XXL Nutrition

originele begroetingszin

brompie

Cool Novice
Waardering
0
nu vroeg ik mij af wat jullie allemaal zeggen als je een vrouw tegenkomt in een dischotheek of ergens anders .
wat zijn jullie openningszinnen

Hoi dit ben ik.

Voel me borst eens

brompie zei:
nu vroeg ik mij af wat jullie allemaal zeggen als je een vrouw tegenkomt in een dischotheek of ergens anders .
wat zijn jullie openningszinnen

tjaa jij denkt dat het zo werkt....... :booty:

Ingestudeerde openningszinnen werken dus nieettttt

oo ja en als je er toch 1 wilt gebruiken is deze aan te raden >

50euro? :D

Of je moet gewoon breed zijn dan willen ze altijd aan je zitten en dat is dan weer een goed excuus om aan haar borsten te gaan zitten :D

masturbeer je?
- Wat?
Wat studeer je?!

Oud!

Mmmm vorige week kreeg ik te horen 'Wat denk je er van als jij en ik eens lekker spannende dingen gaan doen'. Deze werkte dus niet (Mijn antwoord was overigens 'Ik vind dat een heel slecht idee')
Wees gewoon jezelf. Kijk 'r aan, lach een keer weetikhet, maar kom niet met een openingszin. Echt, we hebben ze allemaal al een keer gehoord. :)

Dus gewoon meteen die bek er maar opzetten werkt beter volgens jou,Dani?:D

heb gister weer een nieuwe gehoord.

kwam zo'n ventje naar me toe, wees naar z'n vriendje een paar meter verderop en zei: 'mijn vriend daar vroeg zich af of ie 't zou redden om jou te raken als ie vanaf daar zou spuiten.'

Tja...

Cynthia zei:
kwam zo'n ventje naar me toe, wees naar z'n vriendje een paar meter verderop en zei: 'mijn vriend daar vroeg zich af of ie 't zou redden om jou te raken als ie vanaf daar zou spuiten.'
Tja...

Als hij nou grappig was oke.. maar deze is gewoon triest :rolleyes:

Cynthia zei:
Tja...
Wat zei je toen?

het is al eerder gezegd; openingszinnen doen het bijzonder slecht...

looks en lichaamstaal zijn doorslaggevend!

Cynthia zei:
'zeg maar tegen je vriendje dat ie van mij een poging mag wagen'

Ben je nu overtuigd bench? Wat had Frenkpie je gezegd dan? :D

Maarreuhm Cynthia'tje voel je je niet schuldig of anderzijds flauw als je iemand "weigert". Een blauwtje laat lopen.

guardian zei:
het is al eerder gezegd; openingszinnen doen het bijzonder slecht...
looks en lichaamstaal zijn doorslaggevend!

Juistem, was het niet Dani die zei "je moet gewoon knap zijn en attitude hebben, de vrouw heeft al besloten of je kans maakt als ze je ziet aan komen"?

Feel my nipples, biatch! En het werkt nog ook. :cool:

Terug
Naar boven