apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mwa valt dus juist wel mee..iedereen vindt dat hij juist moet deugen door Russische sites te blokkeren. Maar hij weigert dat. Al die deugers gaan batshit op Musk op twitter.
Echt? Vond hun vroeger echt gekDie komen toevallig uit mijn regio, maar zijn helemaal verpest door overmatig drugsgebruik.
Ja ik ook, Zu5e was ook altijd geinig om te kijken maar werd bij de latere videos kut.
Oja zu5e had je ook nogJa ik ook, Zu5e was ook altijd geinig om te kijken maar werd bij de latere videos kut.
www.instagram.com
Ook andere zieners hebben dit min of meer voorspeld.
Iets voorspellen is niet hetzelfde als gelijk hebben of jet aan hebben zien komen.Ook andere zieners hebben dit min of meer voorspeld.
Maar ja, als zelfs Erdogan daadwerkelijk de acties van Putin afkeurt is hij wel echt fout bezig.
Hij had niet nog tips gegeven hoe je een genocide het beste uit kan voeren?Maar ja, als zelfs Erdogan daadwerkelijk de acties van Putin afkeurt is hij wel echt fout bezig.
![]()
Erdogan will tell Putin to stop Ukraine war in call on Sunday -spokesman
Turkish President Tayyip Erdogan will tell his Russian counterpart Vladimir Putin on Sunday to stop the invasion of Ukraine, an Erdogan spokesman said, while adding that it was naive to expect talks between Moscow and Kyiv to yield results while fighting rages.www.reuters.com