MuscleMeat

Opeens heb je het! Je wordt leraar!

exarchos zei:
die leraar offcourse, dat het zo'n oude grijze krav maga expert zou zijn, en die jongen in een beweging zijn klauwen zou breken :D

Dat ie dat rotjochie net als die duif (Versatel) oppakt en tegen het raam doodgooit :D

Heeft er nog iemand een auto die niet in zijn vooruit kan? :D

(Of is dit te heavy?) :cool:

Hoe oud is die marokaan eigenlijk? Gefrustreerd ventje!
Heb een leraar gehad die bij commando's had gezeten en tevens leraar karate was.
Ik kreeg gelukkig Nederlands van hem. :D
Die had hem wel onder handen genomen!

Die marokkaan is volgens mij ouder dan de rest van zijn klas! Dus niet raar dat ze niet durven in te grijpen. Respect voor die leraar trouwens, dattie zo kalm blijft en jah.. die marokkaan zelf, niet goed te praten, enkeltje marokko!!
En maar zeuren over discriminatie tegen allochtonen, wie worden er hier nu gediscrimineerd in EIGEN land? Zelfs zo'n oude man!
Wil wel 's weten of die jongen dat had gedaan als er een leraar uit eigen cultuur voor de klas stond ???

Maar weet iemand eigenlijk wat er aan de hand is?

Hij zegt(zover ik iets kan verstaan) toch meneer tegen die leraar.

Stel ik zou ten onrechte van iets beschuldigd worden in de klas door de leraar dan kan ik ook uit me slof schieten.

Edit: Hij zegt 1 keertje "meneer" en verder alleen "jongen". Maar wat ik eruit op kan maken gaat het om een weddenschap ofzo ???

Verder gedraagt'ie zich net iets TE agressief.

Laatst bewerkt:
wat een leraar, ik zou als ik die leraar was dat kind hoeken jonge, die leraar schijt in zijn broek, kan toch niet!!!! aanpakken die handel

Het is geen MAROKKAAN het is een TURK! ja, en ikweet dat de rest denkt : Same shit! allebei zwart!

Maar dat boeit me niet ;).

ik had die leraar niet moeten zijn.. whoa.. ik wou dat ik die leraar was geweest!!

kriebels

Daarom ben ik blij dat ik geen leraar ben ik had dat kreng het lokaal uit geschopt :D

mensen mensen, stop die verhalen

Ik begrijp wel dat de hele klas niks doet. Een hoop leraren zijn mensen die helemaal niet met andere mensen om kunnen gaan en die gasten in de klas vinden het maar wat mooi dat er zo'n opgefokt gastje die leraar loopt te ****en. Natuurlijk niet goed te praten, en ik hoop ook dat die gast van school getrapt wordt.

Voor deze ene keer moet ik toegeven dat ik het met Man-Ho eens ben :o

Zelda zei:
Dit bedoel ik maar weer, niets ten nadele van van de goed aangepaste alochtonen, maar ik verlang wel eens terug naar de tijd dat Nederland nog gewoon Nederland was.

Jammer joh,.. dat zal nooit mee gebeuren.
Alles is aan verandering onderhevig dus ook Nederland. ;)

Als die leraar bodybuilder was, dan was dit nooit gebeurd! :)

Wordt je wel agressief van zo'n zielig figuur.

Terug
Naar boven