XXL Nutrition

OS Vancouver 2010

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
22.094
Wat denken jullie? Gaat alleen Sven Kramer goud halen of ook nog andere Nederlandse sporters? En hoe zit het bij de Belgen? Nog medaille kansen?

Sven de enige die goud haalt,Bob de jong zilver op 10k en miss ook wel op 5k
Wurst misschien brons?misschien Margot Boer en Annette Gerritsen ook nog wel zilver/brons op de 500 of 1000m.

Zie de Nederlanders niet winnen/podiumplekken op andere sporten..

Nicolien Sauerbreij maakt wel kans toch op een medaille?
Verder misschien het bob-slee team?

Kramer pakt 3x goud, waarvan 1 met achtervolging.
Op de korte afstanden misschien Groothuis die brons of zo pakt bij de 1000m.

Bij de vrouwen zullen Groenewold en Wust wel voor wat medailles zorgen, en Gerritsen denk ik op 1000m.

• Topic Starter Topic Starter
Eerste goud voor Nederland is binnen! :cheer:

mits hij nu geen rondjes gaat rijden van 27,0:P

Bam sven!!!!

Eerlijk gezegd boeit het me niet veel. Tuurlijk hoop ik dat de Nederlanders succes behalen, en ons als sportland wat meer op de kaart zetten. Ik ga echter niet de hele dag geboeid zitten kijken. Het WK 2010, daar kijk ik naar uit!

Gisteren voor het eerst gekeken, veels te saai om nog een keer te kijken. Een echte competitierace zoals bij het rennen kan je het niet noemen. De bewegingen zijn nou ook niet zo bijzonder aantrekkelijk.

Had iemand die crash van Luger (Nodar Kumaritashvili) nog gezien?

Wel zonde, heel je leven getrained voor iets.. En dan is 't zo voorbij

r513855_2798887.jpg

Laatst bewerkt:
Ria Visser is een milf!

Eerlijk gezegd boeit het me niet veel. Tuurlijk hoop ik dat de Nederlanders succes behalen, en ons als sportland wat meer op de kaart zetten. Ik ga echter niet de hele dag geboeid zitten kijken. Het WK 2010, daar kijk ik naar uit!

Inderdaad, voetbal is tenminste pas een echte sport:rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
de profiteurs hebben zich ook weer laten zien, bah

2jbjdwy.jpg

kijk hem nou

Vanavond Ned 1 om 22.00: 3000 meter met Wüst, Groenewold en Valkenburg.

De Coubertingedachte vanavond voor Nederland, Groenewold en Valkenburg mogen al blij zijn als ze de top 10 halen en Wust moet wel heel erg verbeterd zijn op de 3K om mee te kunnen om het podium. Dames zijn dit jaar echt zeer tegenvallend.

Zoals verwacht, Wust 7de en Groenewold en Valkenburg 10de en 11de. De top 10 halen was dus al moeilijk genoeg. Maar goed dat de sprintdames dit jaar wel in vorm zijn, daar is de kans op medailles groter. Goud voor welke Nederlandse vrouw ook zal zeer lastig worden, op iedere afstand behoort geen enkele vrouw op dit moment tot de absolute wereldtop.

Jammer dat de 500 meter heren op een rottijd wordt uitgezonden.

Gewoon opstaan, ik denk dat ik de tweede run in ieder geval ga volgen. Eerste run sla ik maar over.

Terug
Naar boven