MuscleMeat

Ouders ...

Ja, ik kan met haar over alles praten behalve anabolen en drugs. Voor haar is dit 1 pot nat.
Ik heb toch mijn besluit duidelijk gemaakt en zal ermee verder doen, na deze stop ik ermee.Ik ben nu de 2e week begonnen en ben al 2kg bijgekomen dus gaat lekker zo.

Onder druk van je moeder?

Ik moet morgen gaan, maar het zal iets zijn van kanker hier en daar en nog wat over impotentie.

Lekker onafhankelijk gesprek is dat met een huisarts, een 2 tegen 1 gesprek waarvan er 1 (de dokter) je te slim af zal zijn door met dure woorden te smijten.

succes , laat iets weten wat de dokter zegt idd ge zult er al nie ver naast zitten wa ge zij maja ge moet doen wat ge wilt int leven

waarom anabolen gebruiken....? snap er geen ruk van to be honest!

Toen ik nog thuis woonde en kuurde kocht ik altijd een pot of 2 creatine en liet die 2 weken lang overal slingeren. Vervolgens bleef ik na het sporten nog een uur extra op de gym hangen (ik trainde zo hard:rolleyes:). Maar goed, het is in dit geval belangrijker wat jij wilt. Als jij niet wilt liegen tegen je moeder, is er maar 1 oplossing en dat is kappen. Al moet ik zeggen dat er gewoon dingen zijn in het leven waar je ouders gewoon niks van af moeten weten. Bepaalde zaken daar val je je ouders gewoon niet mee lastig, die hebben het vaak al zwaar genoeg met zorgen over hun kind. Ik hoop dat 't gesprek met de huisarts meeviel, en dat je je moeder van tijd tot tijd wat kunt vertellen over anabolen. Iemand die steroiden gebruikt is buiten dat gebied vaak kern gezond bezig, goede voeding, nachtrust, conditie etc. Dit is natuurlijk iets wat bij de algemene drugsgebruiker niet het geval is.

Ik hoop dat 't goed komt jongen, en het is denk ik ook veel waard dat je zo'n goede band met je moeder hebt. Niet veel gasten hebben dat op die leeftijd nog. succes

De gemiddelde ouder weet er ook NIKS van af... En daar moet je gewoon gebruik van maken.

Ik zei een paar weken voor ik ging kuren al van 'misschien ga ik binnenkort een kuurtje pakken'. En als er kritiek kwam gewoon van, 'je hebt geen idee waar je over praat'.

Uiteindelijk gewoon rustig uitgelegd dat de lichamelijke schade nihil is en er hooguit wat nare bijwerkingen kunnen optreden. En dat ik gewoon een lichaamseigen hormoon gebruikte natuurlijk.

knikker hoe is het met je jongen? en hoe is het gesprek met de dokter gegaan?

ben ook wel benieuwt naar dat gesprek met de dokter whehehe zalm niet veel goeds zijn geweest

• Topic Starter Topic Starter
Nog altijd niet gegaan, ik blijf het uitstellen :D

de eerste keer waren de bijsluiters in het spaans en mijn vader zat op spaanse cursus dus die heeft van mij de bijsluiters mogen vertalen hahahaha eigenlijk geen rare reacties op gehad...

niet gaan.... is het beste...
jij wilt kuren ,jouwn lichaam, your call...

mijn vrouw was eerst ook zo als je moeder, en nu zet ze soms mijn spuiten hahaha, is ze niet echt goed in.....meer van hop en het zit er weer in...

maar thats love hahahaha

heb hier even alles gelezen , ik deel de mening van velen , je bent oud genoeg om zelf je beslissing te nemen . bovendien hebben we al genoeg naar de maatschappij hun ppen te dansen , zodat we zelf ook wel eens kunnen beslissen wat we met ons leven lichaam doen over een ding ben ik het wel niet eens werk voor je eigen geld en wees niet onafhankelijk van je moeder . in mijn famillie kring weet niemand iets laat ze maar gissen . en mijn vrouw geeft hier geen problemen mee ze zet de spuiten bij mij , ik wens je veel sterkte toe succes makker

Dat dingen uitkomen zoals nu kan altijd gebeuren.
En ik kan begrijpen dat je moeder zo schrikt als ze het op deze manier heeft moeten ontdekken. Het is toch allemaal stiekem gedaan.

Ik ben het eens met de velen die schrijven dat je 21 bent en je eigen zaken moet kunnen bepalen, maar als je thuis woont gelden de regels van je ouders, wat logisch is natuurlijk.

Misschien kan je beter eens iemand uitnodigen die echt kennis van zaken heeft, iemand die ervaring heeft met het gebruik van hetgeen jij gebruikt.
Deze persoon heeft ervaring en kan jou moeder veel beter vertellen wat de voor- en nadelen zijn ipv een dokter die er waarschijnlijk geen verstand van heeft en met onwaarheden aan zal komen zetten.

Met de kennis van deze persoon, die het uiteraard wel op een duidelijke en nette manier aan je moeder uit moet kunnen leggen, zal je moeder vast veel beter begrijpen wat je aan het doen bent. Dus mijn adivies is om iemand uit te nodigen die het ook gebruikt ( heeft) en die uit eigen ervaring kan praten. Onwetendheid en het vormen van eigen interpretaties leidt alleen maar tot een verdraaide waarheid.

Kennis is de waarheid plus bewijs.

Wanneer je daarmee gekomen bent heb je gedaan wat je zelf kan doen en is het aan je moeder om de waarheid aan te nemen of te verwerpen.

Terug
Naar boven