MMN
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar bij jou was het dan ook duidelijk dat je voor galg en rad op zou groeien Maus...
Weten jullie ouders dat jullie dit gebruiken?
Ik zit nog op kot en mijn ma was hier vanmiddag ook, kwam ik uit de douche en ze was opvallend stil. Plots zegt ze je bent zo zwaar aan het hijgen. (Ik heb wat astma maar gebruik tren) Ik zeg ja ik heb wat last van en astma. Plots begon ze erover: je bent met iets bezig é, kzie het aan je gezwollen hoofd en je kijkt zoals een verslaafde... En ik toegegeven dat ik gebruikte en ze was er echt serieus van aangedaan.
Een hele preek gekregen en ze wil met mij naar de dokter omdat ik dit voorstelde. Ze wilde me zelf in een afkick center stoppen.
Wat moet ik doen? ik heb hulp nodig.
Volgens mij is er behoorlijk wat stront aan de knikker.
Ja was wel een beetje flauw, maar hoe ga je het nou oplossen?Die grap zag ik echt al van ver aankomen maar toch geslaagd :d
Ja was wel een beetje flauw, maar hoe ga je het nou oplossen?
Wellicht zegt die dokter dat hij je wel verder zal begeleiden om het veilig te doen dat zou wel helemaal top zijnTja toch naar die dokter gaan en zeggen dat we de feiten willen weten en geen wilde cowboy verhalen. Iedereen kent wel een vriend van een vriend van een kennis die gebruikt en toen die kerel stopte was hij er helemaal kapot van.
Ik zal zeker nog deze kuur afmaken want zoiets kost toch wat. En voor de rest open kaart spelen en als ik gebruik zal ik het niet in het geheim doen tegenover haar.

Wellicht zegt die dokter dat hij je wel verder zal begeleiden om het veilig te doen dat zou wel helemaal top zijn![]()
Wellicht zegt die dokter dat hij je wel verder zal begeleiden om het veilig te doen dat zou wel helemaal top zijn![]()
Eerst wil ik mijn moeder zo ver krijgen dat ze er niet para van wordt.
1*10cc dan.