AndroidHealthClinic

originele begroetingszin

hehe wat een enorme onzin die hier verkondigd wordt..en t erge ervan is sommige zijn nog serieus ook...
Oh ja t laatste wat je wilt is trouwens advies vragen van een vrouw hoe je een vrouw moet benaderen.

oh ja een breinbreker voor sommigen hier, wel leuk:

Waarom zie je nooit vaak een knappe gast met een lelijk wijf, maar wel vaak een lelijke gast met een knap wijf?

Man-Mountain zei:
Waarom zie je nooit vaak een knappe gast met een lelijk wijf, maar wel vaak een lelijke gast met een knap wijf?

Lelijke gasten hebben dikke lullen en lelijke wijven smerige k*tjes en vieze lichamen :thumbs:

hoef geen openingszin te hebben..

Ben immers Nick van GTST dus iedereen komt naar me toe voor een handtekening en dan kan ik de leuke meisjes erzo tussenuit kiezen en naar huis nemen.. :D

gallius zei:
een goeie openingszin: mijn vriend daar wil weten of jij mij leuk vind.
of: heb jij een vuurtje?
nee?
komt goed uit want ik hou niet van rokende meisjes
als ze ja antwoord: "pas er dan mee op he"

De pest met dit soort openingen is dat ze geen ruimte tot vervolg laten. Wat zeg je daarná? Je moet alweer een nieuwe vraag verzinnen dan, en iig moet een van je eerste 5 vragen een open vraag zijn waar ze iets over kán vertellen want anders word je "een vrager", zo iemand die vraag na vraag stelt en dat is ook niks. Zelden begint iemand namelijk zelf een openlijk verhaal.

Je schuift de feitelijke taak een gesprek te starten dus alleen voor je uit in de hoop dat ze genoeg zinnige antwoorden geeft waar je wel op in kunt haken maar ook die kans is klein met het soort vragen dat je afvuurt en bij elk "gesloten antwoord" word je zelf nerveuzer.

Nu weet ik wel dat een disco niet de beste plaats is voor dit soort conversaties (daarom versier ik ook nooit in disco's) maar dit soort openingen zoals jij ze beschrijft werken hoofdzakelijk bij jonge, even nerveuze en hersenloze pubermeisjes die je toch na 2 minuten al willen zoenen.

Beter zou dan zijn "Hey mijn vriend daar wil weten of je mij leuk vind". Antwoord positief? Bied haar dan uiteraard iets aan als dat kan en ga dan bijv verder met "Wat laat jou hier zo alleen staan" als ze bijv ergens alleen op een kruk zit (boeie dat je kunt zien dat even uitpuft, beter zo dan vragen "ben je moe?").

Het is een klein detail, maar vraag je eens af waarom de vraag die ik hierboven ter voorbeeld stel beter is dan "waarom sta jij hier alleen?". Taalkundig is het maar een klein verschil, maar het kan veel uitmaken voor het verdere verloop van jullie babbeltje.

Ik denk nooit na bij wat ik zeg....ik kets er gewoon uit wat op dat moment in me opkomt.....werkt prima tot nu toe...

Testo zei:
Ik denk nooit na bij wat ik zeg....ik kets er gewoon uit wat op dat moment in me opkomt.....werkt prima tot nu toe...
We wisten al lang dat er alles gewoon zomaar uitklapt bij je hoor... ;)

Ik hoef niks te zeggen... ik ben onweerstaanbaar voor vrouwen.... vrouwen komen naar mij toe en niet omgekeerd... vrouwen mogen blij zijn als ze in mijn buurt gezien mogen worden..... maar helaas.. voor de meeste vrouwen ben ik een droom die nooit werkelijkheid zal worden.... :cool:

feeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL MY BICEPS BABY
ze vallen er allemaal voor:p

Ik zeg altijd wat ik vind, zoiets van: zo, jij ziet er lekker uit zeg !

Of iets anders dat me opvalt, gewoon eerlijk.

Als ze je daarna wegkijken, who cares, gewoon op naar de volgende hoor.

Je moet gewoon beetje kunnen babbelen over niks, als ze je leuk vinden maakt het niet uit wat je zegt. Iemand overtuigen van je prachtige innerlijk lukt je toch niet in een club :)

Man-Mountain zei:
geld. of status. of ware liefde.

dat was een breinbreker?

on-topic:
hoi,je ziet er leuk uit. wil je wat te drinken van me?

Dani zei:
Mmmm vorige week kreeg ik te horen 'Wat denk je er van als jij en ik eens lekker spannende dingen gaan doen'. Deze werkte dus niet (Mijn antwoord was overigens 'Ik vind dat een heel slecht idee')
Wees gewoon jezelf. Kijk 'r aan, lach een keer weetikhet, maar kom niet met een openingszin. Echt, we hebben ze allemaal al een keer gehoord. :)

Idd! Vriendelijk lachen of groeten word meer gewaardeerd. Als een meisje/vrouw teruglacht gewoon een leuk gesprek aangaan. En lekker jezelf zijn.

KaLe zei:
Idd! Vriendelijk lachen of groeten word meer gewaardeerd. Als een meisje/vrouw teruglacht gewoon een leuk gesprek aangaan.
Jep!
teruglachen = succes gegarandeerd, als je het niet alsnog verprutst als je naast 'r staat (ongelofelijk domme opmerkingen maken, stomdronken blijken te zijn, ontiegelijk stinken, je snapt t wel ;))

Cynthia zei:
Jep!
teruglachen = succes gegarandeerd, als je het niet alsnog verprutst als je naast 'r staat (ongelofelijk domme opmerkingen maken, stomdronken blijken te zijn, ontiegelijk stinken, je snapt t wel ;))

Stel.. je hebt geen mooie lach :D

Cynthia zei:
Jep!

en vooral... interesse tonen in de dame en niet alleen maar over jezelf lullen :)

Hoorde het weekend 1 .. Goh .. ik ben blij dat ik je ook zie lachen... weer een telefoon nummer rijker .. :D

Heb ook me nummer aan een babe gegeven .. kreeg der telefoon in me handen gedrukt.. ben alleen vergeten ff snel mezelf te bellen voor haar nummer :(

Terug
Naar boven