Fitness Seller

Orals ondergedoseerd..?

Bezoekers in dit topic

Wat heb jij gebruikt wat ondergedoseerd was ?
Wat heb je ervaren op tren waarom je het niets vindt ?
Proviron(UG), is volgens mij een middel dat vaak niet de 25 mg. bevat die het zou moeten hebben...daarnaast doet het anabolen gezien vrijwel niets dus...is/kan moeilijk te verifiëren zijn al dan niet de flinke boner die je ervan krijgen.
Heb je HG provi dan weet je het verschil...imo.

En ja...Tren, vrijwel geen bijwerkingen afgezien van het fucking vele zweten wat ook nog ns verergert door abnormale temp. die we hier in NL hebben.
Krachttoensme is een plus...maar het verhaal dat je kan vreten wat je wilt met tren gaat voor mij niet op, dus...daar valt wat over te zeggen.

Je moet niet denken dat trenbolone het allemaal wel even doet...al zal bij 'sommige' het wel voor indrukwekkende transformatie kunnen brengen.
Ik denk dat het genetisch is...ook hoe iemand reageerd op een middel als bijv. Trenbolone.
 
Proviron moet je ook meer zien als onderdrukker van E2 in een kuur. Het heeft totaal geen anabole werking. 100mg ED geeft je in prep wel resultaat.
Proviron(UG), is volgens mij een middel dat vaak niet de 25 mg. bevat die het zou moeten hebben...daarnaast doet het anabolen gezien vrijwel niets dus...is/kan moeilijk te verifiëren zijn al dan niet de flinke boner die je ervan krijgen.
Heb je HG provi dan weet je het verschil...imo.

En ja...Tren, vrijwel geen bijwerkingen afgezien van het fucking vele zweten wat ook nog ns verergert door abnormale temp. die we hier in NL hebben.
Krachttoensme is een plus...maar het verhaal dat je kan vreten wat je wilt met tren gaat voor mij niet op, dus...daar valt wat over te zeggen.

Je moet niet denken dat trenbolone het allemaal wel even doet...al zal bij 'sommige' het wel voor indrukwekkende transformatie kunnen brengen.
Ik denk dat het genetisch is...ook hoe iemand reageerd op een middel als bijv. Trenbolone.
Als je geen vervelende sides ervaart van Tren is het King. Je krijgt er echt een zgn 3D look van. Dus niet de waardering van overated waard.

Je hebt aan mijn inzien een verkeerde gedachte/verwachting van een product. ipv Tren kan ik je dan NPP aanraden, dat valt vaak beter.
 
Proviron(UG), is volgens mij een middel dat vaak niet de 25 mg. bevat die het zou moeten hebben...daarnaast doet het anabolen gezien vrijwel niets dus...is/kan moeilijk te verifiëren zijn al dan niet de flinke boner die je ervan krijgen.
Heb je HG provi dan weet je het verschil...imo.

En ja...Tren, vrijwel geen bijwerkingen afgezien van het fucking vele zweten wat ook nog ns verergert door abnormale temp. die we hier in NL hebben.
Krachttoensme is een plus...maar het verhaal dat je kan vreten wat je wilt met tren gaat voor mij niet op, dus...daar valt wat over te zeggen.

Je moet niet denken dat trenbolone het allemaal wel even doet...al zal bij 'sommige' het wel voor indrukwekkende transformatie kunnen brengen.
Ik denk dat het genetisch is...ook hoe iemand reageerd op een middel als bijv. Trenbolone.
Je kan ook niet vreten wat je wilt op tren het is geen dnp. Het blijft kcal in kcal out.
 
Back
Naar boven