kidmonster
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Hey,
Ik heb een vraag waar ik zelf even niet op kom, het gaat over de opname van ongekookte rijst/havermout/brinta. En hoe de glychemische index er van is. Zover ik weet is het eten van ongekookt voedsel qua opname minder goed dan gekookt voedsel. geen idee in hoeverre het van toepassing is op deze producten.
Ik heb soms voor de makkelijk een shake met de rijst poeder/oats poeder van BeF. Of een bak met brinta. Stel je vergelijkt de producten als volgt:
Rijstpoeder-Rijst
Oatspoeder-Havermout
Brinta-Brood
Hopelijk kan iemand mij met deze vragen verder helpen:
1. Zijn deze producten gekookt 'beter' qua opname/voedingswaarde dan ongekookt?
2. Kun je zeggen dat de glychemische index hoger is omdat het gemalen is?
3. Is het verschil dusdanig dat je dit beter niet kunt nemen of zal het mee vallen?
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen, mijn dank is groot
Ik heb een vraag waar ik zelf even niet op kom, het gaat over de opname van ongekookte rijst/havermout/brinta. En hoe de glychemische index er van is. Zover ik weet is het eten van ongekookt voedsel qua opname minder goed dan gekookt voedsel. geen idee in hoeverre het van toepassing is op deze producten.
Ik heb soms voor de makkelijk een shake met de rijst poeder/oats poeder van BeF. Of een bak met brinta. Stel je vergelijkt de producten als volgt:
Rijstpoeder-Rijst
Oatspoeder-Havermout
Brinta-Brood
Hopelijk kan iemand mij met deze vragen verder helpen:
1. Zijn deze producten gekookt 'beter' qua opname/voedingswaarde dan ongekookt?
2. Kun je zeggen dat de glychemische index hoger is omdat het gemalen is?
3. Is het verschil dusdanig dat je dit beter niet kunt nemen of zal het mee vallen?
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen, mijn dank is groot

bevalt me goed tot nu toe.