poging tot omhelzing voorkomt.

Ik vang misschien een hond op. Kan er niks aan doen, maar als ik een gezin zie vluchten met een hond gaat die mij nog het meest aan het hart met op enig afstand de kinderen.

Wat is eigenlijk de reden dat Ierland niet bij de NAVO zit? Viel me op bij dat kaartje met NAVO partners.

Terug
Naar boven