XXL Nutrition

Oud & Nieuw

werken.

eten met de vriendin en schoonmoeder.

Daarna zien we wel. Mss stapje zetten, mss het nieuwe jaar lekker inzetten met ons 2

Goh dat word waarschijnlijk langs een kameraad thuis een grootschalige zuippartij waarbij deze kankerboy bob mag spelen :) heb trouwens gisteren tijdens een controle de bob sleutelhanger eindelijk bemachtigd :)

en qua goeie voornemens...hm zolang mogelijk blijven leven en liefst de oud en nieuw van 2011 meemaken of toch zeker blijven leven tot m'n petekindje geboren word zodat ik dat kleine wondertje nog kan zien voor m'n gezondheid begint te falen

Laatst bewerkt:
Tot 11 uur werken

Werken tot 18:00, daarna slapen lol (tot 21:00 ofzo)
dan langs bij m'n ouders. Dan na het aftellen de stad in tot 06:00.

eten ,slaape,nken

DBBen.

Awakenings Maas silo

de stad in, bezoffen gaan

tv kijken en naar buiten kijken hoe gezellig mensen het hebben. daarna ff 1tje ontkurken en proosten op me, myself and I. dan is het onderhand wel heel erg laat geworden en lig ik om 00.10 uur in bed.

tv kijken en naar buiten kijken hoe gezellig mensen het hebben. daarna ff 1tje ontkurken en proosten op me, myself and I. dan is het onderhand wel heel erg laat geworden en lig ik om 00.10 uur in bed.
Je avatar spreekt boekdelen.

O.t. bij een maat maximaal hard zuipen, vuurwerk afsteken, lachen gieren brullen kotsen... en slapen

Fappen achter m'n laptop. :(

Drinken, blowen, en zwaar vuurwerk afsteken dit in combinatie met wat leipe terror.

Met familie tot 12 uur, daarna zuipen en uitgaan :D

Ik zit in Bejing dit jaar met oud en nieuw, jammer dat ze het daar de 31e niet vieren maar hoop toch een mooi feestje mee te pikken.

Nog geen plannen, wij beslissen altijd een dag ervoor of diezelfde dag nog.
Iig gewoon een chille dag van maken met vrienden en vriendinnen, beetje vuurwerk en genoeg drank. :D

Bier drinken en met wat mannen en vrouwen feesten.
Nu al zin in.

Terug
Naar boven