Fitness Seller

originele begroetingszin

Strong 4th post..

Wat een baas

oogcontact en bij de schijn van interesse: "hoi!" de rest gaat vanzelf mits je geen sociale storing hebt..

Ik blijf haar zwoel aankijken tot ze naar me toekomt of wegloopt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik blijf haar zwoel aankijken tot ze naar me toekomt of wegloopt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
tumblr_lga5z7tnF41qzderm.gif

epic bump :D

spit or swallow?

mystery method always works ^^ maar ben zelf meer van t directe werk gewoon odmat het leuker is

Hehe, ik gebruik het zelf ook nooit eigenlijk. Gewoon lekker spontaan een praatje maken werkt veel beter.
Een beetje neggen is natuurlijk altijd wel leuk!

Hoi
- Hoi
*versierpoging*
- ik heb een vriend
Ik heb een goudvis
- wat heeft dat er mee te maken?
Sorry ik dacht dat we het over dingen hadden die niks boeiden.

Hoi
- Hoi
*versierpoging*
- ik heb een vriend
Ik heb een goudvis
- wat heeft dat er mee te maken?
Sorry ik dacht dat we het over dingen hadden die niks boeiden.

- ik heb een examen
- sorry ik dacht dat we het over dingen hadden waarop we kunnen spieken

of werkt die alleen in het engels?:o

Ik kwam hier om een biertje te drinken en een chick te regelen. En mijn biertje is leeg...

Dit is een van de redenen dat ik niet meer zoveel drink tijdens het uitgaan, want ik weet vaak niet meer wat ik gezegd heb. Die shit komt wel vrij random. Heb wel is een chick aangesproken: Waar ga je heen met die 3 bier? Zij: Ja die andere 2 zijn voor vrienden. Ik: Dus je neemt niks voor mij mee? Zij: ja ik ken je niet. Ik: Nou ik ben Dave en jij? Verder weet ik het dus niet meer ongeveer, heb dr wel op dr bek gepakt en weet dat een maatje iets dom tegen dr zei en dat ik daarom een potentiele beurt ben mis gelopen.
Andere keer stond ik tegen een boom te pissen en lopen er 2 chicks langs en dan zeg ik wat lomps maar het werkt wel. Het is maar net het moment he :D

Laatst bewerkt:
wattik doe is op een leuk meisje afstappen, pak haar op maak een full squat gevolgd door een push & jerk 7 van de 10 keer smelt ze dan in men armen, tenzij ze dik is dan kannik haar niet jerken maar wel squatten, daardoor is men slagingskans ook minder

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven