MuscleMeat

Op/Aanmerkingen cut schema

ExXx

Novice
Waardering
0
Goedemorgen heren,

Plan is om vanaf 1 feb te gaan cutten. Doel is zoveel mogelijk vet verlies met behoudt massa.

30 jaar, 1,74 82 KG. Vet % is nu 17%. 4 x per week KT, 3 x cardio, 30 mins HIIT

Graag jullie meningen.

Supps; Multi, BCAA, omega 3, Whey

Bijlagen

Zou graag weten waarop je je voeding gebaseerd hebt? je zit idd erg hoog in je eiwitten.. is op zich niet nodig. Verder veel vlees, ik zou een deel ervan weglaten en een deel vervangen door langzame eiwitten (caseine) uit melkproducten. Deze dan voor het slapen gaan icm goede vetten, (pindakaas noten etc.)

Vraag me ook af wat het verschil is tussen je magere runder gehakt en lean beef mince? Dat is toch een hetzelfde product? ook naar macros kijkend.

EDIT: Ook heeft het gehakt dezelfde macros als de mince maar heeft de mince twee keer zoveel calorieen? (wel de juiste). Schrijf hem nog eens helemaal op met al je gegevens uit dezelfde bron, volgens mij klopt er iets niet..

of ik lees het niet goed, of je calorieen per product kloppen totaal niet.

bijvoorbeeld kip:
200g Chicken 23 2 0 330

23g eiwit x 4 en 2g vet x 9 = nooit 330? en als je het per 100 g hebt neergezet zodat je het daarna x2 moet doen, dan kom je nog maar op 200..

en veel producten hebben dit?
dus eerst moeten alle getallen kloppen voor je advies kan verwachten.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn excuses, heb de verkeerde geüpload.. Sommige staan er ook dubbel in, weet niet wat er fout is gegaan.

Dit is de correcte. Ik zou ook graag een alternatief weten voor maaltijd 2 & 9 omdat ik merk dat teveel vlees mij tegen gaat staan ( vis is geen optie ).

Schema is gebaseerd op onderhoud van 2800 kcal.

Bijlagen

74 kg x 2,5g eiwit = 185g.
meer dan 2,5g per kg lichaamsgewicht hoeft echt niet in mijn beleving.
Dat scheelt ook flink in aankopen (duur vlees/vis/whey)

je hebt nu dus 3,6g per kg lichaamsgewicht

• Topic Starter Topic Starter
ok duidelijk. Ik ben opzoek naar een vervanging voor maaltijd 2 en 7, tips? Misschien boterham met wat noten ofzo?

Terug
Naar boven