Fitness Seller

Ouders ...

nee ze weten het niet, maar zet mijn potjes epistane wel gewoon neer op het aanrecht of op mijn bureau. en ik denk niet dat ze erachter zullen komen gelukkig maar want ik heb al 3 x een preek gehad over ghb

mijn vriendin vind het er leuk als ik prik die ligt er dan bij te kijken haha en mijn moeder die vind het mooi en neemt vanalles op haar werk voor me mee...kleine vials enz

maar wens je succes jongen...laat je niet gek maken je bent immers 21 en je maakt je eigen regels..
ik zou in zon situatie zeggen ''doe es normaal ik moet dat toch zelf weten'' maar ieder gaat daar anders mee om

ik zou nooit mee gaan naar een doktor...never...die maakt het alleen maar erger

mijne ook.............toen wilde mijn vader ook,toen was het hek vd dam

laat haar een foto van jay cutler zien, dan begrijpt ze het wel.

Sow... das k*t man. Ik zou persoonlijk de kaart trekken van de onschuldige student die door wat gemene bodybuilders in de gym iets is aangesmeerd. 'Ze zeiden dat het geen kwaad kan' en 'zij doen het ook allemaal'... Jij bent je dus van geen kwaad bewust, het is de schuld van die smerige grote bodybuilders uit de gym en hun groepsdruk. (laat de vooroordelen in je voordeel spelen).

Je zou ook kunnen zeggen dat je een verstandige gebruiker bent en dat het bij de sport hoort en dat het niet zo ongezond is. MAAR je dokter gaat hormonen voor koeien (tren) niet zien als een slimme beslissing, alleen test zou hij nog kunnen begrijpen + je moeder van zoiets overtuigen als verstandig gebruik van verboden middelen wordt moeilijk.

Succes en sterkte.

Ga niet naar de dokter omdat je moeder het wil...zo krijg je nog meer gezeik en zeg dat je zo je examens helemaal niet red.

Weten jullie ouders dat jullie dit gebruiken?
Ik zit nog op kot en mijn ma was hier vanmiddag ook, kwam ik uit de douche en ze was opvallend stil. Plots zegt ze je bent zo zwaar aan het hijgen. (Ik heb wat astma maar gebruik tren) Ik zeg ja ik heb wat last van en astma. Plots begon ze erover: je bent met iets bezig é, kzie het aan je gezwollen hoofd en je kijkt zoals een verslaafde... En ik toegegeven dat ik gebruikte en ze was er echt serieus van aangedaan.
Een hele preek gekregen en ze wil met mij naar de dokter omdat ik dit voorstelde. Ze wilde me zelf in een afkick center stoppen.
Wat moet ik doen? ik heb hulp nodig.

je hebt idd hulp nodig kleine jongen , daarom dat je moeder je dan ook laat afkicken in een centrum waar goed gezorgt word voor anabole junks zoals JIJ

ik zou zeker niet mee gaan, en als je dan toch gaat zou ik zeker de spullen die je gebruikt niet mee nemen.

daar krijg je alleen maar elende van!

Tsja, k*t.. Maare onder het dak van je ouders, gelden ook diens regels denk ik dan maar. Maar vind de reactie lichtjes overdreven en denk dat ze niet weet wat het is, probeer het uit te leggen en benadruk het verschil tussen "drugs" en "aas".

Wat zijn anabolen?

Ehm misschien tegen je moeder zeggen dat als ze naar de dokter wil ze maar moet gaan, maar dat jij zelf wel bepaald wanneer een dokter nodig is? Je hebt hulp nodig je moeder los te laten misschien, of je moeder heeft hulp nodig jou los te laten, maar verder vind ik het wel meevallen.

Volgens mij is er behoorlijk wat stront aan de knikker.

ik zou die spullen dus niet mee nemen als ik jou was;)

• Topic Starter Topic Starter
Ja was wel een beetje flauw, maar hoe ga je het nou oplossen?

Tja toch naar die dokter gaan en zeggen dat we de feiten willen weten en geen wilde cowboy verhalen. Iedereen kent wel een vriend van een vriend van een kennis die gebruikt en toen die kerel stopte was hij er helemaal kapot van.
Ik zal zeker nog deze kuur afmaken want zoiets kost toch wat. En voor de rest open kaart spelen en als ik gebruik zal ik het niet in het geheim doen tegenover haar.

Tja toch naar die dokter gaan en zeggen dat we de feiten willen weten en geen wilde cowboy verhalen. Iedereen kent wel een vriend van een vriend van een kennis die gebruikt en toen die kerel stopte was hij er helemaal kapot van.
Ik zal zeker nog deze kuur afmaken want zoiets kost toch wat. En voor de rest open kaart spelen en als ik gebruik zal ik het niet in het geheim doen tegenover haar.
Wellicht zegt die dokter dat hij je wel verder zal begeleiden om het veilig te doen dat zou wel helemaal top zijn:D

• Topic Starter Topic Starter
Wellicht zegt die dokter dat hij je wel verder zal begeleiden om het veilig te doen dat zou wel helemaal top zijn:D

Ja, maar dat zal het geval wel niet zijn :) Eerst wil ik mijn moeder zo ver krijgen dat ze er niet para van wordt.
Het is trouwens mijn lichaam, zei rookt dus ik prik. Als ze zegt dat ze stopt dan stop ik ook, maar als ze 1 rookt per week dan prik ik ook eens per week :D 1*10cc dan.

Terug
Naar boven