aminoNicolas
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ik kan met haar over alles praten behalve anabolen en drugs. Voor haar is dit 1 pot nat.
Ik heb toch mijn besluit duidelijk gemaakt en zal ermee verder doen, na deze stop ik ermee.Ik ben nu de 2e week begonnen en ben al 2kg bijgekomen dus gaat lekker zo.
Ik moet morgen gaan, maar het zal iets zijn van kanker hier en daar en nog wat over impotentie.
succes , laat iets weten wat de dokter zegt idd ge zult er al nie ver naast zitten wa ge zij maja ge moet doen wat ge wilt int leven
waarom anabolen gebruiken....? snap er geen ruk van to be honest!
Lekker onafhankelijk gesprek is dat met een huisarts, een 2 tegen 1 gesprek waarvan er 1 (de dokter) je te slim af zal zijn door met dure woorden te smijten.

Misschien heb je niet gekeken welk forum onderdeel dit is......maar hier doen we AS

waarom anabolen gebruiken....? snap er geen ruk van to be honest!
Mm..klinkt alsof you've bin there bro...
We hebben het over niets anders, we love it.. We slikken, spuiten en smeren het..![]()

). Maar goed, het is in dit geval belangrijker wat jij wilt. Als jij niet wilt liegen tegen je moeder, is er maar 1 oplossing en dat is kappen. Al moet ik zeggen dat er gewoon dingen zijn in het leven waar je ouders gewoon niks van af moeten weten. Bepaalde zaken daar val je je ouders gewoon niet mee lastig, die hebben het vaak al zwaar genoeg met zorgen over hun kind. Ik hoop dat 't gesprek met de huisarts meeviel, en dat je je moeder van tijd tot tijd wat kunt vertellen over anabolen. Iemand die steroiden gebruikt is buiten dat gebied vaak kern gezond bezig, goede voeding, nachtrust, conditie etc. Dit is natuurlijk iets wat bij de algemene drugsgebruiker niet het geval is.