MuscleMeat

Orals, gesplitst over de dag of ineens?

Rund

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
80kg
Vetpercentage
9%
Ik lees vanalles, maar vraag me nu eigenlijk af wat het beste is...

Vb @ 50 mg: - smorgens 30, savonds 20 / smorgens ineens 50 binnen??
Effkes voor de duidelijkheid :)

Thx

ik zou zeggen zoveel mogelijk verdelen. zijn geen boeken ofzo voor nodig. maar het moet niet te ingewikkeld worden. ik neem alleen 5 vitamines en die neem ik ook sochtends alles tegelijk omdat het makkelijk is

Ik lees vanalles, maar vraag me nu eigenlijk af wat het beste is...

Vb @ 50 mg: - smorgens 30, savonds 20 / smorgens ineens 50 binnen??
Effkes voor de duidelijkheid :)

Thx

Beste is s'morgens doordat dan je eigen test zo min mogelijk word onderdrukt, het is wel zo dan spier-opbouw s'nachts iets minder is.

Afhankelijk van de halfwaardetijd.

Een lage dagdosering verdelen is niet aangewezen, de AAS verliest dan teveel van de werkzaamheid per dosering. Een hogere dosis op meerdere momenten plannen is dan weer wel een goed idee. In de ochtend en pre-training bijv. Omdat dat de katabole en cruciale momenten zijn.

's avonds/pre-sleep zou ik geen orals nemen, je lichaam kan zich 's nachts vrij goed redden, tijdens de training een hogere piek is dan nuttiger.

Haha, 3 verschillende antwoorden.
Ik had mijn VAR eigenlijk zo gepland:

6:00 20 mg
14:00 20 mg
22:00 20 mg

beter dan 's ochtends en voor de training 30 mg?

begin vandaag of morgen dus ben nog op tijd :P

Om de 8 uur is perfect vanwege de halfwaarde...

• Topic Starter Topic Starter
ik giet smorgens 50 mg binne, gwn om feit dat ik het anders durf vergeten :p & omdat ik savondslaat train naa mn werk...

Afhankelijk van de halfwaardetijd.
Dit is echt het enige goede antwoord, als je het mij vraagt. Denk dat bij orals je test net zo hard onderdrukt wordt namelijk, ongeacht of je 's ochtends of 's avonds slikt. Dit omdat de waarden van de hormonen die in je lichaam aanwezig zijn, halfwaardetijd in acht genomen hebbende, ALTIJD hoger zullen zijn dan je normale waarden tijdens een kuur. En dus onderdrukking tot gevolg zullen hebben. WELKE orals je slikt zijn denk ik belangrijker om bij stil te staan als onderdrukking van je eigen spiegels van groot belang voor je is. In de regel zul je ten alle tijden je spiegels zo stabiel mogelijk willen hebben, schommelingen komen je lichaam nooit ten goede.

Terug
Naar boven