AndroidHealthClinic

Oriëntatie start kuur

Bezoekers in dit topic

Ik weet wat het libido wat trough the roof is in het begin, maar maakt dat ook dat je onder invloed van aas sneller toegeeft aan zulke dingen?
Toen hadden we een dip in onze relatie,sex thuis is 110% dus ik mis echt niks.

Word test only wss
Libido kan wel echt ziekelijk zijn ja, ook met test only. Ik denk niet zo ziekelijk als met tren erbij, want met tren geef je er ook echt sneller aan toe inderdaad.

Maar het punt is, hoe mensen zich voelen tijdens een tren kuur, zo voel jij je door je stoornis/afwijking. Nu ga ik niet gelijk conclusies trekken, maar weinig empathie en inlevingsvermogen i.c.m. een zieke libido door testosteron.....dat kan wel een dingetje zijn. Eerlijk....
 
Dat is ook waar ik me heel bewust van ben!
Vandaar ook deze vraag.
Als ik mn woede nog had van vroeger dan had er nooit een vraag in deze sectie komen te staan, dan had ik er nog niet over gedacht om dit te doen.

Maar voel me laatste 2 jaren prima en de lijn is stabiel.
Ik ben enkel gevoelloos, buiten mijn gezin om voel ik niks voor niemand, heb weinig tot geen emoties, klinkt raar maar ik denk emoties(sociaal geaccepteerd aangeleerd gedrag, weet wat mensen verwachten kwa gedrag en dit laat ik dan zo zien) maar voelen doe ik het niet.

Mn schoonzus heeft 2 weken geleden een miskraam gehad, bij zulke situaties komt dat mooi maar voren, ik voel er totaal niks bij, en moet dan ook echt nadenken hoe ik er over praat tegenover haar , want ik praat er heel licht en luchtig over, voel de ander zn emotie hierbij niet en kan ook niet op die frequentie gaan zitten, niet dat ik niet wil, het is er gewoon niet.
Vandaar dat ik ook geen vrienden heb, heb nooit behoefte om iemand te helpen en voel geen sociale band. Dit is heel mn leven al zo
 
Dat is ook waar ik me heel bewust van ben!
Vandaar ook deze vraag.
Als ik mn woede nog had van vroeger dan had er nooit een vraag in deze sectie komen te staan, dan had ik er nog niet over gedacht om dit te doen.

Maar voel me laatste 2 jaren prima en de lijn is stabiel.
Ik ben enkel gevoelloos, buiten mijn gezin om voel ik niks voor niemand, heb weinig tot geen emoties, klinkt raar maar ik denk emoties(sociaal geaccepteerd aangeleerd gedrag, weet wat mensen verwachten kwa gedrag en dit laat ik dan zo zien) maar voelen doe ik het niet.

Mn schoonzus heeft 2 weken geleden een miskraam gehad, bij zulke situaties komt dat mooi maar voren, ik voel er totaal niks bij, en moet dan ook echt nadenken hoe ik er over praat tegenover haar , want ik praat er heel licht en luchtig over, voel de ander zn emotie hierbij niet en kan ook niet op die frequentie gaan zitten, niet dat ik niet wil, het is er gewoon niet.
Vandaar dat ik ook geen vrienden heb, heb nooit behoefte om iemand te helpen en voel geen sociale band. Dit is heel mn leven al zo
Ik herken hierin wel een aantal dingen bij mezelf :roflol:
 
Dat is ook waar ik me heel bewust van ben!
Vandaar ook deze vraag.
Als ik mn woede nog had van vroeger dan had er nooit een vraag in deze sectie komen te staan, dan had ik er nog niet over gedacht om dit te doen.

Maar voel me laatste 2 jaren prima en de lijn is stabiel.
Ik ben enkel gevoelloos, buiten mijn gezin om voel ik niks voor niemand, heb weinig tot geen emoties, klinkt raar maar ik denk emoties(sociaal geaccepteerd aangeleerd gedrag, weet wat mensen verwachten kwa gedrag en dit laat ik dan zo zien) maar voelen doe ik het niet.

Mn schoonzus heeft 2 weken geleden een miskraam gehad, bij zulke situaties komt dat mooi maar voren, ik voel er totaal niks bij, en moet dan ook echt nadenken hoe ik er over praat tegenover haar , want ik praat er heel licht en luchtig over, voel de ander zn emotie hierbij niet en kan ook niet op die frequentie gaan zitten, niet dat ik niet wil, het is er gewoon niet.
Vandaar dat ik ook geen vrienden heb, heb nooit behoefte om iemand te helpen en voel geen sociale band. Dit is heel mn leven al zo
Nondeju wel heftig van je schoonzus!

Misschien is het een idee om je dosering te halveren en een paar weken afwachten hoe je jezelf voelt. Meer kan altijd!
 
Goede tip , halve dosering, was zoiezo het plan mezelf heel goed te monitoren.

Het is ook heel heftig.

Maar als je 30kg overgewicht hebt, hele dag menthol sigaretten rookt, bijna dag alcohol drinkt savonds, nooit sport, ja naar mijn mening vraag je er dan ook om, dit had ik gezegd, nu wil ze me voorlopig niet zien zei ze, had er gekwetst. Wel excuus aangeboden , mja hormonen natuurlijk en slechte timing om zoiets te zeggen
Was nog vroeg in de zwangerschap.
 
Laatst bewerkt:
Nolvadex starten na de test kuur?
Week wachten met 1e dosering?
Las ook ergens 3 weken wachten?

Welke dosering? 20mg per dag? ( lees ook veel 40mg per dag?)
 
Nolva na je kuur en afhankelijk van je esters, lange esters zoals test-e 2-3 weken wachten meestal is 20-20-10-10 genoeg tenzij je extreme hoeveelheden genomen hebt.
 
20-20-10-10 slaat op 4 weken en dan de dosering per dag?

Thnx
 
Mijn coach geeft juist aan na 5 weken na de laatste injectie test e starten met een nakuur. Aangezien het nog 5 weken in je lichaam blijft na de laatste injectie is de pct starten na 2 weken juist niet verstandig. Alhoewel iedereen hier een andere kijk op heeft ✌️
 
Ik herken hierin wel een aantal dingen bij mezelf :roflol:
Ja? Heb je veel last ervan? Van jezelf dan.
Sommigen kunnen dan ook heel slecht het dagelijks leven aan met veel depressies.
Dat heb ik gelukkig totaal niet.
Heb een aantal hobbys dus vermaak mezelf prima alleen, doe aan sterren en deepsky objecten bekijken met telescoop, tuinieren ,motoren en dan BB nog dus vermaak mezelf uitstekend, voel de drang ook niet om sociale contacten te hebben.

Mn vrouw zei, en dat ben ik met haar eens, mocht ik op aas toch weer terugvallen in oud gedrag, dan stop ik meteen.
Al ben ik er zelf niet bang voor, zit laatste jaren heel goed in mn vel, zonder medicatie.
Gebruik geen alcohol, en geen drugs.

Rook sporadisch een jointje, is dit not done met aas zoals bij alcohol?
 
Mijn coach geeft juist aan na 5 weken na de laatste injectie test e starten met een nakuur. Aangezien het nog 5 weken in je lichaam blijft na de laatste injectie is de pct starten na 2 weken juist niet verstandig. Alhoewel iedereen hier een andere kijk op heeft ✌️
Daar ga ik mezelf dan nog verder in verdiepen,
Las ook ergens 3 weken dus de meningen zijn idd verdeeld.
Weet iemand waarom die termijnen zover uit elkaar liggen?
Is het nadelig om de nakuur te starten terwijl de kuur nog in je lichaam zit?

Ben benieuwd waarom er verschillende meningen hierover zijn.
 
Ja? Heb je veel last ervan? Van jezelf dan.
Sommigen kunnen dan ook heel slecht het dagelijks leven aan met veel depressies.
Dat heb ik gelukkig totaal niet.
Heb een aantal hobbys dus vermaak mezelf prima alleen, doe aan sterren en deepsky objecten bekijken met telescoop, tuinieren ,motoren en dan BB nog dus vermaak mezelf uitstekend, voel de drang ook niet om sociale contacten te hebben.

Mn vrouw zei, en dat ben ik met haar eens, mocht ik op aas toch weer terugvallen in oud gedrag, dan stop ik meteen.
Al ben ik er zelf niet bang voor, zit laatste jaren heel goed in mn vel, zonder medicatie.
Gebruik geen alcohol, en geen drugs.

Rook sporadisch een jointje, is dit not done met aas zoals bij alcohol?
Last is een groot woord, eigenlijk niet.

Ik kan bijvoorbeeld met geen mogelijkheid enthousiast zijn voor iemand. Iemand vertelt iets leuks wat hij/zij heeft meegemaakt… het boeit me geen ene reet. Ik zeg op dat moment wat er van me verwacht wordt tijdens zo’n sociale interactie maar ik voel er niks bij. Dat geldt ook voor als iemand iets ergs heeft meegemaakt en daarover vertelt.

Zo zijn er ook gebeurtenissen geweest in m’n directe familie, bijvoorbeeld een overlijden, waarbij ik me vaak af heb gevraagd of ik niet van steen ben. Hoor ik niet meer te voelen dan dit? Ik kan er niks aan doen.

De mensen die ik nog in m’n leven heb daar heb ik zeker wel empathie voor, en voor dieren(leed). Ook heb ik sinds m’n nieuwe baan in de gehandicaptenzorg een empathie opgebouwd voor de clienten waar ik mee werk, iets wat ik nooit had verwacht.

Ben ook iemand die geen vrienden nodig heeft. Ben slecht in contacten onderhouden en zie het alleen maar als een obstakel. Kan prima zonder. De liefde van een vrouw is dan weer wel iets waar ik niet zonder kan.

Jointje kan prima trouwens :p
 
Super vergelijkbaar idd!
Zoals je het beschrijft is alsof het over mezelf gaat.
Dierenleed ben ik ook gevoelig voor!

Je krijgt het normale mensen niet uitgelegd hoe dat werkt bij mensen zoals mij
 
Als je 500mg test e pakt wacht dan zo een 4 weken voordat je pct gaat doen want 2 weken wachten is Bullshit gr
 
pct is sowieso bullshit
 
Waarom is dat bullshit?
Zoek de HAARLEM-studie even op. Daar is in principe aangetoond dat een nakuur nagenoeg niets deed voor het herstel van je testosteron -en zaadproductie. Het leek er zelfs op dat de groep mensen die niet nakuurde beter herstelde dan de groep die wel een nakuur deden.
 
Laatst bewerkt:
Als je echt wilt kuren dan zou ik beginnen op 250-300 pw en 2x500iu hcg.
Sides verergeren vaak tijdens het opbouwen van de AAS in de eerste weken of het tussendoor ophogen van de totale dosis.

Wees kritisch naar jezelf en dan zal het allemaal wel loslopen. De extra energie die je hebt lekker steken in dingen ondernemen en extra je best doen voor je omgeving!
 
Zou de nolva wel achter de hand houden voor eventuele gyno
 
Zou überhaupt niet gaan kuren op je 33e met kinderen maar goed. Denk dat je naturel nog genoeg progressie kan boeken
 
Back
Naar boven