AndroidHealthClinic

Oral

BE74656

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Ik zou binnenkort aan een nieuwe kuur(nr4) willen beginnen, omdat ik voor t moment niet kan spuiten zal het een oral kuur worden.
Iemand stelde me het volgende voor: mix van winstrol en dianabol, beide 20mg per dag, maandag tot vrijdag en in het weekend niets. Dat voor 10weken.

Wat is jullie gedacht hierover? Andere suggesties? En ja, ik weet dat orals niet goed zijn voor de lever.

Waarom kan je voor t moment niet spuiten dan?

10 weken... pff dat gaat je lever verduren zeg.. Ik zou het tussen de 6 en 8 weken houden. Winny en diana op 20mg gaat je niet veel brengen, persoonlijk zou ik de een of het ander pakken. Dianabol op 40mg ed of winny op 40/50mg ed.
Verhogen kan indien gewenst na een aantal weken.

Kuur goed of kuur niet

Oral only heb je helemaal niks aan, vooral niet als je al 3x eerder gekuurd hebt.
Zonde om jezelf te onderdrukken dus.
En hoezo zou je niet kunnnen prikken?

Je hebt ook vast niet 3x eerder gekuurd he? Of iig zonder inject

Volgende gelezen op een anabolen website, wat is jullie mening hierover? Zeker wat betreft de lever risico's?
Iemand ervaring met een dergelijke kuur?

Een geschikte kuur voor beginners om spierkracht te vergroten, wat spiermassa aan te komen en tegelijk het vetpercentage te verlagen. Anavar is een zeer mild middel, dus weinig bijwerkingen en risico. Winstrol zorgt voor extra kracht. Daarnaast staat Anavar erom bekend dat de resultaten van de kuur lang blijven hangen. Doordat Anavar mild is voor de lever kan het met Winstrol gecombineerd worden zonder een te grote belasting voor de lever te vormen. Dit is een typische kuur om in het voorjaar een beachproof lichaam te maken.

Wk 1-6: Anavar 50 mg/dag
Wk 1-6: Winstrol 40 mg/dag
Wk 7-10: Nolvadex 20 mg/dag

Quote uit een ander topic van je...had je in dit topic nou betere reacties verwacht betreft je voorstel? ??? Als je op zoek bent naar lovende teksten over oral only kuren zal je op DBB weinig support treffen... :)

Wat is dit voor lachwekkende 'kuur'?
Kuur goed (inject) of niet.
Klaar, einde topic.

Winny inject en dianabol inject :roflol:

Maar ontopic: goede kuur. Begin wel 8 weken voor je vakantie naar Salou. Dan ben je mooi opgeblazen voor 2 weken en daarna kan je weer leeglopen. :thumb: Volgende jaar kun je deze kuur dan weer herhalen vlak voor je vakantie.

Misschien nog 10 Mg var erbij #beastmode

Lekker ook die zaterdag en zondag niet :D

Quote uit een ander topic van je...had je in dit topic nou betere reacties verwacht betreft je voorstel? ??? Als je op zoek bent naar lovende teksten over oral only kuren zal je op DBB weinig support treffen... :)

Dat stukje komt van anabolen koning.nl of anabolen weetjes ofzoeits dergelijks waar ze je op die site allemaal orals aansmeren:o

Terug
Naar boven