XXL Nutrition

Ouders ...

Mijn ouders hebben tot heden alleen maar vermoedens.
Toen ik nog thuis boerde vond ze es een nolvadex verpakking van astrazeneca. Zij opzoeken op het net, en komen zagen tegen mij, ik maakte ze gewoon wijs dat het van m'n vriendin was, want wat doet een man met vrouwelijke hormonen ;) Ik zette in der tijd ook regelmatig B12 shots, dus voor de naalden ook een uitleg + als je iedere dag samen met je ouders woont vallen je gains niet zo rap op ook.
Volhouden kerel!

Geen verdenking bij mij thuis aangezien:
* iedere dag gezeik heb waarom ik alles op heb gegeten en een heel brood mee na me werk neem en twee pakken melk per dag op zijn
* in de keuken staan: pot no explode, twee vijf kilo potten whey, een vijf kilo pot KH
* de badkamer staat vol met potten suplementen zoals: aminozuren, omega 3, multifit voor sporters, zink, magnezium, calc, etc.. (echter zitten in de helft van deze potjes nolvadex, t3, anavar, etc dus ik hoop voor ze dat ze ermaar van afblijven)..
* Verder scheer ik me hoofd kaal als ik merk dat ik volloop met vocht..
* Als ik opeens 3 kilo zwaarder ben in twee weken tijd ga ik bij me moeder klagen dat ik weer ben afgevallen en dat ze meer rijs, kip, biefstuk etc moet klaarzetten als ik klaar ben met trainen..
* Ben zelf niet de grootste ten opzichte van me fitness maten..

Mijn ouders hebben tot heden alleen maar vermoedens.
Toen ik nog thuis boerde vond ze es een nolvadex verpakking van astrazeneca. Zij opzoeken op het net, en komen zagen tegen mij, ik maakte ze gewoon wijs dat het van m'n vriendin was, want wat doet een man met vrouwelijke hormonen ;) Ik zette in der tijd ook regelmatig B12 shots, dus voor de naalden ook een uitleg + als je iedere dag samen met je ouders woont vallen je gains niet zo rap op ook.
Volhouden kerel!

+1 dat je gains niet opvallen klopt wel ja gelukkig:D
haha ze hadden mijn nolvadex ook bijna gevonden ik snel andere pillen neergelegd en gezegt dat het samples waren die ik van de supplier had gekregen:D
b12 had ik ook vonden ze niet zo erg net zoals melanotan injects en epistane die ik gewoon op het aanrecht zet zodat ze nooit denken dat dat iets illegaals is.
alleen ooh als ze weer iets van ghb vinden dan is het weer raak:(

• Topic Starter Topic Starter
BTW:
Heb zelf erge astma.. Meerdere keren aan de beademing gelegen.. Pretnison gehad.. Half jaar in het ziekenhuis opgenomen geweest..

Momenteel 600 tren e... En ik ben echt niet sneller aan het hijgen.. Dus miss toch wat aan je conditie doen?

Normaal heb ik een zeer goede conditie hoor. Overlaatst 5 kilometer moeten lopen binnen de 20 minuten en ik ben er geraakt, wel met bloedende blaren op men voet maar ik ben er geraakt :D

Het was waarschijnlijk gewoon door de stoom van de douche die wat op men adem speelde.

• Topic Starter Topic Starter
Thx voor de replies myjector, ikzelf en MMN. Ik zal dus nog 2 weken on blijven officieel en dan ben ik naturel voor mijn moeder.

Kuren zal vanaf nu gebeuren met niet-aromatiserende middelen zodat het niet teveel opvalt. Ook heb ik een cut geplant met masteron na die 2 weken officieel on te zijn om toch zo wat kilo's lichter te staan op de weegschaal. En dat is dan natuurlijk die terugslag.

Terug
Naar boven