XXL Nutrition

Oplichting...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Atomic

Cool Novice
Waardering
0
Ik weet toevallig iemand die een ander heeft opgelicht. De andere weet er nog niks van, maar hij is niet zomaar opgelicht. De oplichter heeft hem opgelicht met spuiten die volzitten met appelsap, gel, glijmiddel.

Nu is mijn vraag, wat zal er gebeuren met die jongen wanneer hij dit inzich spuit ? Ik ken die jongen zelf ook, en de appelsap heeft ie al gespoten, dit
voelde hij wel. Voor de glijmiddel ben ik ook niet echt bang, alleen hij heeft iets van 3ml gel gekregen, en dat lijkt mij behoorlijk ****ed up.

Kan dit kwaad ? (Als het echt gevaarlijk is, kan ik het tegen de jongen zeggen)

Atomic zei:
Ik weet toevallig iemand die een ander heeft opgelicht. De andere weet er nog niks van, maar hij is niet zomaar opgelicht. De oplichter heeft hem opgelicht met spuiten die volzitten met appelsap, gel, glijmiddel.

Nu is mijn vraag, wat zal er gebeuren met die jongen wanneer hij dit inzich spuit ? Ik ken die jongen zelf ook, en de appelsap heeft ie al gespoten, dit
voelde hij wel. Voor de glijmiddel ben ik ook niet echt bang, alleen hij heeft iets van 3ml gel gekregen, en dat lijkt mij behoorlijk ****ed up.

Jij weet dat een gast zich staat te injecten met bagger en je houdt je mond?
Zegt nogal wat over je. :mad:

tja lullo!

Met andere woorden: Als wij zeggen dat het geen schade berokkent, hou jij je mond en laat je hem gewoon doorgaan met troep injecteren.

Je bent nog erger dan de scammer.

Het kan echt gevaarlijk zijn, dus wordt het tijd dat je hem maar eens inlicht. En misschien gelijk even die oplichter stenigt.

Zomaar wat inspuiten kan tot heel nare ontstekingen leiden, lekker kereltje die supplier van hem.

Atomic vbmenu_register("postmenu_300860", true);
Cool Novice
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Lokatie: NL
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Echt, nep ?
Moet er bij Nandrolone-Decanoate altijd een (r) bij staan ? Een vriend van me heeft deze nl. gekocht. Ze zijn van ORGANON, Buenos Aires.

lote:0041
cad:10/04

Er zit wel een handleiding bij enzo. Ik kan helaas geen foto plaatsen, maar ik hoop dat jullie hier genoeg aan hebben

gr Peter

Neem aan dit dan 1 van de fakes is ? Mooie vriend ben je zeg.

Als je het die kerel niet ONMIDDELLIJK verteld ben jij OOK schuldig als hij in het ziekenhuis belandt.
Je laat iemand toch niet zomaar appelsap inspuiten? Eikel!

Ik vraag me ook af of dit echt wel serieus is maar toch.

Gelijk en dan wel nu naam, adres en telefoonnr. van die oplichter op dit bord zetten. Ik neem aan de de cops ook meekijken af en toe. Als je je met dit soort praktijken bezig houdt moeten ze je gewoonweg liquideren.

En Atomic loop je met je "head up your ass" of zo. "Kan dit kwaad", dat is wel de stomste vraag ooit die ik op het hele web ben tegen gekomen. Natuurlijk kan dat kwaad, heel veel zelf. Je introduceert allerlei bacterieen en waarschijnlijk ook toxinen in je lichaam op deze manier. Zo'n vraag geeft aan dat je absoluut niets van steroiden weet en er ver vandaan moet blijven, stupid.

Paleo

Atomic zei:

Ben je nu echt zo dom als je lijkt of zit je gewoon te trollen?

Ik zou jou niet graag als vriend hebben...

En die oplichter zou wel eens een serieus lesje geleerd moeten worden...

Als je dit meent.... en waaruit blijkt dat het een grap is?

Ben jij zelf blijkbaar betrokken bij het vervaardigen van dat gif. Je zult wel grote lol gehad hebben. Alleen omdat het nu een bekende van je is, ben je bang voor de gevolgen? Ik vind dit echt heel erg triest! Afgezien van de oplichterij speel je op deze manier gewoon met de levens van anderen!! En van spijt zie ik ook nog geen spoor...

:fire:

• Topic Starter Topic Starter
Dat ligt er maar aan hoe je het bekijkt. Als die 'oplichter' een betere vriend is. En die 'gebruiker' een vage kennis is. Waarom zou ik dan zomaar m'n bek open trekken.

"Spreken is zilver, en zwijgen is goud." - Daar hebben jullie zeker nog nooit van gehoord.

• Topic Starter Topic Starter
Thorwulf zei:
Als je dit meent.... en waaruit blijkt dat het een grap is?

Ben jij zelf blijkbaar betrokken bij het vervaardigen van dat gif. Je zult wel grote lol gehad hebben. Alleen omdat het nu een bekende van je is, ben je bang voor de gevolgen? Ik vind dit echt heel erg triest! Afgezien van de oplichterij speel je op deze manier gewoon met de levens van anderen!! En van spijt zie ik ook nog geen spoor...

:fire:

Waarom zou ik er zelf bij betrokken zijn geweest. Natuurlijk moest ik er wel om lachen toen ik het hoorde. Maar laat maar zitten als jullie met zo'n stomme antwoorden komen. Wat boeit mij die jongen nu ook eigenlijk.

Doe niet zo bespottelijk man!

en ja, natuurlijk moet je het tegen die persoon vertellen! Dat je dat zelf niet snapt!

Lekkere vrienden heb je dan en waarom vraag je het trouwens als je toch niks gaat zeggen ? Of ga je het wel melden als wij aangeven dat het levensgevaarlijk kan zijn ?

Zeer trieste actie in ieder geval, zo'n gast verdient in mijn optiek een nekschot. Dus als je doel was om te kijken wat de reacties hier zouden zijn, je hebt je doel bereikt. Wees er maar trots op.

Atomic zei:
Dat ligt er maar aan hoe je het bekijkt. Als die 'oplichter' een betere vriend is. En die 'gebruiker' een vage kennis is. Waarom zou ik dan zomaar m'n bek open trekken.

"Spreken is zilver, en zwijgen is goud." - Daar hebben jullie zeker nog nooit van gehoord.

Lekkere vrienden heb jij :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Gast denk eens na!!!! die vage kennis van je kan ernstige complicaties krijgen van de bende die je maat hem levert, imo ben je medeplichtig als jij je mond houdt.

Atomic zei:

Misschien omdat het leven van die vage kennis in gevaar is?

Denk nou eens na! Is die gel, sap en glijmiddel steriel? Nee! Wil je dat die kerel een spuitabces of bloedvergiftiging oploopt? Neem desnoods anoniem contact met ‘m op, maar je moet hem waarschuwen. Als je dat niet doet ben je een hufter.

heb jij dan geen kloten aan uw lijf? zo bang van uw vriend de oplichter. triestig manneke.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven