XXL Nutrition

originele begroetingszin

Tegenwoordig is het vrij standaard dat er meisjes om je heen/tegen je aan springen of gewoon maar meteen omhelsen. Op dat moment werkt alles prima :rolleyes:.

Als ze al niet zelf beginnen zou je kunnen beginnen met je voor te stellen... Hint: Gezellig hier he? Hoe heet je?

Wat kijk je nou trut? ;)

Gewoon jezelf voorstellen en een gesprek aanknopen. Je merkt snel genoeg of ze geintresseerd is of niet.

Ik ken nog wel een aantal versierpogingen van een dronken vriend van me:

Poging 1: Mijn vriend daar wil weten of-ie je in je oor mag likken.
Resultaat: Vrouw in kwestie en haar vriendinnen stonden de rest van de avond giechelend raar naar ons te kijken.

Poging 2: Speel jij Splintercell (een computerspel) ?
Resultaat: 'Nee'

damnit, waarom is de enigste die ja antwoord op "draai je om en laat me in je kontje bokken" koetjes grootmoeder? :( :sad:

Eeeejjj .. schatjuh .. alles goed ?

( iedereen schatje noemen.. handig . hoef je geen namen te onthouden )

Een openingszin is ervoor zodat wij onszelf goed voor lul zetten (want hij slaat nooit ergens op), als wij ons eenmaal kwetsbaar opgesteld hebben (we staan immers voor lul) kan het meisje zich ook kwetsbaar opstellen door met je te gaan praten :D

Ik heb een hekel aan openingszinnen en doe dus meestal maar mee aan het oog-contact spelletje of loop gewoon een meisje omver (ze morst haar drankje) en bied haar dan een drankje aan om het goed te maken, als ze een gesprek aangaat ga ik erop in anders is het tijdverspilling en ga ik dus gewoon lekker de volgende omver lopen :D

ps. nee, dat is niet hoe ik mijn huidige vriendin heb ontmoet...

Ik speel eerst een kijkspelletje. Zoals al eerder is gezegd heb je dan wel in de gaten of het iets wordt of niet, vervolgens loop ik erheen, begroet ik haar en vraag haar of ik me aan dr voor mag stellen.

Ik val op volwassen meiden/vrouwen, het heeft tot nu toe ook altijd gewerkt.

De pest is alleen dat ik nooit weet of je groen licht krijgt, bij dat kijk-spelletje. Sommigen kijken je terug aan met een blik van "Zoek je ruzie ofzo" of alsof je (zal het netjes uitdrukken) poep bent. Kijk, als ze nu allemaal lachen, dan is het wat anders.:rolleyes:

Bas Hofkens zei:
De pest is alleen dat ik nooit weet of je groen licht krijgt, bij dat kijk-spelletje. Sommigen kijken je terug aan met een blik van "Zoek je ruzie ofzo" of alsof je (zal het netjes uitdrukken) poep bent. Kijk, als ze nu allemaal lachen, dan is het wat anders.:rolleyes:

Als hetero zijnde zou ik het ook vervelend vinden als een andere dude zo naar me zou kijken. :scratch:

Vraag of ze een beetje avontuurlijk ingesteld is? Als ze vraagt waarom moet je zeggen dat je een spannend vraag antwoord spel met er wil doen.

Ja is eigenlijk te moeilijk he - vraag maar gewoon of ze de laatste aflevering van spuiten en slikken heeft gezien.

Ik zeg meestal ' Ken ik jou niet van vroeger, van zwemles?'

;)

Batista zei:
Ik heb een hekel aan openingszinnen en doe dus meestal maar mee aan het oog-contact spelletje of loop gewoon een meisje omver (ze morst haar drankje) en bied haar dan een drankje aan om het goed te maken, als ze een gesprek aangaat ga ik erop in anders is het tijdverspilling en ga ik dus gewoon lekker de volgende omver lopen...
.
... en ben je na enkele keren een hoop geld kwijt.

Nee gewoon spontaan zijn, zelf ben ik erg verlegen in dat soort zaken maar oogcontact zegt meestal alles.

Most hom daip in de bek hebb'n...:D

Tssk wat een clichéteksten.... denk je dat de dames daar allemaal nog intrappen?

een goeie openingszin: mijn vriend daar wil weten of jij mij leuk vind.
of: heb jij een vuurtje?
nee?
komt goed uit want ik hou niet van rokende meisjes
als ze ja antwoord: "pas er dan mee op he"

Gewoon met haar handen gaan spelen. Wanneer ze gaat lachen, let dan goed op hoe ze lacht.

1. Hysterisch= ze vindt je een soort van Markywannabee
2. Uitdagend= Ze likes Edje :D
3. WTF doe je= los laten en weglopen, niet meer omkijken!

waarom een lame as begroetingszin? Just talk to the woman!!!!! Ik dnek dat ze daar meer waarde aan geeft dan "Halloo, he't ow un vuurtje?"

Terug
Naar boven