Fitness Seller

Opnieuw het trainen oppakken, hoe houd ik dit vol?

• Topic Starter Topic Starter
Ik train tenslotte voor mezelf, maar je hebt een punt.

Als het een goede toevoeging is voor mijn voedingspatroon. ( En al helemaal met lactose intolerantie ) Lijkt het mij geen slechte keuze om dit erbij te nemen.

met 30 gram whey, krijg je toch elke dag 22 gram eiwitten extra binnen als ik me niet vergis.

Aangezien je ook al geen kwark kan nemen in de avond is het wel verstandig om whey te nemen en iets anders zoeken dat je in kan nemen vlak voor het slapen met trage eiwitten.

zak whey per keer??? ben je gek man, je moet maar 1 a 2 maatscheppen doen (je krijgt de maatscheppen in de verpakking)

Doel erop dat een zak van 750 gram erg snel op is als je 30 gram per dag gebruikt!

Ik heb trouwens van die navulverpakkingen, die zijn goedkoper dan potten. ( Ik weeg het poeder af met een weegschaal ).

En een blikje tonijn? Daar zitten toch 25 gram eiwitten in.

Doel erop dat een zak van 750 gram erg snel op is als je 30 gram per dag gebruikt!

Ik heb trouwens van die navulverpakkingen, die zijn goedkoper dan potten. ( Ik weeg het poeder af met een weegschaal ).

En een blikje tonijn? Daar zitten toch 25 gram eiwitten in.

750 gram is fokking weinig, heb je zeker ook weer bij een afzetter gekocht voor 30 euro of zo? Ik koop altijd gewoon voor 55 ecke 5 kilo whey bij bulkpowders. Denk niet dat je het ergens in NL goedkoper gaat vinden.

Ja jonge, ga maar eens even googlen :D.

Ja jonge, ga maar eens even googlen :D.

Ik weet wel dat een lichaam zlef creatine aan maakt maar lees het dikgedrukte eens goed :)

Je lichaam maakt ook creatine aan, dus het is zeker aan te raden

Das niet echt een reden om creatine aan te raden

Misschien doelde hij erop dat creatine een lichaamseigen stof is, en dus niet veel kwaad kan als je het met mate gebruikt. Maar je kan natuurlijk ook voor het trainen rijst met een blik tonijn eten, dan krijg je ook genoeg creatine binnen.

Laatst bewerkt:
Ik weet wel dat een lichaam zlef creatine aan maakt maar lees het dikgedrukte eens goed :)

Je lichaam maakt ook creatine aan, dus het is zeker aan te raden

Das niet echt een reden om creatine aan te raden

Oh shit my bad. Dat is sowieso geen reden om het dan ook maar te gebruiken nee. Onder dat motto kan je ook verschillende AAS aanbevelen haha.

bij bodyenfit, krijg je 4.5 kg voor 55 euro :)

jij hebt wss voor 750 gram 30 euro betaalt ofzo :p

20 Eppo. Maar bedankt voor de tip!

Als dit op is zal ik het elders inkopen.

Terug
Naar boven