XXL Nutrition

Opgezwollen tepels, 17 jaar

Niet alle foto's doen het, maar wat ik zie lijken mij gewoon normale tepels?

Oestrogeen
Man-boobs
Puberteit

Warm/koud scheelt volgens mij ook heel veel, ik heb er nooit op gelet... misschien doe je dat teveel. Want foto's zijn er imo gewoon normaal uit.

Afvallen, ik heb het zelf ook. Ben nu een paar kilo aan vet kwijt en het is een stuk minder geworden.

Ik zal wel fotos posten wanneer ik echt laag sta om het verschil te laten zien.

• Topic Starter Topic Starter
Afvallen, ik heb het zelf ook. Ben nu een paar kilo aan vet kwijt en het is een stuk minder geworden.

Ik zal wel fotos posten wanneer ik echt laag sta om het verschil te laten zien.
Maar heb ik veel vet, ben ik dik als je naar mijn foto's kijkt?

Als je er zo erg mee zit, val gewoon af. Dan zul je het vanzelf merken of het minder wordt of niet.

Bizar dat je je speciaal om deze vraag aanmeld bij een bodybuild forum :P

Ach altijd beter dan aanmelden bij het viva forum :rolleyes:

Komt door pubertijd, je hormoon spiegel is in de war. Komt na enige tijd weer goed. Kijk het nog even aan. Als je er echt last van hebt, en het word erger even langs de huisarts. Die zal je eventueel door kunnen sturen.

Kan ook liggen aan te hoge concentratie oestrogeen, met name xeno oestrogenen, wat o.a. komt door bestrijdingsmiddelen en plastic containers.

Dus was al je fruit en groentes, warm geen eten op in plastic bakjes, blijf van de pil van je zus af, geen plastic flesjes hergebruiken.

Verder helpen reveratrol (zit ook in rode wijn), kelp (soort zeewier) en visolie om oestrogeen om laag te brengen.

is dat srs zo van oestrogeen? al die dingen behalve die pil doe ik wel :(

is dat srs zo van oestrogeen? al die dingen behalve die pil doe ik wel :(

Jazeker, jaren geleden ontwikkelde men een kunst oestrogeen wat nutteloos was tot ze er achter kwamen dat het gebruikt kon worden als week maker voor plastic.

En heel veel pesticiden lijken op oestrogenen. Tegenwoordig worden meisjes gemiddeld veel jonger ongesteld, 12 jaar, terwijl dat vroeger pas 17 was.

Als je het kan betalen kan je het beste alles biologisch kopen (zeker weten geen pesticiden), als je daar het geld niet voor hebt, zoveel mogelijk alles schillen en wassen/boenen met lauw water

Ik heb het ook gehad, heb er een operatie voor gehad. Gyno noemen ze het ook wel....;). maar dat is alleen als het een vet klier is( dit kan je voelen als er een schijf onder zit). het kan inderdaad ook vet zijn, dat betekend gewoon afvallen dus!

Terug
Naar boven