XXL Nutrition

Op hoeveel graden staat je koelkast/vriezer?

gta4jwz

Freaky Bodybuilder
Waardering
227
Lengte
1m77
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Raar topic!? >.<

Hangt er vanaf wat je er in steekt zeker...

koelkast 4
vriezer -16

kipfilet moet je er gewoon dag van te voren uit halen. in de koelkast zetten.
is ie lekker ondooid en ready for teh magnetr0n

kipfilet moet je er gewoon dag van te voren uit halen. in de koelkast zetten.
is ie lekker ondooid en ready for teh magnetr0n

kip magnetron? ??? je bedoelt toch niet bereiden in een magnetron, gadver wat een culinair barbaarse daad!

koelkast 4 en vriezer - 18

• Topic Starter Topic Starter
moet er binnenkort 1 kopen, als ik em heb laat ik het je weten man jwt

Haha vet, vriezers staan dus behoorlijk koud. Ik zelf had gedacht dat ze rond de -10 zouden staan.:)

Koelkast 4 graden, vriezer op -18. Waarom wil je dat weten?

kip magnetron? ??? je bedoelt toch niet bereiden in een magnetron, gadver wat een culinair barbaarse daad!

bakken -> in een bakje doen -> invriezen -> uit de vriezer halen -> magnetron.

scheelt een hoop werk. ik fix kilo's kip tegelijk, want ik heb geen tijd en zin om iedere dag weer staan te koken met een berg afwas als gevolg.

bakken -> in een bakje doen -> invriezen -> uit de vriezer halen -> magnetron.

scheelt een hoop werk. ik fix kilo's kip tegelijk, want ik heb geen tijd en zin om iedere dag weer staan te koken met een berg afwas als gevolg.
Doe je dat ook met rijst invriezen? ik maak altijd 2kg rijst en dan bak ik 1kg kipfilet en een sausje en dan roer ik dat door elkaar maar dan zet ik het in de koelkast meestal blijft het 4a5 dagen goed, zou ik dat ook in de vriezer kunnen doen?

Doe je dat ook met rijst invriezen? ik maak altijd 2kg rijst en dan bak ik 1kg kipfilet en een sausje en dan roer ik dat door elkaar maar dan zet ik het in de koelkast meestal blijft het 4a5 dagen goed, zou ik dat ook in de vriezer kunnen doen?

doe er soms wel rijst bij, en soms niet. alles valt opnieuw in de magnetron op te warmen nadat het is ingevroren.

alleen ik merk 1 ding:
dat is dat de ene keer mijn rijst nog heel lekker smaakt, en de andere keer is ie wat droger.

hoe dat komt? ik zal het niet weten, misschien heeft het met het ontdooi proces te maken of met de tijd die ik het in de magnetron zet.

maar de kip smaakt altijd nog steeds heerlijk.

Kheb het even opgezocht

,

Koelkast 3, diepvriezer - 18 denk ik.

Staat op de binnenkant van je koelkast vast en zeker een instructie met wat de juiste temperatuur is. :thumbs:

Terug
Naar boven