Thnx man. Zwaar bevochten zege in bilbao. Als Sevilla vandaag verliest, haken ze af in de titelstrijd.
alsjeblieft riv
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx man. Zwaar bevochten zege in bilbao. Als Sevilla vandaag verliest, haken ze af in de titelstrijd.
Bekerronde!!!Vannacht verloren van het team waar ik vanavond weer tegen moet: Getafe. Helaas heb ik geen tk's meer.
Nog wel een besloten training.

Netjes
Het lijkt erop dat wij gaan uitmaken wie er kampioen gaat worden.

Sach is me weer te slim af. Kan me nu volledig focussen op de competitie.

Mijn team heeft het minste tegengoals van heel de competitie. Niet dat mijn verdedigers van topkwaliteit zijn en ik speel ook altijd vrij aanvallend dus ergens doe ik het toch niet slecht hé
Mijn persoonlijke doelstelling is om 3de te worden! Nu komen er een aantal matchen aan die gewonnen moeten worden!
mn plannetje heeft deels gewerkt... met agressief spel 2 schorsingen voor mn team erbij
zodat ik tegen de human teams kan beginnen met een schone lei 
@ zitzakken hahahahah...zn beide keepers zijn geschorst.Mooimn plannetje heeft deels gewerkt... met agressief spel 2 schorsingen voor mn team erbij
zodat ik tegen de human teams kan beginnen met een schone lei
Mn selectie begint nu niet veel meer onder te doen voor de reguliere top teams
---------- Toegevoegd om 00:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:24 ----------
dikke@ zitzakken hahahahah...zn beide keepers zijn geschorst.

tegen die tijd heb ik een bovengemiddelde selectie broMn aanval is qua stats al veel beter dan de rest.
Je aanval is top ja. Maar bij een 4-5-1 tactiek is de aanvalswaarde van je aanval niet relevant. Dan komt het aan op je verdediging en middenveld. Maar je kan dan inderdaad 5 middenvelders van 100 en 100+ tegen me opstellen. En minimaal 2 verdedigers van 100.
+3 hahahaa