chunky
Huge Freak
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 118kg
RobertHosper zei:LOSSSSSSSSSSSSSSSS LOSSSSSSSSSSSSSSSSSSS kenkerLOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
volgens mij is dat sjoerd z'n tekst...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RobertHosper zei:LOSSSSSSSSSSSSSSSS LOSSSSSSSSSSSSSSSSSSS kenkerLOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()

Bas Hofkens zei:De pest is alleen dat ik nooit weet of je groen licht krijgt, bij dat kijk-spelletje. Sommigen kijken je terug aan met een blik van "Zoek je ruzie ofzo" of alsof je (zal het netjes uitdrukken) poep bent. Kijk, als ze nu allemaal lachen, dan is het wat anders.![]()

... en ben je na enkele keren een hoop geld kwijt.Batista zei:Ik heb een hekel aan openingszinnen en doe dus meestal maar mee aan het oog-contact spelletje of loop gewoon een meisje omver (ze morst haar drankje) en bied haar dan een drankje aan om het goed te maken, als ze een gesprek aangaat ga ik erop in anders is het tijdverspilling en ga ik dus gewoon lekker de volgende omver lopen...
.
Lumey zei:

MightyDuck zei: