MuscleMeat

Op zoek naar info buddy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hieronder citeer ik mezelf (voor de 3e keer vandaag). Er staat toch duidelijk dat ik zeg dat hij het beste zelf op onderzoek uit kan gaan ??? Je hebt serieuze problemen maat er klopt echt iets niet bij je ??? Je bent nu al door 2 moderators gewaarschuwd door je berichten van gister en vandaag heb ik je ook al 2x moeten reporten. Leer jij dan nooit?

Lol, omdat jullie 1 ne pot nat zijn!
Moment dat ik mensen bewust wil maken dat hier een pak kneuzige dealertjes zitten die mij persoonlijk ook al 10 tallen mails hebben verstuurd om hun UG rommel te kunnen verkopen waaronder uzelf worden mijn postings onmiddellijk verwijderd. Het is duidelijk dan dat dit forum ene pot nat is en alleen bedoeld om mensen te overhalen om hun UG rommel te verkopen.

Waar heb jij het over ??? Kun je wel lezen
Ik wil je echt wat aandoen knuppeltje.. Je staat op de negeer-lijst kut downie

• Topic Starter Topic Starter
jongens jongens. Dit was ook niet mijn bedoeling met mijn post. Het is inderdaad waar dat een arts (be it een sportarts) je uiteindelijk het beste op weg kan helpen. Echter wil dit niet zeggen dat mensen zonder een diploma ook niet weten waar ze het over hebben. Ik heb zelf in een korte tijd veel onderzoek ook gedaan en gelezen en snap al veel beter de hormonale werking in een menselijk lichaam, toch blijf ik vragen hebben door de verschillende schema's en middelen die overal worden aangeprezen. Nou zou ik ook het liefst een sportarts in de arm nemen en een voedingsdeskundige, maar helaas heb ik niet de middelen of een rol gescoord in de nieuwste fast and the furious om dat voor elkaar te krijgen. Toch wil ik me wel meer verdiepen in het onderwerp en mensen spreken die ervaring hebben opgedaan door zelf gebruik en zelf studie. Ook ik bevind me nu op dit pad en wil gewoon kennis opdoen en het proces nog beter begrijpen, de risico's in kaart brengen, de kosten, de middelen etc. en dan een keuze maken in mijn aanpak voor mijn lichaam.

De reden waarom ik hier zo voorzichtig mee ben is, omdat ik juist al heb gelezen en op de hoogte ben van de fake middelen en de afzetters. Ik wil gewoon mensen spreken die zich in mijn positie bevonden jaren geleden toen ze zelf ook begonnen en door de jaren heen wijzer zijn geworden van gebruik en dit bereid zijn te delen. Ik wil zeker niet het wiel opnieuw uitvinden en als er mensen zijn die gevaren zelf hebben ondervonden en fouten hebben gemaakt die ik kan vermijden, dan hoop ik dat dan ook hier te vinden. Het is eigenlijk zo simpel als "Gast ik raad je aan dit te doen en dit niet te doen. Let hierop en val hier niet voor. Combinatie van X en X vond ik beter werken. Als beginnen kan je beter zus en zo doen."

Zoals eerder aangegeven ben ik zeker niet op zoek naar een personal coach, een arts of een dealer. Dat zijn zaken waar ik zelf wel invulling aan kan geven. Simpelweg iemand die ervaring heeft en op bepaalde cruciale momenten een belangrijke vraag wil beantwoorden of me de juiste zetje geeft om fouten te vermijden. En fouten ga ik zeker nog maken, maar hoop dat ik alvast de meest schadelijke vermijd.

Thanks nogmaals allemaal.

Waar heb jij het over ??? Kun je wel lezen
Ik wil je echt wat aandoen knuppeltje.. Je staat op de negeer-lijst kut downie

Tuurlijk word ik daar opgezet! Klokkeluiders worden daar altijd opgezet! Dan maar mensen via prive berichten waarschuwen he voor uw dealerclubje hier!

jongens jongens. Dit was ook niet mijn bedoeling met mijn post. Het is inderdaad waar dat een arts (be it een sportarts) je uiteindelijk het beste op weg kan helpen. Echter wil dit niet zeggen dat mensen zonder een diploma ook niet weten waar ze het over hebben. Ik heb zelf in een korte tijd veel onderzoek ook gedaan en gelezen en snap al veel beter de hormonale werking in een menselijk lichaam, toch blijf ik vragen hebben door de verschillende schema's en middelen die overal worden aangeprezen. Nou zou ik ook het liefst een sportarts in de arm nemen en een voedingsdeskundige, maar helaas heb ik niet de middelen of een rol gescoord in de nieuwste fast and the furious om dat voor elkaar te krijgen. Toch wil ik me wel meer verdiepen in het onderwerp en mensen spreken die ervaring hebben opgedaan door zelf gebruik en zelf studie. Ook ik bevind me nu op dit pad en wil gewoon kennis opdoen en het proces nog beter begrijpen, de risico's in kaart brengen, de kosten, de middelen etc. en dan een keuze maken in mijn aanpak voor mijn lichaam.

De reden waarom ik hier zo voorzichtig mee ben is, omdat ik juist al heb gelezen en op de hoogte ben van de fake middelen en de afzetters. Ik wil gewoon mensen spreken die zich in mijn positie bevonden jaren geleden toen ze zelf ook begonnen en door de jaren heen wijzer zijn geworden van gebruik en dit bereid zijn te delen. Ik wil zeker niet het wiel opnieuw uitvinden en als er mensen zijn die gevaren zelf hebben ondervonden en fouten hebben gemaakt die ik kan vermijden, dan hoop ik dat dan ook hier te vinden. Het is eigenlijk zo simpel als "Gast ik raad je aan dit te doen en dit niet te doen. Let hierop en val hier niet voor. Combinatie van X en X vond ik beter werken. Als beginnen kan je beter zus en zo doen."

Zoals eerder aangegeven ben ik zeker niet op zoek naar een personal coach, een arts of een dealer. Dat zijn zaken waar ik zelf wel invulling aan kan geven. Simpelweg iemand die ervaring heeft en op bepaalde cruciale momenten een belangrijke vraag wil beantwoorden of me de juiste zetje geeft om fouten te vermijden. En fouten ga ik zeker nog maken, maar hoop dat ik alvast de meest schadelijke vermijd.

Thanks nogmaals allemaal.

Wens je alle succes toe!
Kan u maar 1 goede raad geven en kijk gewoon uit met wie je in zee gaat wat betreft anabolen. Met UG weet je nooit wat je in uw lichaam stopt.

Ik heb je er afgehaald. Blijf jij maar raad geven maar zeg er wel even bij dat je in je hele leven 1 halve kuur hebt gedaan met een HG merk ( en dus zelf nog nooit UG heeft gebruikt, sssst)

:popcorn2::popcorn2:

Ik heb je er afgehaald. Blijf jij maar raad geven maar zeg er wel even bij dat je in je hele leven 1 halve kuur hebt gedaan met een HG merk ( en dus zelf nog nooit UG heeft gebruikt, sssst)

Dus wat jij eigenlijk zegt is dat je eerst hopen shit in uw lichaam moet steken voor je kennis hebt van anabolen??? ???;)

Dus een sportarts die nooit jaren anabolen heeft gebruikt die neem jij dan ook niet serieus!

Jij bent echt een rare vogel jij en uw uitspraken slagen wal nog kant! :roflol:

20 maart :) knuppeltje lief wil zijn 1ste spuitje zetten maar durft nog niet zo goed. Hij laat het eerst een vriendinnetje doen om te kijken waar knuppeltje lief nou precies het naaldje in moet stoppen :)

Ik ga starten met mijn kuur testo-e 500 mg per week en ga deze laten zetten door een vriendin die verpleegster is. Nu heb ik gelezen om deze dosis te verdelen in 2 inspuitingen van 250 mg per week voor stabiele hormoonwaarden. Het probleem is dat ik haar alleen zaterdags zie en vroeg me af of het zoveel kwaad kan om deze dosis van 500mg in 1 keer te laten zetten op zaterdags alleen? Alvast bedankt!

Ik zou het wel durven, maar voorlopig laat ik het nog doen omdat ik toch nog de eerste paar keer wil kijken hoe het nu juist moet gedaan worden. Op termijn knal ik ze er zelf wel in dan ben ik ook niet meer afhankelijk van iemand om ze te zetten.

4 weken geleden :) knuppeltje lief heeft zijn eerste 4 spuitjes gezet maar weet eigenlijk nog niet hoeveel ons 41 jarige kindje bij had moeten komen :)

Ik ben nu in mijn 4 de week testo-e 500 mg per week voor 12 weken en vroeg me af hoeveel gram of kilo men gemiddeld per week zou kunnen aankomen met deze kuur. Natuurlijk heeft dit te maken met verschillende factoren zoals voeding, training, rust etc, maar dit zit goed. Ik weeg 91 kg en ben 1,83 groot en mijn vetpercantage ligt rond de 13 %. Zit nu 6 maand in de bulk en wil daar gewoon mee doorgaan tot ik 100 kilo weeg. Mijn caloriebehoefte zit rond de 2900 calorieën en ik ben daar 500 calorieën boven gegaan, dus zit dagelijks op ongeveer een 3400 calorieën. Er zijn er die zeggen dat 3400 calorieën te weinig is, maar ik vrees als ik de calorieën ga optrekken dat ik teveel vet ga aanzetten. Wil zeker niet boven die 13 % te gaan. Binnen paar maanden ga ik cutten en probeer ik rond de 8 % te zitten. Mijn dagelijkse eiwitinname ligt rond de 240 gram per dag en drink uitsluitend water (3,5 liter dagelijks). Train ondertussen verschillende jaren en ben begonnen op 65 kilo en dit is dus mijn eerste kuur omdat ik naar mijn mening mijn natuurlijk plafond heb bereikt. De keuze om te starten met AAS is dus een lang overwogen bewuste keuze geworden waar ik lang heb over nagedacht. Hopelijk is deze informatie voldoende om op mijn vraag te antwoorden hoeveel gram of kilo ik wekelijks gemiddeld zou kunnen aankomen met deze kuur? Alvast bedankt.

Onze lieve kleine 41 jarige schat zegt hier 3-4 weekjes geleden dat hij een ander merk wil gebruiken maar nog nooit een ander UG heeft geprobeerd. Zonder dat onze kleine schat het weet noemt hij zijn HG merk UG en zet hij zichzelf weer een beetje voor paaltje :)

muvl8m.png

4 weken geleden :) knuppeltje lief heeft zijn eerste 4 spuitjes gezet maar weet eigenlijk nog niet hoeveel ons 41 jarige kindje bij had moeten komen :)

Lol, als ik de tijd heb straks kopieer ik de berichten hier van jou waar jij als kneuzig zielig dealertje mij probeert te overhalen om anabolen te kopen van jou!

Je hebt zelfs er een hele waslijst van producten bijgezet waar je kunt uit kiezen! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat we wel beetje off topic zijn geraakt lol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven