AndroidHealthClinic

OS Vancouver 2010

Weer een geweldige race voor Wust en net als 4j terug Goud het houdt niet op voor Ned...

als ik het goed heb begrepen zijn de 1000 en 1500 de afstanden waar het om draait? Sven pakt dus goud op afstanden waar buiten Nederland geen hond naar kijkt?

als ik het goed heb begrepen zijn de 1000 en 1500 de afstanden waar het om draait? Sven pakt dus goud op afstanden waar buiten Nederland geen hond naar kijkt?

Nu is het wachten op de eerste trotse Nederlander die op zn pik getrapt is :D

Nu is het wachten op de eerste trotse Nederlander die op zn pik getrapt is :D

Zal wel meevallen, Olympische spelen kennen nou eenmaal disciplines die niet echt breed worden beoefend wereldwijd. In een relatief kleine sport als schaatsen zal dat nog veel erger zijn. Goud blijft verder gewoon goud of je moet iedere niet breed beoefende sport van de spelen gaan weren. Kan je gelijk de winterspelen afschaffen, die vereisen toch bergen voor veel disciplines of op zijn minst een pak sneeuw dat wat langer dan 3 dagen blijft liggen.

Gisteren was ik schaatsen aan het kijken,geen ene reet aan . Voor de tv in slaap gevallen geen ,gelukkig kon ik 3 uur later ff mijn kwarkje vreten om vervolgens verder te slapen.
Zitten jullie ook echt met papier en pen voor de tv om ronde tijden op te schrijven?:roflol:
Ik mis iets als het om schaatsen gaat , maar wat?

:eek: word je midden in de nacht wakker om kwark te eten en dan terug slapen?:eek:

:eek: word je midden in de nacht wakker om kwark te eten en dan terug slapen?:eek:

Ja, ik was in slaap gevallen voor de tv, en mijn laatste kwark hoort bij mijn dagprogramma en die moet hoe dan ook erin.

Oja ik mix het met 250 ml water in shakebeker, dus hij is zo binnen.

Ja, ik was in slaap gevallen voor de tv, en mijn laatste kwark hoort bij mijn dagprogramma en die moet hoe dan ook erin.

Oja ik mix het met 250 ml water in shakebeker, dus hij is zo binnen.

hardcore, die kwark moet no matter what binnen:D
Ik wou dat ik zo'n zelfdiscipline had.:(

Lopen toch ook wel wat beesten rond daar. Wat dacht je van Lascelles Brown van het Canadese bobsleeteam:
Lift 550 pound en loopt 3.52 op de 30m

190-lueders080126.jpg

lueders-brown-ap-070120.jpg

Lopen toch ook wel wat beesten rond daar. Wat dacht je van Lascelles Brown van het Canadese bobsleeteam:
Lift 550 pound en loopt 3.52 op de 30m

190-lueders080126.jpg

lueders-brown-ap-070120.jpg

Dat viel me idd op toen ik een beetje aan het meekijken was tijdens het bobsleeen. Aardig wat giganten daar.

True, lopen wel wat echte mannen rond daar bij het bobsleeën.

Maar de echte boys vind je natuurlijk bij het figure skating!
:orly:

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Om de een of andere reden begin ik getrainde vrouwen steeds meer te waarderen.

• Topic Starter Topic Starter
Zometeen weer een gouden medaille erbij. 99% zeker

dat zou leuk zijn
maar , ik hoorde dat die koreaan van de week rondjes 31 en 29érs reed
en daar waren ze onder de indruk van

• Topic Starter Topic Starter
Jammer van het foutje. Dus toch geen Kramer

Terug
Naar boven