AndroidHealthClinic

Osm - dbb league seizoen 4

Peiling Peiling Michiel4 mag ook volgend seizoen meedoen

• Totaal stemmers
    14
Ik moet vandaag 3 punten pakken bij atletico om bij te blijven. Dus ik neem aan dat je morgennacht een real hart hebt:D

Kaka, Lahm, Benzema, C.Ronaldo gespaard voor de wedstrijd tegen Atletico. 23 doelpogingen - 0 gescoord.

Klasse royze;)

:Kiss: ik heb ook voor je gespaard bro:D

hmmmz was weer lekekr vannacht! hopelijk word dat ook tegen michiel zoo lekker :D

Ik moet vandaag 3 punten pakken bij atletico om bij te blijven. Dus ik neem aan dat je morgennacht een real hart hebt:D

Kaka, Lahm, Benzema, C.Ronaldo gespaard voor de wedstrijd tegen Atletico. 23 doelpogingen - 0 gescoord.

Klasse royze;)

thanks bro :)
Was beetje tegen mn verwachting in tbh

• Topic Starter Topic Starter
Sevilla mist wederom een kans om 1e te worden.

hahaha sevilla heeft het goed gedaan .. hij probeerde er tenminnste nog iets van te maken tegen me :P
Rooke ik heb je ook geklopt!!! : alleen van Riv-real heb ik niet kunnen winnen :/
wss gaat hij ook kampioen worden.. ik schat dat Rooke wel een keer punten gaat laten liggen, helemaal met de aankoop van fellani??? hahaha nice bro

hahaha sevilla heeft het goed gedaan .. hij probeerde er tenminnste nog iets van te maken tegen me :P
Rooke ik heb je ook geklopt!!! : alleen van Riv-real heb ik niet kunnen winnen :/
wss gaat hij ook kampioen worden.. ik schat dat Rooke wel een keer punten gaat laten liggen, helemaal met de aankoop van fellani??? hahaha nice bro

Denk het niet bro...alleen Riv is kwalitatief beter. Voor de rest hoef ik van helemaal niemand te verliezen.

Gratz bro...jij had de eer voor de laatste overwinning tegen mij ;)

Thnx bro. Uiterst miniem, maar ik doe nog mee. Als ik had verloren was ik uitgeschakeld om de titel. Nu sta ik 2pst achter, bij verlies was het 8. Wereld van verschil.

Rooke heeft de in verhouding 1 vd sterkste selecties. Denk niet dat hij veel gaat verliezen. Ik denk dat Valencia wel eens hoge ogen zal gooien. Ze zijn al superlang ongeslagen.

@ sevilla: Gisteren trainde je tegen bilbao besloten. En vandaag weer? Je gaat toch niet al je bs/tk's opmaken in de 1e ronde???
En Jesus Navas weg? Hij is over 3 wedstrijden weer fit toch. Dat is best wel zonde, waar vind je nu nog een middenvelder met zijn leeftijd en stats.

Denk het niet bro...alleen Riv is kwalitatief beter. Voor de rest hoef ik van helemaal niemand te verliezen.

We zijn staan allemaal dichtbij elkaar. Morgen is het Atletico - Valencia. Dus die mag jij ook echt niet verliezen, anders heb je een probleem.

Laatst bewerkt:
de voetbalgoden zijn mij goed gezind :D Dus maak je geen zorgen.

Vanavond kan barcelona aanhaken of definitief afhaken. Wat denken jullie dat onze Belgische vriend van Sevilla daar gaat doen?

Ik denk 1-1:D

alles is al gespeeld

Ik zoek een jonge goede middenvelder, max budget.: 67.000.000 euro

Terug
Naar boven