XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Las net ergens dat de VS een Aziatische Nato wil vormen 🤔

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.584

Toen Biden won zei ik nog, in het Verenigde Staten topic, dat er een oorlog moest en zou komen met Rusland. Dat had eigenlijk moeten gebeuren met Killary, maar ze hadden niet hard genoeg gefraudeert. Met Biden wel, en daarom won hij ook, en kijk eens aan, voila, oorlog met Rusland na een jaar presidentschap.

Laatst bewerkt:
  • #1.585
Las net ergens dat de VS een Aziatische Nato wil vormen 🤔
Zijn ze praktisch al aan het doen. Alles om China te dwarsbomen. Daarom heeft China de Zuid-Chinese zee ook volgegooid met tal van manmade eilandjes die volstaan met raketsilo's, SAM, radar, etc, om o.a. Amerikaanse oorlogsschepen mee uit te kunnen schakelen.

Weet je dat ik soms denk dat het afgesproken werk is. Verdeel de taart en heers. Geheime diensten zijn fucking ver met mindcontrol, toekomst scenarios uitwerken dmv AI enz. Achterkamertjes politiek bestaat niet alleen op micro schaal zoals bij dat corrupte stelletje in Den Haag maar overduidelijk ook op macro-schaal: Davos, Bilderberg en dan nog wat we niet kennen of horen.
100% mee eens. Helaas denk ik dat de gemiddelde burger dit juist prefereert. Geef ze wat 'luxe' (smartphone tablet auto vakantie) dan maakt het ze niks meer uit. Slavenarbeid in een mooi jasje met een slagroomtoef erop:loony:

100% mee eens. Helaas denk ik dat de gemiddelde burger dit juist prefereert. Geef ze wat 'luxe' (smartphone tablet auto vakantie) dan maakt het ze niks meer uit. Slavenarbeid in een mooi jasje met een slagroomtoef erop:loony:
Dat is ook een beetje de tragiek van de Arbeiderspartijen, men wilde aan Volksverheffing doen, maar de Arbeider had liever Beeldbuis dan Bildung, liever Merkkleding dan Meesterschap, liever Vakantie dan Verheffing,

"Panem et Circenses" en zo is het nog steeds.

De meeste mensen hebben het ook gewoon druk met werk, kinderen en ouders en wellicht zijn ze verstandiger dat ze zich niet druk maken om dingen waar ze toch geen invloed op kunnen uitoefenen en halen ze hun schouders op over zaken die hen nog niet direct raken.

Volgens Esther van Fenema* zijn de meeste mensen op persoonlijk vlak beter af met iets minder vrijheid en met meer geluk, dat geluk is vooral als een bijproduct van zingeving.

* Psychiater, presenteerde De Nederlands Leeuw met o.a. JBP als spreker.

De meeste mensen hebben het ook gewoon druk met werk, kinderen en ouders en wellicht zijn ze verstandiger dat ze zich niet druk maken om dingen waar ze toch geen invloed op kunnen uitoefenen en halen ze hun schouders op over zaken die hen nog niet direct raken.
Ignorance is bliss? Laten we hopen die zaken uit je laatste zin ons nooit zullen raken. Van de andere kant is het wel 'spannend' dat er 'iets groots' gebeurd, al had ik liever iets onschuldigers gezien. Voor mij persoonlijk leidt het er wel toe dat ik alles meer waardeer, zou dat ook zo zijn als het me allemaal niet zou interesseren?:gek:

Van de andere kant is het wel 'spannend' dat er 'iets groots' gebeurd
Genoeg spannends gezien laatste jaren joh. Economische crisis, die terrorisme shit, covid-19 en nu weer een halve oorlog in het oosten. We moeten elke zoveel jaar wel weer ergens bang voor zijn totdat de volgende kutzooi zich weer aandient.

Doe mij maar gewoon peace & quiet.

• #1.590
Gelukkig kunnen we gewoon overstappen naar elektrisch als Rusland de gas- en oliekraan dichtdraait. f**k dat we hebben Rusland helemaal niet nodig met hun vervuilende fossiele brandstoffen!

O.., shit.
LME nickel_1.jpg

Raadt eens welk land wereldwijd de grootste exporteur van nikkel is? :o

Batteries for Electric Vehicles

Two of the most commonly-used types of batteries, Nickel Cobalt Aluminium (NCA) and Nickel Manganese Cobalt (NMC) use 80% and 33% nickel respectively; newer formulations of NMC are also approaching 80% nickel.

Nickel is the most important metal by mass in the lithium-ion battery cathodes used by EV manufacturers.

Laatst bewerkt:
Op welk vlak verschilt jouw leven van een gemiddelde burger?
Haha nu klink je als mijn psycholoog.

Waarschijnlijk niet heel veel. Al zie ik dat veel mensen het belangrijker vinden hoeveel hun spullen waard zijn, dan hoeveel geluk ze uit die spullen halen. Op die manier wordt geld een doel ipv een middel. Niks mis mee, just not my cup of tea

Waarschijnlijk niet heel veel. Al zie ik dat veel mensen het belangrijker vinden hoeveel hun spullen waard zijn, dan hoeveel geluk ze uit die spullen halen. Op die manier wordt geld een doel ipv een middel. Niks mis mee, just not my cup of tea
Dat was niet mijn bedoeling . Was vanuit interesse. Je ziet in meerdere topics altijd twee verschillende uitersten die continue hun eigen gelijk aan het bevestigen zijn terwijl de waarheid vaak een beetje in het midden ligt. Zoals je zelf al aangeeft. Waarschijnlijk niet veel :)

Dat was niet mijn bedoeling . Was vanuit interesse. Je ziet in meerdere topics altijd twee verschillende uitersten die continue hun eigen gelijk aan het bevestigen zijn terwijl de waarheid vaak een beetje in het midden ligt. Zoals je zelf al aangeeft. Waarschijnlijk niet veel :)
Ook niet zo opgevat hoor, hij zei alleen letterlijk hetzelfde. Kon er hartelijk om lachen :thumbup:

Gaat niet eens zo zeer letterlijk om het geld, maar het succesvol zijn en er toe doen. Het respect krijgen van anderen. In de ene omgeving belangrijker dan de andere.

Gaat niet eens zo zeer letterlijk om het geld, maar het succesvol zijn en er toe doen. Het respect krijgen van anderen. In de ene omgeving belangrijker dan de andere.
Idd, die spullen moeten dan succes suggereren en/of het horen bij een bepaalde groep/klasse. Het schijnt nog deels te werken ook, je schijnt meer sjans te hebben met een dure zonnebril op, een mobiel uit het topsegment op tafel en daar een sleutelhanger bij van een brute bolide.

Met als eventuele nuance dat spullen en/of het soort spullen in de ene omgeving meer worden gezien als mate van succes dan in een andere omgeving.

Als voorbeeld met verwijzing naar mijn eerdere post over het niet helemaal lukken van volksverheffing: vader van een kennis werkt op een school waar ze mensen op een laag niveau naar werk proberen te begeleiden: geen geld voor schoolboeken, wel allemaal een nieuwe telefoon. Anderzijds in de collegebanken bij studies die geen zware programma's draaien (alfa en gamma): heel veel van de nieuwste Apple laptops.

Idd, die spullen moeten dan succes suggereren en/of het horen bij een bepaalde groep/klasse. Het schijnt nog deels te werken ook, je schijnt meer sjans te hebben met een dure zonnebril op, een mobiel uit het topsegment op tafel en daar een sleutelhanger bij van een brute bolide.

Met als eventuele nuance dat spullen en/of het soort spullen in de ene omgeving meer worden gezien als mate van succes dan in een andere omgeving.

Als voorbeeld met verwijzing naar mijn eerdere post over het niet helemaal lukken van volksverheffing: vader van een kennis werkt op een school waar ze mensen op een laag niveau naar werk proberen te begeleiden: geen geld voor schoolboeken, wel allemaal een nieuwe telefoon. Anderzijds in de collegebanken bij studies die geen zware programma's draaien (alfa en gamma): heel veel van de nieuwste Apple laptops.

Er duur bij lopen/succes uitstralen geeft de indruk dat iemand bij jou in veilige handen is. Je bent intelligent, kan problemen oplossen die anderen niet kunnen. Tegenslagen in het leven zal je goed kunnen handelen, met jou een leven zonder stress en zorgen. Wordt er maar vriendjes mee en doe aardig, misschien komt het ooit nog van pas of kan je meeliften op zijn status.
In discussies waar je niks van weet zal je toch nog serieus worden genomen, flauwe grappen die je maakt zullen vast leuk zijn aangezien je zoveel bereikt hebt en er zal wel iets leuks achter zitten wat ik nu even niet begrijp. hihi

Interessant draadje voor de liefhebber over de militaire verhoudingen Rusland vs. Oekraïne en waarom Oekraïne niet helemaal kansloos is.

Terug
Naar boven