AndroidHealthClinic

osm dbb league - seizoen 5

• Topic Starter Topic Starter
Jammer Burak heeft de handdoek in de ring gegooid met PSV.

Vacatures staan dus open bij PSV en AZ. PSV had wel een mooie team opgebouwd. Onbegrijpelijk.

Wat dom je gaat toch niet stoppen ??? Ook al gaat het niet altijd even lekker opgeven is al helemaal niks

Wat dom je gaat toch niet stoppen ??? Ook al gaat het niet altijd even lekker opgeven is al helemaal niks

zeker met zijn selectie :) maar aan de andere kant scheelt me dat weer een TK bitches:D

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:36 ----------

na een blik op mn wedstrijdschema weet iedereen wel tegen wie een TK :D

Dat vind ik ook stom. En zoals Rooke zegt, al helemaal niet met zijn selectie. Alle spelers zijn eind 80 / begin 90. De keepers zijn zelfs tegen de 100. Qua sterkte verschil ik niet veel met PSV. Alleen hij baalde er waarschijnlijk van dat hij zijn laatste 3 wedstrijden allemaal verloren heeft.

zeker met zijn selectie :) maar aan de andere kant scheelt me dat weer een TK bitches:D

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:36 ----------

na een blik op mn wedstrijdschema weet iedereen wel tegen wie een TK :D

Feyenoord?:D

Ik speel ook nog OSM, dit is nu mijn team:

10hound.jpg

27x gescoord in de afgelopen 3 matchen (niet tegen computerteams en steeds zonder TK)

lol lekker bezig michiel :)

Riv trouwens ook lekker tegen Nac :P

Lekkere team bij Arsenal michiel. Alleen scoren je middenvelders bijna nooit?

Ajax-Nac 10-0

hahahahaha:roflol:

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

Wat hebben we trouwens voor laffe mensen in de competitie. Meteen ontslag nemen als het mis gaat?

Lol ik ben inmiddels al 10e watch out xD

Bekerfinale tegen Ado:D

hahahaha alsk er niet uit was geknikkerd had ik er ook gewoon nog ingezeten !! ;)
Nu zoek ik het niet om nog terug te komen! begrijpelijk natuurljik .. volgende comp wil ik opzich wel weer meedoen! .. give me a message ;) gebruikkersnaam is nog altijd zitzakken of zitzakkens1

thanks

4-5-1 is a b*ch, ban al die lafaards???

rofl i kverlies constant :D , ook maar eens beginnen spelen met 4-5-1 :D

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

hah nice bij mijn andere team met 4-0 gewonnen , alle 4 de goals door dezelfde kerel :D

0-2 verloren tegen psv(computer)

Ik was superlang ongeslagen. Dus dit zat er aan te komen.

Competitiestrijd ligt ook weer open: Ajax aan kop - fc utrecht 3 punten achter - fc twente 4 punten achter - psv 6 punten achter

Ik krijg Utrecht uit en Twente thuis. Gelukkig heb ik al mijn tk's nog:D

Vanavond de titel ophalen in utrecht:D

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven