XXL Nutrition

Ouders ...

Ja, maar dat zal het geval wel niet zijn :) Eerst wil ik mijn moeder zo ver krijgen dat ze er niet para van wordt.
Het is trouwens mijn lichaam, zei rookt dus ik prik. Als ze zegt dat ze stopt dan stop ik ook, maar als ze 1 rookt per week dan prik ik ook eens per week :D 1*10cc dan.
Haha lekker kort door de bocht:p

Weten jullie ouders dat jullie dit gebruiken?
Ik zit nog op kot en mijn ma was hier vanmiddag ook, kwam ik uit de douche en ze was opvallend stil. Plots zegt ze je bent zo zwaar aan het hijgen. (Ik heb wat astma maar gebruik tren) Ik zeg ja ik heb wat last van en astma. Plots begon ze erover: je bent met iets bezig é, kzie het aan je gezwollen hoofd en je kijkt zoals een verslaafde... En ik toegegeven dat ik gebruikte en ze was er echt serieus van aangedaan.
Een hele preek gekregen en ze wil met mij naar de dokter omdat ik dit voorstelde. Ze wilde me zelf in een afkick center stoppen.
Wat moet ik doen? ik heb hulp nodig.

In ieder geval niet het zelfde shit laten doen als die Amerikaanse kid ( wat was zijn naam ook al weer) Hij had zich zelf opgehangen om dat zijn ouders hem naar de huis arts hadden gebracht en die zij dat die "Cold Turkey" Moest af kicken van steroids :gek:.

Blijkbaar zat er in die Cold Trukey geen PCT want kort daarna had die zich zelf aan de deur verhangen wegen depressie en een te lage MOJO!:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
In ieder geval niet het zelfde shit laten doen als die Amerikaanse kid ( wat was zijn naam ook al weer) Hij had zich zelf opgehangen om dat zijn ouders hem naar de huis arts hadden gebracht en die zij dat die "Cold Turkey" Moest af kicken van steroids :gek:.

Blijkbaar zat er in die Cold Trukey geen PCT want kort daarna had die zich zelf aan de deur verhangen wegen depressie en een te lage MOJO!:rolleyes:

Ja tailor hooton noemde die, maar die zat aan de anti-depressieva ook die wel degelijk onderzocht zijn en zelfmoord gedachten is 1 van de bijwerkingen.
Dus die combi was fataal, tuurlijk steken ze het weer op de anabolen.

Snap ik het goed dat je niet naast je studie werkt ?
Hoe betaal je je gear en voeding dan ??? als je een beetje normaal eetschema hebt met redelijk wat vlees zit je toch al gouw aan de 8 tot 15 euro per dag lijkt me ...

Verder had je het kunnen voorkomen man maja daar heb je nu niets meer aan... Maar voor die misschien in dezelfde situatie komen ooit:P

1: kuren met anti a, arimidex proviron enzz
2: Stel je gaat kuren zonder anti a en krijg dus een hele dikke kop! wat je kan dan kan doen je kapsel totaal veranderen als je kop dik begint te worden miss kaal of gemillimeterd gaan als je een week in je kuur zit ! krijg je toch een heel andere look ....
3: zeggen dat het met je koolhydraad inname te maken heeft of je zout inname (vocht vasthouden)

Hoop dat het goed komt knikker succes pik :)

en de puistjes van de eiwitten

Hopen dat die dokter er iets van afweet, zijn genoeg dokters die weinig tot niks van anbolica afweten..

Als je geluk hebt zal je dokter je "helpen" en kom je er redelijk goed vanaf ..

lol, een moeder die een 21 jarige mee naar de dokter sleept met al z'n 'spulletjes' :D

lol, een moeder die een 21 jarige mee naar de dokter sleept met al z'n 'spulletjes' :D

Klinkt inderdaad zielig. Ik heb gewoon een goede relatie met mijn moeder en het was echt een slag in haar gezicht.
En volgens mij is mijn kop niet echt opgeblazen, maarja ik zie het misschien niet.

Klinkt inderdaad zielig. Ik heb gewoon een goede relatie met mijn moeder en het was echt een slag in haar gezicht.
En volgens mij is mijn kop niet echt opgeblazen, maarja ik zie het misschien niet.

Tja...we zitten op een grote jongens forum en jij heb het over je moeder waarvan je naar de dokter moet..
Maar kan me je probleem zeker voorstellen, en je eerlijkheid hierin siert je ook..
Maar een beetje gniffellen erom, is niet te onderdrukken natuurlijk..:)

niet na de dokter gaan..

gewoon je moeder het proberen uit te leggen.
wilt ze er niet aan,
dan gooi je hed op je eigenleven
je bent 21 en mag dan wel een x wat voor jezelf leren opnemen denk ik...
succes...

of een maat van je de schuld geven hahaha

Zeg dan dat je die troep van yin hebt en geef het gewoon terug:p

Jah of je zegt ik wil dan wel naar een dokter die er verstand van heeft en dan rij je naar Yin zijn huis :D

Dat kan ja..en als z'n moeder het vraagt kan hij vast ook nog wel billenkoek krijgen..Hopla over de knie, jij stoutestoute jongen! En zonder eten naar bed..dat zal de groei wel stoppen.

Zijn genoeg mensen die een goeie relatie hebben bij hun ouders ... niets mis mee
Die ouders kijken alleen maar uit van voor hun gezondheid van hun kinderen

Meesten van die ouders horen veel te veel van die verhaaltjes van de mensen die er misbruik van maken .. en daarom het slecht bestempelen

Komt goed bro !

je hebt geen goede relatie met je moeder als je dingen moet verzwijgen man ... ik kan zeggen dat ik een goede relatie heb met men moeder en men moeder is echt uber chill . zei zet zelfs men naalden , ze was er tegen in het begin maar ze liet me alles uit leggen enige wat ze wilde is dat ik haar de injects liet doen zodat ze zeker was dat alles goed zou gaan . nog steeds zet men moeder iedere inject

je hebt geen goede relatie met je moeder als je dingen moet verzwijgen man ... ik kan zeggen dat ik een goede relatie heb met men moeder en men moeder is echt uber chill . zei zet zelfs men naalden , ze was er tegen in het begin maar ze liet me alles uit leggen enige wat ze wilde is dat ik haar de injects liet doen zodat ze zeker was dat alles goed zou gaan . nog steeds zet men moeder iedere inject

Ja, ik kan met haar over alles praten behalve anabolen en drugs. Voor haar is dit 1 pot nat.
Ik heb toch mijn besluit duidelijk gemaakt en zal ermee verder doen, na deze stop ik ermee.
Ik ben nu de 2e week begonnen en ben al 2kg bijgekomen dus gaat lekker zo.

mischien, geen geintje, testcreme wat voor je? relabelen met ander etiket en je ma die valt het niet op;)

Terug
Naar boven