- Waardering
- 2.963
Daarnet heb ik Bosma bij Moraalridders zien praten over het christendom en zijn vroegere stemgedrag. De PVV pretendeert een partij te zijn die staat voor vrijheid, maar desondanks hebben ze een voorstander van de christelijke normen en waarden in hun partij die met droge ogen durft te beweren op de SGP te hebben gestemd. Naar mijn mening druist dit totaal in tegen waar de PVV voor beweert te staat; denk hierbij aan de rel rond vrouwen vertegenwoordiging die binnen de SGP heeft bestaan, dit is niet bepaald wat ik me bij "vrijheid" voorstel. Hoe kan de PVV aan de ene kant een pro Christendom standpunt innemen en aan de andere kant een anti Islam standpunt innemen, terwijl beide wat betreft vrijheidsbeperkingen aardig wat overeenkomsten vertonen? Dit komt zeer hypocriet op mij over.
Graag antwoord van de DBB-PVV-ers. Bij voorbaat dank.
Dat vrijheid is het zelfde als dat de DDR 'democratisch' was. Bosma trouwens een hele enge man. Echt waar, dat er mensen stemmen op die 2 is echt om te janken. Conservatieve bange schijterds zijn het. Verbaasd me trouwens niets dat hij SGP stemde (wist ik niet), want zowel gristelijke partijen, als de PVV hebben het over vrijheid (godsdienst, mening etc), maar dan alleen als het HUN vrijheid is. Als het gaat om iets waar ze niets van moeten hebben kennen ze maar 1 woord: Verbieden.