g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

min 90 is wel genoeg,zal niet meer kunnen vermageren.@515 ,kom maar eens mee met big phil naar oostende.
we zullen wel wat aan je techn. enzo werken.
---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------
@ yorka the beast,thanks voor de coaching op het b.k.
Ik verwacht volgend jaar een comeback van je!!!!!!
Maar liefst niet in de -82,5!!
like old times, ath pultusk!!!

@515 ,kom maar eens mee met big phil naar oostende.
we zullen wel wat aan je techn. enzo werken.
---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------
@ yorka the beast,thanks voor de coaching op het b.k.
Ik verwacht volgend jaar een comeback van je!!!!!!
Maar liefst niet in de -82,5!!
like old times, ath pultusk!!!

als het mogelijk is kom ik dan ook af, het is wel bijna twee uur rijden met de trein maar dat heb ik ervoor over![]()
min 90 is wel genoeg,zal niet meer kunnen vermageren.
volgend jaar maar pas,we zijn nog maar september![]()
klinkt allemaal heel aantrekkelijk heb altijd graag powerlifting gedaan maaaar men wederhelft ziet dat nie zo zitten dus kga nog moeten overleggen@wouter,je bent welkom.Je kan misschien meerijden met phil!
dat je 2 uur treinreis ervoor over hebt,is een bewijs van je motivatie!!
GOE BEZIG WOUTER!!!!!!!!!!
---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------
Ahaaaaaaaaa,je bent terug gebeten van de microob.I like it!!!
Mijn team PROLIFTING is compleet!!!Schitterend!!
ik weet het wel dat je al honger hebt,en dat september ver weg is.
ik weet ook dat je in een maandje of 3 al klaar staat.
Mijn team voor volgen jaar de gpc team europees bestaat uit:
Philippe Crets,Gunnar De Vadder,Youri Meanhout,en ikzelf.
ik had vorige week nog een uitnodiging gekregen om deel te nemen in Praag maar we hadden geen vierde man.

klinkt allemaal heel aantrekkelijk heb altijd graag powerlifting gedaan maaaar men wederhelft ziet dat nie zo zitten dus kga nog moeten overleggen![]()
als het kan wil ik ook wel afkomen met de trein, extra tips over techniek kunnen nooit kwaad@wouter,je bent welkom.Je kan misschien meerijden met phil!
dat je 2 uur treinreis ervoor over hebt,is een bewijs van je motivatie!!
GOE BEZIG WOUTER!!!!!!!!!!
---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------
Ahaaaaaaaaa,je bent terug gebeten van de microob.I like it!!!
Mijn team PROLIFTING is compleet!!!Schitterend!!
ik weet het wel dat je al honger hebt,en dat september ver weg is.
ik weet ook dat je in een maandje of 3 al klaar staat.
ik had vorige week nog een uitnodiging gekregen om deel te nemen in Praag maar we hadden geen vierde man.

Soms is het ook gewoon dat ik hem aan doeas for tips: je steekt enkele keren je belt goed, dus veronderstel ik dat hij wat hing. dus kun je hem nog wat aanspannen... of niet?
Maar ik moest nog wat proberen waar ik hem het beste zette, omdat ik hem nog niet lang gebruik en nu ook een gat kleiner zat, maar nog kleiner gaat niet.