MuscleMeat

Op zoek naar "requiem for a dream" the movie

Clein

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
127
Lengte
1m50
Massa
150kg
Vetpercentage
beste vriendjes en vriendinnetjes,

Ik ben hard op zoek naar de film "requiem for a dream"

Ik heb het namelijk nodig voor een project. videotheken, free recordshop etc. nagevraagd en heb het internet afgespeurd, maar nog steeds niks nada.

Misschien heb ik wel niet goed gekeken, maar ik kon niks vinden. Mijn vraag; weten jullie waar ik die film kan bestellen of downloaden?

Iig thanks.:)

wat een k*tfilm is dat.

[Link niet meer beschikbaar]

In Boneless staat de film. Is wel 69 dagen oud dus een goede Usenetprovider heb je wel nodig.

geniale film, een "must see".

ik voelde me echt ****ed up na het kijken, het is zeker geen "feel good film", maar hij staat wel in mijn top10 beste films.

• Topic Starter Topic Starter
beste vriendjes en vriendinnetjes,

Ik ben hard op zoek naar de film "requiem for a dream"

Ik heb het namelijk nodig voor een project. videotheken, free recordshop etc. nagevraagd en heb het internet afgespeurd, maar nog steeds niks nada.

Misschien heb ik wel niet goed gekeken, maar ik kon niks vinden. Mijn vraag; weten jullie waar ik die film kan bestellen of downloaden?

Iig thanks.:)
The Torrent Site - the bittorrent indexing search engine

geniale film, een "must see".

ik voelde me echt ****ed up na het kijken, het is zeker geen "feel good film", maar hij staat wel in mijn top10 beste films.

heb hem in een ver ver verleden gezien en ik vond hem keihard. vooral die moeder greep mij erg aan. niet echt een film om met de kerstdagen te bekijken.

heb hem trouwens net besteld, dus thanks to rock is de dvd "in the pocket":D

zalige film

download hem via torrent

probeer anders eens op marktplaats of kapaza.... ebay..

raar dat je hem niet kan vinden in de winkel

Je wil me niet vertellen dat ze die film niet hebben bij de freerecordshop?

Je wil me niet vertellen dat ze die film niet hebben bij de freerecordshop?

Er zijn nog maar weinig winkels die Requiem for a Dream hebben. Zat overigens bij de Filmvalley van begin 2005 :

DVDValley Shop

Is nog steeds na te bestellen zo te zien. Krijg je er nog een oud blad bij ook voor 11,90 totaal.

Hmmz, raar, ik dacht dat het toch wel een erg bekende film was. Ze hebben wel de soundtrack bij freerecordshop maar niet de film, haha.

Dat mensen uberhaupt nog films kopen, lol.

is leuk om in de kast te hebben staan toch? leuker dan gedownload en gebrand op een schijfje.. maar das mijn mening!

ik zocht deze ook al lang, net als Mallrats die kan je ook ****ing nergens kopen

Ik zie dat je 'm al besteld hebt, maar voor andere liefhebbers met een payserver, hier vind je een HD versie: Requiem.For.A.Dream.720p

Terug
Naar boven