XXL Nutrition

Opeens heb je het! Je wordt leraar!

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
187
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Damn, ik ben vroeger ook geen lieverdje geweest op school, maar dit slaat alles.

Direct van school aftrappen die malloot. :mad:

wtf, wat een idioot. als die leraar ook een beetje opvliegend karakter heeft heb je echt een probleem, kan totaal uit de hand lopen.

• Topic Starter Topic Starter
Die leraar heeft gelukkig z'n kalmte bewaard, anders was hij er minder goed vanaf gekomen. :(

PS: De topictitel moet natuurlijk zijn: 'Leraar, iedere dag anders!' :o

Geachte heer MrJ; eindelijk bent u mij eens voor :D

Kunt u de topic-titel veranderen in 'Leraar mishandeld door Marokkaan' want die titel dekt de lading volledig.

Zo'n jochie moeten ze een enkele reis Siberie geven.

Wat een debiel :mad: Dat-ie maar mooi van school gekickt wordt

Heb bij mij op school trouwens ook weleens een vechtpartij tussen leerling/leraar gezien. Maar bij ons wordt er dan tenminste ingegrepen door omstanders (that includes me)

idd wel typisch dat het weer eens marrokaan betreft, maar goed hij was zo'n lieve jongen...........

ik vindt het ook zo raar dat niemand opstaat of er wat van zegt ofzo. ze kijken allemaal toe alsof het de normaalste zaak van de wereld is. gelukkig is dit gefilmd, veel makkelijker voor de politie (ik neem aan dat de leraar hem aangeeft) kan het toch niet worden denk ik, maar goed..je weet het nooit in dit land. Hij zal wel weer te horen krijgen dat hij "het niet meer mag doen". Vervolgens mag tie 2 uur nablijven en dan istie volgens iedereen wel weer genoeg gestraft.

Mijn oordeel is: keihard aanpakken dit. dit kan je toch niet maken! gewoon totaal zonder reden een grote bek opzetten en ook nog die leraar een paar zetten geven. als je tegenwoordig leraar wil worden moet je eerst een cursus zelfverdediging volgen lijkt het wel.

Om geensT.nl te quoten: "Balkenende, kijk je even mee?"

DBC01 zei:
Geachte heer MrJ; eindelijk bent u mij eens voor :D

Kunt u de topic-titel veranderen in 'Leraar mishandeld door Marokkaan' want die titel dekt de lading volledig.

Zo'n jochie moeten ze een enkele reis Siberie geven.

Heb nog nooit zo snel moeten copy/pasten om iemand voor te wezen. ;)

Maar de topictitel staat goed zo. Het is namelijk weer eens anders een titel zonder die bevolkingsgroep erin in Samenleving en politiek. :thumbup:

The Rock zei:
wtf, wat een idioot. als die leraar ook een beetje opvliegend karakter heeft heb je echt een probleem, kan totaal uit de hand lopen.

Idd, die jongen heeft geluk dat hij niet een leerling van mijn vader was, dan ging hij horizontaal op een brancard het lokaal uit :cool:

ik vind t niet gek dat er niemand opstaat om die leraar te helpen, die jongens weten ook wel dat als ze die leraar helpen dat ze zelf klappen krijgen na schooltijd.

maar ja zoals al in eerdere threads vermeld: terugschoppen naar land van herkomst. een opleiding is een privilege

Rob zei:
Idd, die jongen heeft geluk dat hij niet een leerling van mijn vader was, dan ging hij horizontaal op een brancard het lokaal uit :cool:

hehehehe idd Rob

Maarre wat een ongeloofelijke teringdebiel zeg, ik zou bijna leraar op zo'n school willen worden om alleen al die lui helemaal in elkaar te beuken

exarchos zei:
hehehehe idd Rob

Maarre wat een ongeloofelijke teringdebiel zeg, ik zou bijna leraar op zo'n school willen worden om alleen al die lui helemaal in elkaar te beuken

Idd, ik denk wel dat je dan een korte carriere als leraar heb :D

Dit bedoel ik maar weer, niets ten nadele van van de goed aangepaste alochtonen, maar ik verlang wel eens terug naar de tijd dat Nederland nog gewoon Nederland was.

Goede leraren en leraressen zijn essentieel voor een gezonde samenleving. Het is jammer dat het zo’n hondenbaan is. Misschien moeten ze wervingsacties houden voor de baan van leraar op Freefightclubs en sportscholen?

Ik ben benieuwd of dit ventje ook zo stoer is als er een 100 kg zware stierennek voor ‘m staat.

triest.
je zou er van staan kijken hoeveel zulke dingen gebeuren
voor de belgen onder ons, er heeft enkele maanden geleden een reeks artikels in het weekblad Humo over gestaan, ik kan je zeggen dat tart alle verbeelding

ik heb het zelf ook trouwens meegemaakt, in de lagere school zelfs met een jongen van 12 jaar die de lerares voor 'h**r' uitmaakte en er een heel circus van maakte...
akkoord; we zijn allemaal misschien deugnietjes geweest op jonge leeftijd maar respect blijft nog altijd een prioriteit in onze samenleving vind ik!

Jezus....en dat moet onderwezen worden!

Jammer dat ik daar nooit bij ben..

Jammer, ik had gehoopt op klappen en een paar mooie moves ofzo...

Terug
Naar boven