AndroidHealthClinic

opgezete buik

georgi

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
74kg
heey allemaal
ik heb dus een vraag ik heb niet echt heel veel vet zit op 12%
maar me buik ik erg opgezwollen als ik en shirt aan heb lijkt het als of ik een dikke bier buik heb ofzo na zo overdreven is het niet maar best wel erg haha. maar al ik sta en span het aan zie je wel me boveste apps alleen onder nog niet echt maar wil dus weten hebben nog meer mensen hier last van en hoe kom ik er van af en kan dat wel

jep heb hier ook last van :)
je moet echt extreem gaan cutten gewoon dan zie je je buikspieren ook
maar helaas zal je dan wss nog een gutje hebben :) je zult er veel werk in moeten steken :)

Constant aanspannen bra. Zodra ik meer ga eten krijg ik ook een vollere pens, gewoon inhouden. Tot ik hem omhoog trek, ha busted!

• Topic Starter Topic Starter
ja maar weet je wat het is ik heb niet echt veel vet 12% dus dat zal het niet zijn man.
maar nu wee ik niet wat ik moet doen wil droog worden maar ook nog gainen haha.
denk eerst nog wat gainen want is nu al te laat om ddroog te worden voor de zomer had ik eerder aan moeten beginnen toch?

Je hebt niet toevallig last van een te holle rug?

Van zuivel krijg je het ook zeggen ze

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 10:58 ----------

Ik heb trouwens hetzelfde

ik heb dit zodra ik bulk, vorige keer wegens drukte en stress kon ik niet meer bulken en was ik dus ongewild aan het cutten, buik was gelijk een stúk platter.

Andere houding aannemen, chest naar voren schouders iets naar achteren. Aanleren om je buik een beetje in te houden / aan te spannen.

Vacuümoefeningen zouden kunnen helpen, zie Google. Reguliere buikspieroefeningen i.c.m. squat en deadlift.

is het niet omdat er pottasium inzit ?

Heb het ook.
Vasculaire oefeningen schijnen te helpen.
Heb het een week volgehouden. Deed het steeds tijdens het douche.

Maar is schijt irritant.

Heb het ook.
Vasculaire oefeningen schijnen te helpen.
Heb het een week volgehouden. Deed het steeds tijdens het douche.

Maar is schijt irritant.

Dat ga ik vanavond even opzoeken, zegt mij niks.

Wel een keer wat gelezen over je buik constant inhouden. Had iets met een algemene spier in je buik te maken of iets.

Terug
Naar boven