Fitness Seller

Op vakantie

hicham

Cool Novice
Waardering
0
Even een vraagje voor wie hier ervaring mee heeft:

Ik ga eind december op vakantie naar Turkije en ben dan nog aan het kuren, kan ik dit het beste opsturen naar mijn bestemming of gewoon bij mijn bagage meenemen? ( het gaat maar om een paar dingen, het is maar voor 2 weken)
Dus met andere woorden, als ik een bagage-check zou hebben en ze vinden wat AAS, ben ik dan de lul?

En dan natuurlijk een logisch vervolg....kan ik daar ook wat souvenirtjes kopen bij de plaatselijke apotheken? Natuurlijk alleen voor eigen gebruik, ik ben niet van plan partijen mee te nemen :D

Hicham

Het is veel moeilijker geworden om 'spullen' te kopen uit turkije. Zitten veel fakes tussen, ook uit de apotheken. Als je het toch wilt proberen zou ik voor de sust gaan. Meeste kans op echte.

En je zou eventueel anapolon mee kunnen nemen. Maar als het voor je zelf is, denk ik niet dat het verstandig is. Dacht dat je nog maar 1 keer had gekuurd?

Opsturen gaat heel moeilijk daar. Ze controleren de inhoud voordat ze het opsturen, tenzij je een hele goede reden hebt.

• Topic Starter Topic Starter
2 djengiz khan: dit wordt mijn 3e kuur

2 capri51: Haha, nee dan loop ik misschien een te groot risico dat iemand anders op mijn kosten gaat kuren :D

Je kunt misschien je spullen thuis laten en de rest van je kuur ginder kopen

Heb ik ook overwogen, sustanon kan ik daar zeker kopen, maar of ik daar ook Deca en Winstrol Depot kan kopen weet ik niet zeker...

Winstrol is duur en deca ook. Sustanon is goedkoop en minder kans op fakes. Anapolon zou ook kunnen. Ik raad je aan om alleen naar sustanon en anapolon te kijken. En in grote apotheken in grote steden kopen.

@Hicham: ik mail je mn adres straks wel ff, het schijnt dat Sinterklaas oorspronkelijk uit Turkije komt ;) :D

Ik zou als ik kuur zorgen dat ik zonder problemen door kan kuren.

Dus kiezen, of vakantie en later kuren, of de vakantie verschuiven.

2 CaGri51: sorry typfout, de p zit ook zo dicht bij de g :D

2 Mr J:Ik noem het wel een vakantie, maar ik ga erheen om mijn ogen te laten laseren.
Maarja, als ik er dan toch heenga plak ik er gelijk een nog een korte vakantie aan. (een keer oud en nieuw in Turkije checken, alcoholvrij :eek: )
Mijn training gaat gewoon door, alsof ik hier zou blijven.

Oud en nieuw in Istanbul is echt de bom. Je zal raar opkijken als je er nog nooit bent geweest. Probeer in club Leyla te komen. Is echt de moeite waard.

Club Leyla is afgefikt....hoor ik van een Turkse vriend van me, maar club Raina (of zoiets) schijnt ook wel chic te zijn

Hicham

Ik ben langs Zaventem geweest na terugkeer uit Turkije.
Die controleren minder streng dan Schiphol?
Iedereen heeft wel wat reismedicatie mee ; met 100 anapolontjes en wat proviron ging ik er zo door.

ff een vraagske:
Waarom in Turkije je ogen laten laseren ?

Goedkoop en hele goede kwaliteit. Zijn erg gevorderd qua ooglaseren.

Heey suc6 en een tof oud&nieuw gewenst,

BTW koop je spulletjes niet in de eerste de beste apotheek, maar ga even buiten de toeristische steden, heb je minder kans op fakes en zijn de prijzen lager.

Shit man je ogen laten laseren in Turkije...hehehe nee.

Man-Mountain zei:
Shit man je ogen laten laseren in Turkije...hehehe nee.

Daar heeft deze thread eigenlijk helemaal niets mee te maken.......maar ik kan het niet laten om hierop te reageren: Doe wat research voordat je een opmerking plaatst....de VS en Turkije zijn koplopers op dit gebied, alleen betaal je in Turkije veel minder.

De rest: bedankt voor de input.

Hicham

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven