AndroidHealthClinic

Opgehangen hondje door invalide vrouw zelf uitgevoerd!!

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.652
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
http://frontpage.fok.nl/nieuws/60618

icon_shocking1.jpg
De 49-jarige gehandicapte vrouw die in november aangifte deed van beroving door twee jongens, heeft toegegeven dit verzonnen te hebben. De jongeren zouden haar hebben overvallen en daarbij het hondje van de vrouw hebben gewurgd door het aan zijn riem op te hangen aan een hek.

Nu blijkt echter uit politieonderzoek dat de vrouw zelf verantwoordelijk is geweest voor de dood van het hondje. Het Openbaar Ministerie maakte dit vandaag bekend. Wat de vrouw bewoog dit verhaal te verzinnen, is nog niet bekend.

De vermeende dood van het hondje zorgde voor veel opschudding. Kamerlid Geert Wilders had zelfs een beloning van tienduizend euro uitgeloofd voor de gouden tip die naar de daders van het incident zouden leiden. Hij riep premier Balkenende tevens via schriftelijke vragen op om dit bedrag te vertienvoudigen

Trieste zaak, vooral voor het hondje dan.

Ja ik hoorde het ook net. Nou lijkt me duidelijk, het is nu bekend wie de dader is, ik geloof dat er een hoop mensen waren die wisten wat ze daarmee wilden uithalen.

Biertje?

Ja, er is hier toen ook een topic over geweest waar veel members om wraak riepen, blijkt nu allemaal verzonnen. Die vrouw zal wel niet goed in haar hoofd zijn of aand8 nodig hebben.

knettergek. met rolstoel en al de plomp in.

in wat voor wereld leven we dan !

als je een invalide dame nog niet meer kan geloven .

opsluiten tussen de zware criminelen , geen compassie

wie heeft die 10000 euro nu gescoort?

koetje zei:
in wat voor wereld leven we dan !

als je een invalide dame nog niet meer kan geloven .

opsluiten tussen de zware criminelen , geen compassie

Gewoon opsluiten in een kelderbox hier in Rotterdam en dan komt het helemaal goed.

5 minuutjes wil ik voor kerstmis met haar, slechts 5 minuten

roxxe zei:
5 minuutjes wil ik voor kerstmis met haar, slechts 5 minuten

maak er voor mij maar 20 minuutjes van, kwestie van nog een beetje in de stemming te komen en het rubbertje te vullen, met gehandicapte vrouwen weet je maar nooit.

vuile vieze kankerhoe****** ik was er helemaal van ontdaan, de tyfustee**

haha, moest echt hard lachen toen ik dit hoorde:D:D wat een waanzin

oud vrouwke dat een beetje last heeft van pre-senielle dementie en abstrakte labiliteit.... mijn meter heeft dat ook. die zou nog zonder hondje en alleen met het leibandje gaan wandelen.

Psycho biatch!

Ophangen die ouwe

misschien was het wel een rothond ??
gheghe

hoorde t gisteren ja.. echt ongelooflijk..

Laat een stel opgefokte pitbull terriers maar beslissen wat er met haar moet gebeuren:(

Terug
Naar boven