gta4jwz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 227
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik heb mn koelkast op 4graden en mn vriezer heb ik op -20 staan, is dit goed?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Binnen 30minuten heb ik ijsklontjes
en mn kipfilet moet ik er al heel vroeg uithalen want het is keihard bevroren.
kipfilet moet je er gewoon dag van te voren uit halen. in de koelkast zetten.
is ie lekker ondooid en ready for teh magnetr0n
je bedoelt toch niet bereiden in een magnetron, gadver wat een culinair barbaarse daad!haha goede tip! mn vriezer gaat trouwens tot -25 maar is dat nou beter of niet?kipfilet moet je er gewoon dag van te voren uit halen. in de koelkast zetten.
is ie lekker ondooid en ready for teh magnetr0n
kip magnetron?je bedoelt toch niet bereiden in een magnetron, gadver wat een culinair barbaarse daad!

kip magnetron?je bedoelt toch niet bereiden in een magnetron, gadver wat een culinair barbaarse daad!
Doe je dat ook met rijst invriezen? ik maak altijd 2kg rijst en dan bak ik 1kg kipfilet en een sausje en dan roer ik dat door elkaar maar dan zet ik het in de koelkast meestal blijft het 4a5 dagen goed, zou ik dat ook in de vriezer kunnen doen?bakken -> in een bakje doen -> invriezen -> uit de vriezer halen -> magnetron.
scheelt een hoop werk. ik fix kilo's kip tegelijk, want ik heb geen tijd en zin om iedere dag weer staan te koken met een berg afwas als gevolg.
Doe je dat ook met rijst invriezen? ik maak altijd 2kg rijst en dan bak ik 1kg kipfilet en een sausje en dan roer ik dat door elkaar maar dan zet ik het in de koelkast meestal blijft het 4a5 dagen goed, zou ik dat ook in de vriezer kunnen doen?
.Haha vet, vriezers staan dus behoorlijk koud. Ik zelf had gedacht dat ze rond de -10 zouden staan.![]()