Fitness Seller

Opbouwen wel of niet?

Delta T

Cool Novice
Waardering
0
Korte vraag: IS er een voordeel aan het opbouwen van de hoeveelheid AS in een kuur?

De achterliggende gedachte is dat je na bijvoorbeeld 4 weken gewend bent aan een aantal MG per week en dat je daarom wellicht moet verhogen na een aantal weken?

OF maakt dit niets uit? ???

Meestal heb je een stapeleffect door de esther, dus word het automatisch verhoogd totdat je piekt. Verandering van AS bied in mijn ogen meer voordeel omdat het dan andere pathways aanspreekt waardoor je vaak nieuwe resultaten ziet.

• Topic Starter Topic Starter
Meestal heb je een stapeleffect door de esther, dus word het automatisch verhoogd totdat je piekt. Verandering van AS bied in mijn ogen meer voordeel omdat het dan andere pathways aanspreekt waardoor je vaak nieuwe resultaten ziet.

Dus wel verhogen na een aatal weken??

Ik zou gewoon doseringen constant houden, de volgende keer kan je het toch gewoon wat verhogen?

Dus wel verhogen na een aatal weken??

nee met veranderen bedoelt hij een ander soort AS,bv 500mg test E na 10 weken vervangen door 500mg Sustanon of 150 mg test prop eod...

niet op en afbouwen...met orals kan je dat eventueel wel doen bv met anavar dag 1 40mg,dag 2 50mg ,dag 3 60...tot je de gewenste dosis hebt bereikt,en dan constant houden

• Topic Starter Topic Starter
nee met veranderen bedoelt hij een ander soort AS,bv 500mg test E na 10 weken vervangen door 500mg Sustanon of 150 mg test prop eod...

niet op en afbouwen...met orals kan je dat eventueel wel doen bv met anavar dag 1 40mg,dag 2 50mg ,dag 3 60...tot je de gewenste dosis hebt bereikt,en dan constant houden

ok thanx!

Dat zeg ik toch :cool:

idd, vandaar de doh...dit wisten we bij post 2 al. (en daarvoor ook al :P)

Bedankt Mike, goeie post! :thumbup:

Vindt dat je middelen als dboll en oxy wel moet opbouwen vanwege het te snel oplopen van je bloeddruk.Naar mijn mening kun je dat in 2 weken doen.Ik denk dat 3 dagen weinig uitmaakt.

Vindt dat je middelen als dboll en oxy wel moet opbouwen vanwege het te snel oplopen van je bloeddruk.Naar mijn mening kun je dat in 2 weken doen.Ik denk dat 3 dagen weinig uitmaakt.

Precies, dat is de reden ook.
In principe elke oral.

Terug
Naar boven