AndroidHealthClinic

Osm - dbb league seizoen 4

Peiling Peiling Michiel4 mag ook volgend seizoen meedoen

• Totaal stemmers
    14
  • Topic Starter Topic Starter
Sach is me weer te slim af. Kan me nu volledig focussen op de competitie.

Mijn team heeft het minste tegengoals van heel de competitie. Niet dat mijn verdedigers van topkwaliteit zijn en ik speel ook altijd vrij aanvallend dus ergens doe ik het toch niet slecht hé ;)

Mijn persoonlijke doelstelling is om 3de te worden! Nu komen er een aantal matchen aan die gewonnen moeten worden!

hee belg!

Als je tegen mij moet bereid je maar vast voro! zet je tk maar weer in! ;)

Vandaag Espanyol uit. Met uiteraard een tk tegen.

What's new:mad:

Hahaha :P tjah de vorige rondes heb ik het niet gedaan maar vandaag moet het gewoon gebeuren :) En aan die indrukwekkende speler lijst te zien maak ik geen schijn van kans

Mijn team heeft het minste tegengoals van heel de competitie. Niet dat mijn verdedigers van topkwaliteit zijn en ik speel ook altijd vrij aanvallend dus ergens doe ik het toch niet slecht hé ;)

Mijn persoonlijke doelstelling is om 3de te worden! Nu komen er een aantal matchen aan die gewonnen moeten worden!

Ik zie je de laatste tijd alleen maar 4-5-1/5-4-1/3-5-2 spelen. Behalve tegen computerteams. Waarom overgestapt op een verdedigende tactiek?

Atletico Madrid heeft nu de minst gepasseerde defensie van de competitie.

Mooi :D mn plannetje heeft deels gewerkt... met agressief spel 2 schorsingen voor mn team erbij :D zodat ik tegen de human teams kan beginnen met een schone lei :D

Mn selectie begint nu niet veel meer onder te doen voor de reguliere top teams

---------- Toegevoegd om 00:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:24 ----------

dikke :roflol: @ zitzakken hahahahah...zn beide keepers zijn geschorst.

Mooi :D mn plannetje heeft deels gewerkt... met agressief spel 2 schorsingen voor mn team erbij :D zodat ik tegen de human teams kan beginnen met een schone lei :D

Mn selectie begint nu niet veel meer onder te doen voor de reguliere top teams

---------- Toegevoegd om 00:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:24 ----------

dikke :roflol: @ zitzakken hahahahah...zn beide keepers zijn geschorst.

Je kan je toppers ook gewoon rust geven he:D

Je moet tegen Barcelona, Real Madrid en Valencia uit dus moeilijk krijg je het nog zeker bro;)

tegen die tijd heb ik een bovengemiddelde selectie bro ;) Mn aanval is qua stats al veel beter dan de rest.

tegen die tijd heb ik een bovengemiddelde selectie bro ;) Mn aanval is qua stats al veel beter dan de rest.

Je aanval is top ja. Maar bij een 4-5-1 tactiek is de aanvalswaarde van je aanval niet relevant. Dan komt het aan op je verdediging en middenveld. Maar je kan dan inderdaad 5 middenvelders van 100 en 100+ tegen me opstellen. En minimaal 2 verdedigers van 100.

Je aanval is top ja. Maar bij een 4-5-1 tactiek is de aanvalswaarde van je aanval niet relevant. Dan komt het aan op je verdediging en middenveld. Maar je kan dan inderdaad 5 middenvelders van 100 en 100+ tegen me opstellen. En minimaal 2 verdedigers van 100.

zeker met die nieuwe training :D +3 hahahaa

Ik sta toch maar weer mooi op de derde plaats met een aantal doenbare matchen nu ;)

@ Riv: Ik pas me aan de tactiek van de tegenstander aan, met 4-3-3 speel ik liever niet meer tegen een 4-5-1 of 3-5-2.

Terug
Naar boven