XXL Nutrition

Ouders ...

ahh joh alles went bij ouders. eerste keer ff lastig. je bent nogmaar 21 dus je zal nog wel vaker iets doen wat niet up to haar standards is. Vind het echt bs. Je laat over je heen lopen voor een beetje studiegeld, get real. Als dat het is ga je gewoon lekker bijklussen ben je van het gezeur af. Misschien beetje dealen:)

ahh joh alles went bij ouders. eerste keer ff lastig. je bent nogmaar 21 dus je zal nog wel vaker iets doen wat niet up to haar standards is. Vind het echt bs. Je laat over je heen lopen voor een beetje studiegeld, get real. Als dat het is ga je gewoon lekker bijklussen ben je van het gezeur af. Misschien beetje dealen:)

Nice, dealen aanraden ipv naar een beetje gezeur te luisteren...

tja daar word ze vrolijk van.....
ga gewoon werken, daar heeft hij nog iets aan....

• Topic Starter Topic Starter
Ok ik ben dus met haar naar dokter gegaan en het was zoals ik voorspelde kanker hier en daar met impotentie en hij zei ook dat je penis krimpt... goede tactiek om angst aan te jagen.
Ik heb gezegt tegen mijn moeder dat ik zal stoppen maar dat ik niet zomaar ermee kan stoppen, verhaal van taylor hooton erbij gehaalt :)
Dus ik zeg ja die tren acetaat blijft nog zeker 15 dagen actief en daar moet er testosteron bij gezet worden anders bijwerking bla bla en na 3 weken mag de testosteron er eruit en dan nakuur.
Dus ik kan nog 3 weken doorkuren zoals het moet en zal ervoor zorgen dat ik lekkere bloat heb, tegen dan wel genoeg bijgekomen zijn naar mijn gedacht dan stap ik over op mast only en cut ik zodat het eruit ziet alsof ik terugval heb. zo heb ik toch een redelijke kuur gehad.

Groetjes.

Ok ik ben dus met haar naar dokter gegaan en het was zoals ik voorspelde kanker hier en daar met impotentie en hij zei ook dat je penis krimpt... goede tactiek om angst aan te jagen.
Ik heb gezegt tegen mijn moeder dat ik zal stoppen maar dat ik niet zomaar ermee kan stoppen, verhaal van taylor hooton erbij gehaalt :)
Dus ik zeg ja die tren acetaat blijft nog zeker 15 dagen actief en daar moet er testosteron bij gezet worden anders bijwerking bla bla en na 3 weken mag de testosteron er eruit en dan nakuur.
Dus ik kan nog 3 weken doorkuren zoals het moet en zal ervoor zorgen dat ik lekkere bloat heb, tegen dan wel genoeg bijgekomen zijn naar mijn gedacht dan stap ik over op mast only en cut ik zodat het eruit ziet alsof ik terugval heb. zo heb ik toch een redelijke kuur gehad.

Groetjes.

en daarna toch weer stiekem(er) door gaan of niet

met die 3 weken hoelang heb ue dan totaal gekuurt???

je kan beter stoppen denk ik...

ga werken, op jezelf wonen, geld sparen voor een kuur.
en dan lekker doen wat je zelf wilt

dat stiekume gedoe werkt ook op je lichaam

dus WERKEN ,UIT HUIS en dan VERDER KUREN

met die 3 weken hoelang heb ue dan totaal gekuurt???

je kan beter stoppen denk ik...

ga werken, op jezelf wonen, geld sparen voor een kuur.
en dan lekker doen wat je zelf wilt

dat stiekume gedoe werkt ook op je lichaam

dus WERKEN ,UIT HUIS en dan VERDER KUREN

Dan zal het 5 weken zijn. Ik kan niet uit huis want ik ben student. En ik werk wel degelijk voor mijn geld, eten,huur en kleren zijn betaald door ouders.

als het totaal 5 weken is stoppen, word echt niet beter en.allesis toch al plat
..stoppen is echt beter, wachten en dan gewoon een goeie kuur pakken maat

zonder om het maar te doen om het te doen,
ik snapis k*t...maar laat het uit je lichaam gaan, enpak straks een knal kuurtje

succes

had gewoon een pot creatine meegenomen overal staat dat je daar ook een dikke kop van krijgt .dokter had gezegd dat het wel viel tegen je moeder .iedereen blij.

had gewoon een pot creatine meegenomen overal staat dat je daar ook een dikke kop van krijgt .dokter had gezegd dat het wel viel tegen je moeder .iedereen blij.

Blijft liegen.

Beter de waarheid spreken, hoef je ook niet steeds te stressen betrapt te worden.
Heb je mijn post gelezen?
Laat iemand die er echt kennis van heeft met je moeder praten.
Dan begrijpt ze in ieder geval beter wat je gebruikt en welke invloed dat daadwerkelijk op je gezondheid heeft dan de praatjes van die dokter

Blijft liegen.

Beter de waarheid spreken, hoef je ook niet steeds te stressen betrapt te worden.
Heb je mijn post gelezen?
Laat iemand die er echt kennis van heeft met je moeder praten.
Dan begrijpt ze in ieder geval beter wat je gebruikt en welke invloed dat daadwerkelijk op je gezondheid heeft dan de praatjes van die dokter

Ja ik had het gelezen maar helaas ken ik geen zo'n mensen.
Toch bedankt.

je moeder overtuigen ... sorry dat had bij mij nooit gewerkt

Er zullen maar weinig ouders hun goedkeuring geven om dergelijke producten door hun kinderen te laten gebruiken.(jong of oud)
Hypocriet als je kijkt gewoon in clubs dat de helft gebruikt en ontkent.

had mijn moeder het gew vertelt ,no prob ok ze heeft liever van niet. maar wat gaat ze er aan doen. als ze zien hoeveel tijd en moeite je in uw sport steekt

Nu wil ze dat ik begin met tennissen ...

me ma wist het al van me toen ik 17 was :P gege

BTW:
Heb zelf erge astma.. Meerdere keren aan de beademing gelegen.. Pretnison gehad.. Half jaar in het ziekenhuis opgenomen geweest..

Momenteel 600 tren e... En ik ben echt niet sneller aan het hijgen.. Dus miss toch wat aan je conditie doen?

Terug
Naar boven