AndroidHealthClinic

OPEN B.K. 06 SEPT. 2009 Locatie: MR V. Arena Oostende

Wauter,dit weet ze niet!!Want ze doet de moeite niet om te komen kijken!!

Commentaar geven is het makkelijkste!!meedoen is al iets moeilijker!!
en presteren nog moeilijker !!

Results bekijken geven een soms verkeeld beeld over een wedstrijd!!
philippe is druk bezig om zijn liefdesnestje klaar te maken voor ondertussen
mevrouw crets.

Hierbij wil ik hierbij jullie feliciteren!!ik wens mevr.en mynh. Crets een mooie toekomst en veel kindjes!!

Wauter nog bedankt voor je hulp na de wedstrijd!

Wauter,dit weet ze niet!!Want ze doet de moeite niet om te komen kijken!!

Commentaar geven is het makkelijkste!!meedoen is al iets moeilijker!!
en presteren nog moeilijker !!

Results bekijken geven een soms verkeeld beeld over een wedstrijd!!
philippe is druk bezig om zijn liefdesnestje klaar te maken voor ondertussen
mevrouw crets.

Hierbij wil ik hierbij jullie feliciteren!!ik wens mevr.en mynh. Crets een mooie toekomst en veel kindjes!!

Wauter nog bedankt voor je hulp na de wedstrijd!

Ik had de indruk dat er achter de schermen nogal wat te doen was over de desbetreffende scheidsrechter. Als ik daar toch ben kan ik evengoed helpen opruimen, op de volgende wedstrijd zal ik ook wel helpen;)

tsja steve, ik ben met andere dingen bezig dan wedstrijden draaien waarin iedereen wint, sorry...

ek 1992 sq182,5 /bench 107,5/dl 200

Een geluk dat iedereen wint,maar de ene met meer glans dan de andere!!
En dat hebben ze goed opgemerkt op focus tv want het was een mooi
interview van den BIG PHIL!!

ek 1992 sq182,5 /bench 107,5/dl 200

Een geluk dat iedereen wint,maar de ene met meer glans dan de andere!!
En dat hebben ze goed opgemerkt op focus tv want het was een mooi
interview van den BIG PHIL!!

Is dat interview tezien op tv (zoja, welke zender?) of op het internet?

100 BP, 120 squat (127,5 was gelukt maar niet gerackt op teken van scheidsrechter dus afgekeurd) en 162,5 deadlift. Zonder belt, kneewraps of andere dingen.
Netjes, dat zijn goeie stats voor op een wedstrijd.

Je zit niet meer zo ver van me af. ;)

[Link niet meer beschikbaar]

Ergens rond minuut 17 gaat het over het BK ;)

Netjes, dat zijn goeie stats voor op een wedstrijd.

Je zit niet meer zo ver van me af. ;)

bwa, qua het enigste waarover ik niet tevreden op de wedstrijd is mijn resultaten. Ik had gehoopt op 105BP, 130SQ, 165 DL, het is ook heel andere manier van liften, veel stricter. achja, ik ga geen excuses zitten zoeken, volgend jaar sta ik daar gewoon veel sterker terug!

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

tsja steve, ik ben met andere dingen bezig dan wedstrijden draaien waarin iedereen wint, sorry...

Dat is het enige waaraan de wedstrijdleiding niet kan doen. Ze hebben gezorgd voor een goede locatie en materiaal en overal reclame gemaakt maar het is aan de mensen om af te komen é???

Het was een mooie wedstrijd! Zeer aangenaam en goed verzorgd!

Ik hoor net dat je daar ook kneewraps en riemen enzo kon kopen.
Maak dat de volgende keer misschien wat duidelijker. Als ik het had geweten, had je aan mij al een riem kwijtgeweest :p

spijtig genoeg was er een spotter niet afgekomen,zo dat iemand van de metalstand moest spotten!!

Een dikte proficaat aan Steve voor het inrichten van het BK. hij geeft er zijn werk van gemaakt, en dan nog zoeen mooie prestatie (820 kg. totaal).
Een geslaagde test voor WK. in nov.

tips zijn altijd welkom, deze heb ik al
squat: minder diep gaan
deadlift: voeten dichter bij elkaar zetten
benchpress: trager zakken?

@wauter: Ik denk dat je deze tip de dag zelf gehad hebt bij het squatten, bij je derde beurt (denk ik) ga je wat breder staan met je voeten, dat zou ik altijd doen, of zelfs misschien nog breder

maar ik ben zelf nog een newb, dus mss best wachten tot iemand met meer ervaring confirmeert...

@ Wauter

Bij je deadlift: probeer het gewicht niet omhoog te "snokken" met je armen. Je armen moeten als haken dienen. Probeer ze wat gestrekter te houden

Benchpress: Probeer je lichaam echt in het bankje te duwen . Maar hier is er iemand die het beter kan uitleggen

http://www.youtube.com/watch?v=Dh3t6T-nqP0

anders goed gedaan!

Laatst bewerkt:
Is er volgend jaar weer een editie en op dezelfde plaats?

Terug
Naar boven