MuscleMeat

Opium gerookt? Wie?

Bezoekers in dit topic

De 3de sigaret die je rookt is ook pas lekker. Iig ga je er niet zo van naar de klote (bruin), van de stof zelf dan. Je darmkanaal raakt wel ge****ed.

Hoe lang heb je het gerookt Frut, en weer vanaf gekomen. Door de withdrawals heen bijten en dan geestelijk resoluut zijn?

bruine zo'n 2jaar, in combinatie met massa benzos (angstremmers) ben er helemaal aan onderdoor gegaan (misschien nog meer van die benzos dan van bruine) 3x opgenomen, 3e keer goede keer bruine al zo'n 3 jaar niet meer gebruikt, benzos idem, drank en andere shit bijna 2 jaar vanaf, juist nog af en toe paddos. voel nog altijd goesting, maar het is controleerbaar

edit:idd nefast voor je darmen en stoelgang, toen ik de laatste keer binnenging had ik al zo'n 3weken niet meer kunnen schijten
 
Laatst bewerkt:
Zijn vaak de combi's ook, drank en benzo's lijken altijd wel voor te komen bij bruin adepts.

Ik had op een wouse avond eens, in zo'n onderuit gezakt huiskamer sfeertje (vroege ochtend) m'n eerste pijpjes crack gerookt. Ik heb het na 3 stuks er maar bij gelaten, maar de andere van wie ik het had leken wel bezette vanaf het moment dat het spul er was. Die waren ook al weg v/d drank, joints en coke. En geld leek wel geen waarde meer te hebben.
 
Zijn vaak de combi's ook, drank en benzo's lijken altijd wel voor te komen bij bruin adepts.

Ik had op een wouse avond eens, in zo'n onderuit gezakt huiskamer sfeertje (vroege ochtend) m'n eerste pijpjes crack gerookt. Ik heb het na 3 stuks er maar bij gelaten, maar de andere van wie ik het had leken wel bezette vanaf het momenthdat het spul er was. Die waren ook al weg v/d drank, joints en coke.
idd joh ik heb zowat alles gebruikt en gecombineerd dat er is maar niets is smeriger dan benzos en drank, ik sloeg totaal door daarop en herinnerde er nooit niets meer van, ik werd er ongeloofelijk agressief van nog meer dan van speed shots.
maar geen enkele rush valt te vergelijken met cokeshots:eek:
 
Ik begeef me niet meer op dat terrein. Maar ik had idd begrepen dat coke schieten idd het einde was. Van basen iig heb ik me die keren ook echt teringlekker gevoeld en wazig/starend. De uitwerking is wel krankzinnig gewoon.

"The first 20 times you do it, you think you've found something great that the world should know about. If there was ever a forbidden fruit that most people should avoid, it's this bullshit." over Coke IV.
 
Tering zooi joh afblijven!!
 
drugs is voor losers
 
opium lijkt mij ook een keertje lekker om te doen maar ik vindt mezelf nog te jong daarvoor. ik hou het wel bij lsd/mescaline op zijn tijd:o en tussendoor mezelf belonen met de runnershigh en valium.
 
opium lijkt mij ook een keertje lekker om te doen maar ik vindt mezelf nog te jong daarvoor. ik hou het wel bij lsd/mescaline op zijn tijd:o en tussendoor mezelf belonen met de runnershigh en valium.

:roflol:
 
ik weet wel wat je denkt CoD
 
ik weet wel wat je denkt CoD
:headbang: Idioot. Blijf toch van die shit af man. Je hebt er niks aan, je leven wordt er niet beter op. Ook al ben ik pas 18 jaar, ik heb zoveel mensen in mijn nabije omgeving kapot zien gaan aan al die troep. Iedereen die het doet/heeft gedaan heeft er na een poosje zoveel spijt van.

Ook al zijn opiaten berucht om hun verslavende effecten, dit is meestal een soort van placebo-effect omdat de perso(o)n(en) in kwestie geestelijk al labiel waren voordat ze hiermee begonnen. In de 19e eeuw werd in China het gebruik van opium, en dergelijke, met de dood bestraft. Opeens was niemand meer "verslaaft" aan deze drugs. Ik kan er nu geen bron van vinden maar ik had er een keertje een artikel van gelezen, geschreven door een ex-junk, toen ik bij de KNO-arts was.
 
Laatst bewerkt:
Mij niet gezien, heb toen ik 15 was weleens een keer geblowd maar ben daar goed ziek van geworden, sinds dien ook nooit meer gedaan. Mijn vrienden die het toen ook voor het eerst deden doen het nu nog steeds. Maarja einde van de avond is daar ook geen normaal gesprek meer mee te voeren.
 
opiaten zoals coke en heroine etc. spreken mij totaal niet aan en lijkt me 10 keer niks. hallucinerende middelen zoals paddo's, salvia, lsd en peyote wel. en wiet natuurlijk:D
 
Dat zegt Langeman, maar zegt Jay Impol dat ook? :D

Nee, die zou zeggen dat je die heroine naald in je schildklier moet spuiten en daarna je broertje castreren en in zijn anus moet nken. :thumbs:
 
Het zal best ontzettend flex zijn, maar ik waag me er niet aan.
 
opium lijkt mij ook een keertje lekker om te doen maar ik vindt mezelf nog te jong daarvoor. ik hou het wel bij lsd/mescaline op zijn tijd:o en tussendoor mezelf belonen met de runnershigh en valium.

raad van advies, blijf van die valium.
Niets mis met een beetje lsd of mescaline imo, maar benzo's kunnen zwaar verslavend zijn ;)
 
raad van advies, blijf van die valium.
Niets mis met een beetje lsd of mescaline imo, maar benzo's kunnen zwaar verslavend zijn ;)

Wat voel je door die benzos ?
 
Valium is wel lekker ja... alleen zeker verslavend!!
 
Back
Naar boven