MuscleMeat

originele begroetingszin

MightyDuck zei:
Ben je nu overtuigd bench? Wat had Frenkpie je gezegd dan? :D
Maarreuhm Cynthia'tje voel je je niet schuldig of anderzijds flauw als je iemand "weigert". Een blauwtje laat lopen.

ik 'weigerde' hem niet, ik gaf hem een kans mij te imponeren :D

Pak een ijsklontjje uit dr glas, breek het en zeg , zo nu is het ijs gebroken
Doe een biervilt op je hoofd, loop naar dr toe en zeg hey lekkerding heb jij deze gegooid?
Zeg, ik kan nu wel een hele mooie openingszin bedenken, maar morgen ben je hem toch al vergeten

Maar eigelijk gebruik ik nooit openingszinnen, ik hou oogcontact, en vaak komen ze (gelukkig)naar mij toe..

Cynthia zei:
ik 'weigerde' hem niet, ik gaf hem een kans mij te imponeren :D

Wat zou je gedaan hebben als hij ze puddingbucks uit ze broek haalde er 2 trekjes aan gaf en zijn kwakje tegen je aan spoot...?

Zou je je dan gewonnen geven zoals een echte oervrouw beaamt? :D

• Topic Starter Topic Starter
ja nu naar me toe komen doe ze nu ook weer niet maar meestal zeg ik iets heel stom en dan lachen ze en dan ben ik ook vertrokken he maar ik was wel is benieuwd wat de mensen deden

Mijn openingszin is

Ik heb een hypotheek met lage maandlasten.

En hoe vaak heeft het gewerkt?

Vaak, totdat ze erachter kwamen dat ik helemaal geen hypotheek had :D

Cynthia zei:
heb gister weer een nieuwe gehoord.
kwam zo'n ventje naar me toe, wees naar z'n vriendje een paar meter verderop en zei: 'mijn vriend daar vroeg zich af of ie 't zou redden om jou te raken als ie vanaf daar zou spuiten.'
Tja...

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

srry hoor Cynthia, maar wat een idioten zeg, wauw. Het zou niet bij me opkomen zoiets tegen een onbekende te zeggen.

Wel gevaarlijk om te zeggen: probeer maar. Voor hetzelfde geld pakt hij zn supersooker 3200 sperm canon en spuit hij je helemaal onder.

Openingszinnen zuigen, ik heb er nog nooit 1 gebruikt. Meestal weet ik na het kijk-spelletje wel of het iets word of niet.

LOSSSSSSSSSSSSSSSS LOSSSSSSSSSSSSSSSSSSS kenkerLOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS:woot:

Ik heb nog nooit een vrouw versierd

"ik heb geen openingszin maar jij hebt een opening en ik heb zin"

Ik heb een hekel aan openingzinnen. Waarom moeten wij mannen steeds van die onzin uitkramen om een vrouw te krijgen? Het zou zo moeten gaan: je gaat een disco binnen, pikt daar een vrouw naar keuze uit, neemt haar hand en je gaat ermee naar buiten en doet ermee wat je wil. Maar nee, je moet de looks hebben en dan nog een hoop onzin uitkramen en als je geld hebt en dat kan laten zien door middel van de peperdure kleren en een vette auto DAN pas zal je succes hebben bij het soort wijven die elke man wil.

Ik haal gewoon mijn lul uit mijn broek en dan loop ik als de rattenvanger van Hamelen naar buiten met een sliertvrouwen achter me aan!:rolleyes:

Openingszinnen zijn crap.

Op het moment dat je naar een meid loopt, heeft ze al beslist of je kans maakt of niet. Gewoon een normaal gesprek houden. Dat is in ieder geval mijn mening.

mmmm uhhh hoii mmm uuuuuuuhhhhhh mmmmm uuhhhh

werkt nooit?

Ik gebruik een hele mooie effectieve openingszin. Succes gegarandeerd. Gewoon een keertje spontaan in me opgekomen, daarna veelvuldig gebruikt. Vrouwen zijn van nature nieuwsgierig, dat moet je uitbuiten. Hou hem uiteraard voor me.

Terug
Naar boven