AndroidHealthClinic

Ouders ...

knikker

Competitive Bodybuilder
Waardering
114
Weten jullie ouders dat jullie dit gebruiken?
Ik zit nog op kot en mijn ma was hier vanmiddag ook, kwam ik uit de douche en ze was opvallend stil. Plots zegt ze je bent zo zwaar aan het hijgen. (Ik heb wat astma maar gebruik tren) Ik zeg ja ik heb wat last van en astma. Plots begon ze erover: je bent met iets bezig é, kzie het aan je gezwollen hoofd en je kijkt zoals een verslaafde... En ik toegegeven dat ik gebruikte en ze was er echt serieus van aangedaan.
Een hele preek gekregen en ze wil met mij naar de dokter omdat ik dit voorstelde. Ze wilde me zelf in een afkick center stoppen.
Wat moet ik doen? ik heb hulp nodig.

Denkt ze dat je met drugs bezig bent of weet ze het effectief van de anabolen?

Zeggen dat je precies weet waar je mee bezig bent en dat de dokter je weinig nieuws zal kunnen vertellen. Het is je eigen keus je bent 21....

Neem gewoon de tijd ff uit te leggen over de risico's en dat je er goed over nagedacht hebt.

dit noemen ze ignorance

Zeggen dat je precies weet waar je mee bezig bent en dat de dokter je weinig nieuws zal kunnen vertellen. Het is je eigen keus je bent 21....

Neem gewoon de tijd ff uit te leggen over de risico's en dat je er goed over nagedacht hebt.

Hij is 21 , heeft asma en gebruikt . Het is duidelijk dat hij er niet goed heeft over nagedacht :rolleyes:

heb bij mijn vrouw ook ff geduurt..
gewoon goed uitleggen hoe t werkt, wat je doet en waarom je het doet,

dan komt het wel goed

succes

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk uit leggen maar ze barstte bijna in tranen uit, ze zegt dat het hetzelfde is als drugs.
Ze zegt ik hoop dat je je studies niet zal verwaarlozen voor die brol.
Ik ben nog student dus ik ben voor alles gesponserd van mijn moeder. En ik denk dat het volgend jaar heel anders zal zijn...
Ik ben echt niet goed in zo'n emotionele momenten. Ik zat daar maar.

Hij is 21 , heeft asma en gebruikt . Het is duidelijk dat hij er niet goed heeft over nagedacht :rolleyes:

Kerel het is niet alsof ik pgf gebruik ofzo.
Ik heb alleen last van die astma als ik ziek ben of in de kou heel harde inspanningen moet doen.

heb bij mijn vrouw ook ff geduurt..
gewoon goed uitleggen hoe t werkt, wat je doet en waarom je het doet,

dan komt het wel goed

succes

Ik zag dit moment echt aankomen en ik heb geprobeerd het zo goed mogelijk uit te leggen, natuurlijk niet over gekromben ballen maar oke.

Ik ben gewoon sociaal achterlijk dat ik niet overweg kan met die emoties van andere. Ze was echt kaarswit en boos en verdrietig en weet ik veel wat. Ik kon niet op mijn woorden komen.

Net zoals mijn moeder zal reageren, De grootste reden dat ik de stap wss nooit zal gaan zetten.

Volgens mij ga je het hoe dan ook niet goed kunnen praten.

Net telefoon gehad: morgen naar de dokter met mijn test prop en tren a en ik zal die nolvadex best ook meedoen.
Pfff miserie in het midden van de examens.
Ik vroeg ook had je liever dat ik er eerst over praatte met je? Ja zegt ze maar dan was het antwoord dan toch ook nee.

Mijn moeder zet ze wel eens bij me... Toeval is wel dat m'n oom prof BBer was en me moeder zelf hcg gebruikte.

Je moeder is toch alleen maar bezorgt, je had kunnen verwachten dat het gros er geen klap van weet. Daarom ontken ik ook hardnekkig iedereen die zegt dat ik gebruik.

Het vertrouwen is voor altijd geschaadt vrees ik.

en wie moet je hier nou de schuld van geven
geheid dat je wist dat ze zo zou reageren als je het vertelde
wat niet doet wat niet deert. als ze zelf niet fatsoenlijk wilt luisteren naar een uitleg of onderzoek wilt doen en maar gewoon direct aankomen zetten met afkick kliniek en drugs dit en weet ik veel wat nog meer
dan vraag je er gewoon om moet ik zeggen

echt irritant die mensen. als ie iemand wat verteld die er totaal niets van af weet krijg je gelijk tig dingen naar je hoofd gegooid en ze zijn ook te beroerd om open te staan voor de waarheid.

hele tijd geleden had ik al interesse in aas en daarom ook constant allemaal dingen gelezen en opgezocht. af en toe wel is een gesprekje met een vriend erover en als men ouders het dan hoorde nou dan kwam de wilde verhalen.
door de tijd heen hebben ze dingen ook geleerd en kijken ze nu heel anders op aas.

Met alle respect gozer, maar toen ik 21 was liet ik me toch echt niet aan moeders handje naar de dokter slepen...Snap best wel dat het een vervelende situatie voor je is, maar come on! je laat je door je moeder naar de dokter sturen en je laat je moeder je sponsoren...Hup gast, op eigen benen..

Met alle respect gozer, maar toen ik 21 was liet ik me toch echt niet aan moeders handje naar de dokter slepen...Snap best wel dat het een vervelende situatie voor je is, maar come on! je laat je door je moeder naar de dokter sturen en je laat je moeder je sponsoren...Hup gast, op eigen benen..

Ik krijg toch liever men geld dan dat ik er voor moet werken, volgend jaar zal ik waarschijnlijk toch een weekend job moeten zoeken.

Maar als het haar kan gerust stellen om naar de dokter te gaan dan wil ik dat wel proberen.

Als je met je eigen geld betaald veranderd toch niks aan te zaak ?
Het erge eraan lijkt me eerder hetgene dat je je moeder aandoet.
Heel erg is het in principe niet wat je doet, maar dat je moeder niet beter weet kan zij niets aan doen.

Volgens mij heb je net een hele goede moeder als ze zo reageert en dat maakt het voor jou alleen maar moeilijker om ermee verder te doen.

Dus zie ik niet meer dan 2 opties nu :

Of je blijft gewoon verder doen :
Je blijft bij je punt dat het allemaal niet slecht is, dat je ermee verder gaat blijven doen en je probeert voor zover ze wilt luisteren ze ook zo goed mogelijk te informeren, tot ze zich erbij neerlegt.
Of je luistert naar je moeder.
Liegen en achter haar rug verder doen kan je nu best niet meer doen.

Laatst bewerkt:
Ja, mijn ouders weten het:o

Terug
Naar boven