Beste mede DBB'ers.
Zoals jullie gelezen kunnen hebben, heb ik al eens eerder een post gemaakt over mijn staat van trainen.
Nog even in het kort, ik train nu ongeveer een half jaar. En tot ongeveer 2 weken terug had ik bijna geen resultaat. Bijvoorbeeld, ik begon met bench press van 40 kg, en ik zit na een half jaar net op de 50 kg (niet lachen, heb er al moeite genoeg mee om eerlijk te zijn
, maar ik blijf door gaan!). Zo ging het eigenlijk bij elke oefening.
Ik ben ondertussen al een paar keer van oefening gewisselt, en van het aantal herhalingen, maar niets hielp. Maar plotseling begon mijn biceps een week of 2 geleden te groeien. Een half jaar geleden begon ik met 8k, tot 2 weken terug ging ik net tot de 10kg, alleen nu 2 weken later train ik met 15kg.
Ik heb verder niks met mijn schema gedaan, niks aan het aantal herhalingen verandert en doe nog steeds dezelfde oefeningen. En eet nog precies hetzelfde!! (waarschijnlijk aan de weinige kant, maar ik wil ook wat afvallen, dit kan nog omdat ik nog maar een beginner ben) Verder zijn mijn schouders/biceps/triceps/borst/benen/rug allemaal niet echt vooruit gegaan. (Kon dit maar ook zo plotseling vooruit schieten!!!!!
)
Is hier een verklaring voor? Ikzelf vind het uiterst merkwaardig eerlijk gezegt.
Hopelijk kunnen jullie mij hier verder mee helpen.
Alvast bedankt!
Peter
Zoals jullie gelezen kunnen hebben, heb ik al eens eerder een post gemaakt over mijn staat van trainen.
Nog even in het kort, ik train nu ongeveer een half jaar. En tot ongeveer 2 weken terug had ik bijna geen resultaat. Bijvoorbeeld, ik begon met bench press van 40 kg, en ik zit na een half jaar net op de 50 kg (niet lachen, heb er al moeite genoeg mee om eerlijk te zijn
, maar ik blijf door gaan!). Zo ging het eigenlijk bij elke oefening.Ik ben ondertussen al een paar keer van oefening gewisselt, en van het aantal herhalingen, maar niets hielp. Maar plotseling begon mijn biceps een week of 2 geleden te groeien. Een half jaar geleden begon ik met 8k, tot 2 weken terug ging ik net tot de 10kg, alleen nu 2 weken later train ik met 15kg.
Ik heb verder niks met mijn schema gedaan, niks aan het aantal herhalingen verandert en doe nog steeds dezelfde oefeningen. En eet nog precies hetzelfde!! (waarschijnlijk aan de weinige kant, maar ik wil ook wat afvallen, dit kan nog omdat ik nog maar een beginner ben) Verder zijn mijn schouders/biceps/triceps/borst/benen/rug allemaal niet echt vooruit gegaan. (Kon dit maar ook zo plotseling vooruit schieten!!!!!
)Is hier een verklaring voor? Ikzelf vind het uiterst merkwaardig eerlijk gezegt.
Hopelijk kunnen jullie mij hier verder mee helpen.
Alvast bedankt!
Peter
Laatst bewerkt: