MuscleMeat

Opeens heb je het! Je wordt leraar!

andrew zei:
deste meer reden voor iedereen om te gaan bodybuilden........
t*ring zou wel erg druk worden in de gym.

Dan zou iedereen weer terug bij af zijn want dan was die jongen waarschijnlijk ook weer sterker dan die ouwe vent.

Dit bevestigt maar weer eens dat het gros van de marokkanen geen waarden en normen heeft. Als de politiek niet harder optreedt, zal dit probleem alleen maar verder escaleren.
Ik werk in het weekend in Rotterdam en dit aggressieve gedrag (lees :intimatie, geluidsoverlast, aggressie, groepsgedrag, stelen) is aan de orde van de dag. Het zijn 9 van de 10 mensen is van Antiliaanse of Marrokkaanse komaf. De politie is te laf om hard op te treden en zijn bang dat ze zelf klappen krijgen.

Ik wil niet discrimineren maar ik kom spijtig tot deze conclusie.

Smoothmold, je kan aan de gedrag van groepen marokkaanse (mannelijke) jongeren niet even tot de conclusie komen dat het gros van de marokkanen geen besef van normen en waarden heeft.

Verder ben ik het met je eens dat Marokkaanse jongeren vaak voor overlast zorgen. Eigenlijk kan ik daar niet eens mee eens of niet mee eens zijn, het zijn inmiddels feiten. Ik vind het altijd jammer dat ook andere groepen verantwoordelijk worden gesteld voor hun gedrag. Mensen hebben het vaak over allochtonen of moslims terwijl ze gewoon die jongere marokkanen bedoelen.

Laatst bewerkt:
Oke donnie, een gedeelte van die jongeren zorgt voor een grote overlast.

Maar waar ik zo moe van wordt zijn al die linkse politici die het probleem blijven bagatelliseren. En dan roepen waarom altijd de Marokkanen negatief worden neergezet in de media en dat het maar gaat om een kleine groep jongeren en dat wij "Nederlanders" meer begrip moeten tonen voor de slechte omstandigheden waarin ze zijn opgegroeid. Bah :mad:

DonnieBrasco zei:
Ik vind het altijd jammer dat ook andere groepen verantwoordelijk worden gesteld voor hun gedrag. Mensen hebben het vaak over allochtonen of moslims terwijl ze gewoon die jongere marokkanen bedoelen.

Ik snap niet dat door de negatieve berichtgeving over Marokkanen in de media, de jongere generatie Marokkanen zich niet gaan afvragen waar ze eigenlijk mee bezig zijn.

En ik snap niet dat de oude garde die jonkies niet een portie manieren erin trapt! Als iemand iets uitvreet waar ik mede op wordt aangekeken kan ie erop wachten.

Waar gaat het eigenlijk over, ik versta er geen kk van dat hele filmpje. :S

DBC01 zei:
Geachte heer MrJ; eindelijk bent u mij eens voor :D

Kunt u de topic-titel veranderen in 'Leraar mishandeld door Marokkaan' want die titel dekt de lading volledig.

Zo'n jochie moeten ze een enkele reis Siberie geven.

hahaha....wat moet een marokkaan in Siberie doen dan. Als jij in het buitenland bent zeggen anderen toch ook niet van laten we die NL maar terug sturen naar Belgie.

Zelda zei:
Dit bedoel ik maar weer, niets ten nadele van van de goed aangepaste alochtonen, maar ik verlang wel eens terug naar de tijd dat Nederland nog gewoon Nederland was.

Daar heb ik wel zo mn twijfels over. Als je maar niet vergeet dat de wederopbouw MEDE te danken is aan alle gastarbeiders hier in NL. Je hebt eenmaal slechte mensen van alle nationaliteiten maar men wil nog weleens vergeten dat NL het zeer waarschijnlijk nu niet zo goed zou hebben als het alle hulp niet had die het heeft gekregen.

Ieder voordeel heeft zo zn nadelen. Elk land heeft zo zn problemen. Als zogenaamd de marokkanen er niet waren hadden we het nu over andere problemen.

Laatst bewerkt:
SageFrancis zei:
wat een leraar, ik zou als ik die leraar was dat kind hoeken jonge, die leraar schijt in zijn broek, kan toch niet!!!! aanpakken die handel

Het is geen MAROKKAAN het is een TURK! ja, en ikweet dat de rest denkt : Same shit! allebei zwart!

Maar dat boeit me niet ;).

Ik vraag me af hoe jullie zo zeker zijn dat het een marokkaan is en ik vraag me ook af hoe jij weet dat het een turk is. Same shit?? allebei zwart??

hahahaha....wat maakt een turk en een marokkaan hetzelfde. En sinds wanneer zijn alle turken zwart??

Volgens mij hebben sommigen van jullie opgekropte gevoelens die jullie zo graag kwijt willen en willen zo graag dat het een marokkaan is die dat heeft gedaan.

Het filmpje laat niet weten of het een marokkaan of turk is. Er zijn natuurlijk wel meer nationaliteiten dan 2 dacht ik zo.

Laatst bewerkt:
Leviathan zei:
Ik snap niet dat door de negatieve berichtgeving over Marokkanen in de media, de jongere generatie Marokkanen zich niet gaan afvragen waar ze eigenlijk mee bezig zijn.

En ik snap niet dat de oude garde die jonkies niet een portie manieren erin trapt! Als iemand iets uitvreet waar ik mede op wordt aangekeken kan ie erop wachten.

Er zijn er heus wel bij die het erbij hun zonen intrappen.
Want wat dat betreft wil jij echt geen marok zijn.

Dit filmpje komt van een klas van het Gildevaart ROC te Nieuwegein.

Jay Impol zei:
Waar gaat het eigenlijk over, ik versta er geen kk van dat hele filmpje. :S
kheb ff heel goed geluisterd; ik vraag jou normaal of ik naar meneer smit mag voor mijn cijferlijst en jij geeft mij een grote bek. . . . . lopen nou jongen lopen nou. . . . .ik wil mijn cijferlijst, lopen nou ik wil mn cijferlijst. . . . lopen nou ik wordt aggressief nou jongen lopen nou opschieten lopen nou!!! dat is wattie zegt, en let vooral ook op de 2de gast van links die ook rustig alles zit te filmen, stelletje retelikkers :mad:

Suat zei:
Daar heb ik wel zo mn twijfels over. Als je maar niet vergeet dat de wederopbouw MEDE te danken is aan alle gastarbeiders hier in NL. Je hebt eenmaal slechte mensen van alle nationaliteiten maar men wil nog weleens vergeten dat NL het zeer waarschijnlijk nu niet zo goed zou hebben als het alle hulp niet had die het heeft gekregen.

Ieder voordeel heeft zo zn nadelen. Elk land heeft zo zn problemen. Als zogenaamd de marokkanen er niet waren hadden we het nu over andere problemen.

Het is laatst uitgerekend dat de kosten van gastarbeiders achteraf hoger waren dan de opbrengsten. Dat is op zich niet de schuld van de gastarbeiders, die kwamen gewoon om wat geld te verdienen. Maar om nou te zeggen dat de gastarbeiders Nederland zoveel problemen hebben bespaard gaat dus wel wat ver.

De meeste nieuwe Nederlanders zijn prima mensen maar ik vind dat die ook wel eens wat vaker actie mogen ondernemen tegen niet geïntegreerde, criminele landgenoten, in plaats van het goed proberen te praten, wat ik vaak zie gebeuren.

Terug
Naar boven