XXL Nutrition

op restaurant

mosfet

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
hey,

klein vraagje:
als je op restaurant gaat eten en je weegt je achteraf weeg je zo een kilo of 2 meer. In de veronderstelling dat je geen twee kilo zuiver eten binnen hebt:
vanwaar komt dit gewicht?

thx

misschien vocht dat je vast houd?
ik vind dit trouwens wel een extreem geval hoor, dat je je voor/na het eten gaat wegen

vocht it is; tenzij je je nadien weegt met al je kleren en schoenen aan ;)

• Topic Starter Topic Starter
eigelijk is het niet voor mij. Ik ben indd niet zo extreem dat ik mij voor en na het eten ga wegen.
Mijn moeder darentegen zit constant te mekkeren over gewicht en van die klodden.
Ze had dat eens gezegd van dat restaurant en ik dacht wel dat het vocht zou zijn, maar kon haar niet echt overtuigen.
Dan toch maar eens hier aan de pro's gevraagd om zeker te zijn

Moeders vorige week ook, had zich gewogen voor het rennen (15 minuutjes) en daarna... was ze 0,5 kilo aangekomen...

Ze dacht dat het spiermassa was... :roflol:

Maar ontopic: het is zeer waarschijnlijk vocht...

• Topic Starter Topic Starter
@ Bartp offtopic: ook een fan van Angelina Jolie I presume :D (handtekening)

bartp zei:
Moeders vorige week ook, had zich gewogen voor het rennen (15 minuutjes) en daarna... was ze 0,5 kilo aangekomen...

Ze dacht dat het spiermassa was... :roflol:

Maar ontopic: het is zeer waarschijnlijk vocht...
Zo zie je maar weer dat je nog wat kunt leren van je moeder qua training ;)

mosfet zei:
eigelijk is het niet voor mij. Ik ben indd niet zo extreem dat ik mij voor en na het eten ga wegen.
Mijn moeder darentegen zit constant te mekkeren over gewicht en van die klodden.
Ze had dat eens gezegd van dat restaurant en ik dacht wel dat het vocht zou zijn, maar kon haar niet echt overtuigen.
Dan toch maar eens hier aan de pro's gevraagd om zeker te zijn

Vocht denk ik ja. Aduki-bonen of azuki bonen worden ze ook wel genoemd nemen vocht op. je kunt ze kopen bij grote supermarkten. Ze werken als een spons in je lichaam.

Zeg maar tegen je moeder dat ze zich niet elke dag moet wegen maar 1 keer per maand. Je zult zien hoeveel kilo je dan bent afgevallen, dat aantal kilo's pept je weer op en geeft je moed voor de volgende maand. Als je bijvoorbeeld 4 kilo in een maand bent afgevallen lijkt dat meer dan 1 kilo in een week, en het geeft je dus een op-pepper omdat het meer lijkt. Ja beetje psyisch he.;-)

Terug
Naar boven