MuscleMeat

Opgezwollen quad

Boomstam

Dutch Bodybuilder
Waardering
16
Ik heb gisteren men 3e inject gezet (en 2e in de rechtse quad) en ik kreeg al enkele minuten nadien last van stijfheid, en vooral van pijn. Had er meteen ijs opgelegd om eens uit te proberen (staat in een topic hier op DBB wat mensen doen na hun injects). Maar nu vandaag, één dag later, is mijn quad ontzettend hard opgezwollen, het is een groot verschil met de andere quad. Ze doet ook al de hele dag ontzettend veel zeer, en ik ben beperkt in het stappen want ik voel iets knellen de hele tijd. De plek waar de naald er in ging is ook een klein bultje, wat ik bij vorige keren niet had.

Wat kan dit zijn, ik vind dit echt vervelend :/

PS: Virgin muscles

Zet je steeds op zelfde plek in je quad?
Ook in 1 quad kan je zoveel roteren.
Zet je 1x in de week?
Anders billen ook erbij doen.

Geen nood, je gaat niet dood.
Neem wat ibu

Heb meestal van de 24 keer prikken paar keer last... waar het aan ligt geen idee.... net verkeerd spiertje of zenuwtje gepakt

• Topic Starter Topic Starter
Zet je steeds op zelfde plek in je quad?
Ook in 1 quad kan je zoveel roteren.
Zet je 1x in de week?
Anders billen ook erbij doen.

Geen nood, je gaat niet dood.
Neem wat ibu

Echt waar? Ben je zeker??! Nee, j/k:o
Ik doe elke maandag quad :) wisselend l/r op ongeveer dezelfde plek

Hoevaak prik je in je quads? E5d e3d?
En hoeveel zet je?

Heb zoals jij het benoemd nog nooit gehad, wel veel stijfheid maar nooit zwelling. Is het ook warm en anders gekleurd? Zou iig ff afwachten en alert zijn op potentiële ontsteking/infectie...

Zoals ik aan mack zeg, 1x per week, voorlopig nog 2ml maar vanaf volgende week 3ml
Morgenvroeg gelijk ibu pakken dan, heb het voorlopig warm gehouden, ik dacht dat dat misschien wel zou helpen... Kleine verzachting is er, tot ik beweeg :/

Quad kan je bovenop zetten en zijkant bijvoorbeeld.
Roteren bro

Schijnbaar hebben we geen ibu thuis... Maar de zwelling lijkt al minder dan gisteren, echter wel nog pijnlijk:(

Ok, in de gaten houden dan hè. Rood en warm duid op ontsteking dus gewoon in de gaten houden ;)

Warm is het niet, ik bedoelde dat ik er iets warm had opgelegd om te kijken of dat misschien verlichting bracht maar dat was het dus niet.

Quad kan je bovenop zetten en zijkant bijvoorbeeld.
Roteren bro

Momenteel deed ik altijd zijkant, helemaal onderaan. Volgende week zet ik hem wel eens bovenaan.

Juist na het zetten lekker goed in overheen bewegen... olie goed verdelen gelijk

hey man heb je het toevallig gekregen na het openen van een nieuwe vail? ik ben bezig aan week 8 van mn kuur en heb 2 weken geleden een nieuw flesje sustanon geopend en sinds dien heb ik de ene bult na de andere in mijn reet.. een beetje ijs erop leggen kan de pijn wel even verzachten

Juist na het zetten lekker goed in overheen bewegen... olie goed verdelen gelijk

Dit doe ik altijd. Ik masseer de plek dan enkele minuten lang.

hey man heb je het toevallig gekregen na het openen van een nieuwe vail? ik ben bezig aan week 8 van mn kuur en heb 2 weken geleden een nieuw flesje sustanon geopend en sinds dien heb ik de ene bult na de andere in mijn reet.. een beetje ijs erop leggen kan de pijn wel even verzachten

Het is de 3e keer dat ik uit beide vials optrek dus ik heb geen idee...
Ijs leg ik er straks wel even op :)

Mogelijke oorzaken (in volgorde van ernst, laag naar hoog):

- niet diep genoeg geïnjecteerd
- vloeistof is niet goed verdeeld in de spier
- reactie op de benzylalcohol
- ader geraakt binnen in de spier (hematoom): wordt warm en rood tot blauwe huid
- infectie (abces): wordt warm, rood, er komt een dikke bult met vocht onder de huid en je krijgt koorts

Zoals hierboven gezegd: als het rood en warm wordt, naar de dokter. Krijg je ook nog koorts, zeker naar de dokter, dan heb je antibiotica nodig.
Als het niet rood en warm wordt trekt het vanzelf weg en is het een van de eerste drie mogelijkheden.

Ik heb gisteren 2x 400mg brufen genomen en het is allemaal al netjes weggetrokken. De pijn is er nog wel, beetje dik nog maar voor de rest is het wel oké.

En de 40mm zat er volledig in, zoals altijd.

Heb exact hetzelfde, maar bij mn schouder. Is niet rood en wat dik. Gaat wel weg joh. Ook 1e inject

Toen ik de eerste x in mijn been zette heb ik er ook serieus last van gehad, net alsof ik continu een ijsbeentje had gehad, het trekt vanzelf weg en bij elke inject word het minder succes

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 19:07 ----------

Heb exact hetzelfde, maar bij mn schouder. Is niet rood en wat dik. Gaat wel weg joh. Ook 1e inject

Logje?

Terug
Naar boven