carotte
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 8%
Hey, ik train al 4 jaar waarvan 2,5 jaar hard. Ik train gewoonlijk 5x per week en vroeger deed ik elke spiergroep (behalve benen) 2x per week. ik deed voor elke groep ongeveer 4 oefn van 6-8 reps. Ik controleerde alles wat ik opat en nam 3 mass gainers per dag. (Ik verdikte niet aangezien ik niet ongezond at). Onlangs veranderde ik van fitness en daar zei men me dat ik beter per dag 1 spiergroep zou aanpakken. vb:
maandag: schouders en buik (buik doe ik er sowieso bij want ben obsessed)
dinsdag: rug
woensdag: borst
donderdag: armen (biceps, triceps en onderarmen)
vrijdag: benen en buik
dit schema volg ik nu al 2 weken en voel dat ik terug last heb en aan het groeien ben. Nu stel ik me wel vragen bij hoeveel oefeningen ik zou moeten doen als ik slechts 1 spier aanpak. Normaal is het belangrijk om om de zoveel maand andere oefeningen te gaan doen om de spier opnieuw te stimuleren maar als je je 1u30 met 1 spier bezighoudt dan doe je al makkelijk 6 oefeningen en blijft er dus niet zo veel ruimte over qua variatie...
ook wil ik jullie vragen hoeveel mass gainers (van weider) ik zou moeten nemen.. tegenwoordig neem ik er 2 per dag. 1 voor de training en 1 erna. Ik eet wel nog vaak tonijn en platte kaas tussendoor..
maandag: schouders en buik (buik doe ik er sowieso bij want ben obsessed)
dinsdag: rug
woensdag: borst
donderdag: armen (biceps, triceps en onderarmen)
vrijdag: benen en buik
dit schema volg ik nu al 2 weken en voel dat ik terug last heb en aan het groeien ben. Nu stel ik me wel vragen bij hoeveel oefeningen ik zou moeten doen als ik slechts 1 spier aanpak. Normaal is het belangrijk om om de zoveel maand andere oefeningen te gaan doen om de spier opnieuw te stimuleren maar als je je 1u30 met 1 spier bezighoudt dan doe je al makkelijk 6 oefeningen en blijft er dus niet zo veel ruimte over qua variatie...
ook wil ik jullie vragen hoeveel mass gainers (van weider) ik zou moeten nemen.. tegenwoordig neem ik er 2 per dag. 1 voor de training en 1 erna. Ik eet wel nog vaak tonijn en platte kaas tussendoor..
Laatst bewerkt: