XXL Nutrition

OS Vancouver 2010

Ik ga ze beide kijken,ik hoop op gerechtigheid voor Wotherspoon!Die man gun ik het wel.

Gisteren was ik schaatsen aan het kijken,geen ene reet aan . Voor de tv in slaap gevallen geen ,gelukkig kon ik 3 uur later ff mijn kwarkje vreten om vervolgens verder te slapen.
Zitten jullie ook echt met papier en pen voor de tv om ronde tijden op te schrijven?:roflol:
Ik mis iets als het om schaatsen gaat , maar wat?

Nederlands bloed in je aderen? ;)

Lol ,voor de helft ja .

Vind jij Schaatsen wel leuk dan? Zoja wat vind je er leuk aan?

Schansspringen vindt ik wel wat hebben en kijk ik wel is op Eurosport.Maar schaatsen is elke ronde zelfde bewegingen, en ik zie echt niet welke schaatser een perfecte techniek heeft tegenover andere schaatser.

De winterspelen zijn sowiese best lame.

hopelijk gaat de afdaling skiën door, veel meer snelheid, actie en het duurt niet te lang

• Topic Starter Topic Starter
Lol ,voor de helft ja .

Vind jij Schaatsen wel leuk dan? Zoja wat vind je er leuk aan?

Ik vind het altijd wel leuk om naar te kijken. Komt denk ik omdat de Nederanders er goed in zijn. Maar ik vind het niet zo leuk om 's nachts mijn bed ervoor uit te komen, slaap is belangrijker :p

mulder in de laatste rit
zou een mooie stunt zijn

ijshockey is het enige wat ik volg :)

Weer twee medailles erbij! Mooie wedstrijd!

Mooie strijd net.
Margot Boer ging te hard van start.

en jammer van Gerritssen.

Tuitert wint 1500 meter. Iedereen stuitert achter Tuitert.

1 van de mooiste 1500 meters ooit, althans welke ik gezien heb sinds 1976. Tuitert afgetekend kampioen

Geweldige race van Tuitert en de aflosser van Schenk in '72,wat kan topsport dan mooi zijn...

Ik heb het niet live gezien, maar zeker een mooie overwinning. Vooral omdat het onverwacht is.

Bam!!! Wust heldin.

Wust pakte ze allemaal in, strakke race.

Terug
Naar boven