AndroidHealthClinic

Osm - dbb league seizoen 4

Peiling Peiling Michiel4 mag ook volgend seizoen meedoen

• Totaal stemmers
    14
lol was dat een TK van Sevilla? :roflol: in dat geval ben ik helemaal niet bang voor je :D

Ik vrees dat het voor mij alleen aanhaken wordt met die boutspelers. Werkelijk geen potentie, niks, nada, njente kapito. :o

Nja, ook een uitdaging.

Bij mij gaan er drastisch wat dingetjes veranderen.

sevilla gelijk gespeeld :P

• Topic Starter Topic Starter
Weer een TK tegen vanavond.

De haat is groot:roflol:

Eey drama queen:p Ik heb geen TK ingezet, ik train alleen besloten.
Alles meer dan 0 punten is mee genomen tegen de titelkandidaten, daar gebruik ik dus ook geen TK's voor.

Je liegt dat je barst. Je bent geen sk-houder(maar 2 bt / 2 tk)
Waarom zou je besloten gaan trainen tegen Real madrid zonder een tk te gebruiken:p

busted:D

ik heb mn plek aan de top weer terug :D

Je liegt dat je barst. Je bent geen sk-houder(maar 2 bt / 2 tk)
Waarom zou je besloten gaan trainen tegen Real madrid zonder een tk te gebruiken:p

TK of niet, Normaal red ik het niet met Malaga tegen Real of Barca. Barca versloeg ik ook met geluk zonder TK.

Ik zag dat ik tegen jou moet, en met je analytische kwaliteiten besloot ik om besloten te gaan trainen. Zodat je niet mijn opstelling kan gaan proberen te ontrafelen. Geloof me nu maar, TK's zet ik alleen in tegen concurrenten. Je wint wel joh, maak je niet druk:p

Hahha ik heb geen TK tegen je gebruikt maar hoe dan ook 4-1 verloren

Haha jij niet nee:P

---------- Toegevoegd om 11:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------

TK of niet, Normaal red ik het niet met Malaga tegen Real of Barca. Barca versloeg ik ook met geluk zonder TK.

Ik zag dat ik tegen jou moet, en met je analytische kwaliteiten besloot ik om besloten te gaan trainen. Zodat je niet mijn opstelling kan gaan proberen te ontrafelen. Geloof me nu maar, TK's zet ik alleen in tegen concurrenten. Je wint wel joh, maak je niet druk:p

Volgens mij is het niet zo moeilijk om te raden welke tactiek jij gaat gebruiken:D

lol was dat een TK van Sevilla? :roflol: in dat geval ben ik helemaal niet bang voor je :D

Nope, geen TK. Ik speelde nochtans erg aanvallend, Deportivo wss zeer verdedigend.

Ik sta nu 3de, met van de top 3 het moeilijkste wedstrijdschema tot nu toe, check het maar na! Binnen een aantal matchen speel ik 4 wedstrijden tegen computer teams na elkaar. Dan sta ik gewoon weer op plaats 1. ;)

sprookjes bestaan niet ;)

Nope, geen TK. Ik speelde nochtans erg aanvallend, Deportivo wss zeer verdedigend.

Ik sta nu 3de, met van de top 3 het moeilijkste wedstrijdschema tot nu toe, check het maar na! Binnen een aantal matchen speel ik 4 wedstrijden tegen computer teams na elkaar. Dan sta ik gewoon weer op plaats 1. ;)

Tegen Atletico heb je wel een tk gebruikt. Dat is aan de doelpogingen te zien en je trainde toen ook besloten toch. Je hebt misschien het moeilijkste programma gehad maar je hebt al 2 tk's verbruikt.

Mensen proberen flink met geld te strooien merk ik:D

moest wel bro :D had gewoon nog een verdediger nogdig..

Niet jij:D

Heel veel mensen hebben op mijn spelers geboden de laatste dagen. En er zaten een paar lachwekkende boden tussen.

Ik denk dat Royze wel met een dilemma zit nu:D

Terug
Naar boven