MuscleMeat

Ouders..

Ik verstop niets en ben er heel open over word dagelijks over gesproken ,
Denk je echt dat aas erger ja dan coma zuipen en een hoop party drugs? Kerel dit is wat de media je wijsmaakt zolang je het verantwoord doet herstel je zeker.
Hoeveel mr Olympia's zijn er gestorven op 50jaar? 1 en dan nog door ouderdom als je met insuline gaat zitten klooien loop je een hoger risico maar kijk eerst eens hoeveel doden er vallen per jaar aan alcohol tegenover aas

Aas blijft een persoonlijke keuze ik word liever 50jaar en men doel bereikt of geprobeerd het te bereiken ipv 80 jaar worden aftellen tot je dood valt en twijfelen van Hmm wat als ik toch voor men droom gegaan hoe ver was ik dan gekomen.

Met al het respect, maar ik vind dit toch wel erg simpele uitspraken hoor. Krijg sowieso de indruk onderhand dat sommigen hier toch wel gewoon erg blij zijn met living the AAS lifestyle, maar dat er toch nog regelmatig dingen worden geroepen die nergens op slaan. Dat bijv. de media een eenzijdig beeld probeert te creëren, betekent niet dat relatief flink gebruik van dit soort middelen zonder risico's komt. Als je kuurtjes pakt van meer dan een gram aan gear in de week denk ik dat je al relatief flink bezig bent imho (maar ook dit is subjectief). Bepaald gebruik verantwoord noemen is in de meeste gevallen subjectief. Ook de vergelijking met drank en drugs vind ik niet 1-op-1 zo opgaan en een behoorlijk makkelijke escape. De dosis maakt het gif zoals bij de meeste dingen, maar ik vind dat je AAS gebruik niet moet vergelijken met alcoholgebruik of een recreatief pilletje. Zeker niet als de effecten van (enigszins herhaaldelijk) AAS-gebruik op het lichaam nog altijd eigenlijk gewoon behoorlijk slecht in kaart kunnen worden gebracht. Ik vind het toch een beetje struisvogelgedrag wat ik hier af en toe voorbij zie komen. Neemt niet weg dat je van een paar keer kuren niet doodgaat, daar ben ik ook van overtuigd, maar gebruikers bagatelliseren het wel erg graag over het algemeen.

Laatst bewerkt:
Het is het een of t ander natuurlijk alchohol etc en aas combineren ben je gewoon een idioot.
Als je het met mate doet is het toch verantwoord en kan het gewoon toch, ofzo? :trollface:

Dat btw jij er erg open over bent en het niet voor je ouders hebt hoeven verstoppen enzo en er heel relaxed met hun normaal over kan doen is fijn voor jou, en als dit zo kan dan is dat natuurlijk altijd gunstig, maar dat zij jou helemaal steunen enzo is natuurlijk ook een keuze die ze misschien door de omstandigheden maar zo maken omdat het ook geen zin heeft misschien zich tegen jou gebruik te verzetten. Ik vraag me bijv. oprecht af of dat ze er blij mee zijn, of het diep van binnen niet toch jammer vinden en zich zorgen maken.

Als je het met mate doet is het toch verantwoord en kan het gewoon toch, ofzo? :trollface:
Als jij dat wil doen vooral doen ^^zie zelf t nut niet van alcohol ken ook een aantal alcohol verslaafde werk zelf in de horeca en zie dagelijks wat teveel alcohol of je problemen wegdrinken met mensen doet .

Kan best zo zijn, maar zolang je thuis woont heb je je te houden aan de regels van je ouders/voogd...

Niet mee eens?

Dan op eigen benen!

:roflol: :roflol:
Uhm jammer voor jou dan, maar volgens de Nederlandse wet hebben ouders/voogden echt geen ruk te zeggen als het gaat om medische beslissingen.
Misschien gaat dat in België wel zo, maar in Nederland gelukkig niet.

Vanaf je 16e hebben je ouders op medisch gebied niks meer te zeggen over jou, dus gewoon niet laten onderzoeken als jij dat niet wilt.
Edit: in Nederland althans, zie nu dat je in België woont, geen idee hoe dat daar zit.
En inderdaad beter de regels lezen voortaan :)

Inb4 de vader belt de sportschool en laat de autoriteiten komen

Inb4 de vader belt de sportschool en laat de autoriteiten komen

Die kans heb je inderdaad wel, hij kan ook de politie bellen (dat is ook sneller) want het is gewoon strafbaar.
dan heb je wel een rot vader, maar dat is dan misschien ook een teken om zsm uit huis te gaan :o

Hele goede post van Patjeh. Eerste keer dat ik op vind ik leuk heb gedrukt.

Ik ben niet degen die alcohol aanhaalt, dat was jijzelf.
Alcohol is ook gif en drugs is drugs.

Maar ik ken zelf wel iemand die medisch ernstig in de problemen kwam met aas. Ook zijn er zat die aan alcohol naar de kloten gaan.

Het is ook wel erg simpel om jouw eigen aas gebruik goed te praten of te bagatelliseren omdat anderen bier drinken.. Dat zijn ook redenen dat ik 18 jaar te jong vind voor aas en snap ik de reactie van zijn pa.

ik word liever 50jaar en men doel bereikt of geprobeerd het te bereiken ipv 80 jaar worden aftellen tot je dood valt en twijfelen van Hmm wat als ik toch voor men droom gegaan hoe ver was ik dan gekomen.
Wat heb je verder als je 50 bent en met 10kg vvm meer dan een naturel tussen 6 planken ligt of in een urn en 30 jaar minder lang rondloopt.

Ik ben niet degen die alcohol aanhaalt, dat was jijzelf.
Alcohol is ook gif en drugs is drugs.

Maar ik ken zelf wel iemand die medisch ernstig in de problemen kwam met aas. Ook zijn er zat die aan alcohol naar de kloten gaan.

Het is ook wel erg simpel om jouw eigen aas gebruik goed te praten of te bagatelliseren omdat anderen bier drinken.. Dat zijn ook redenen dat ik 18 jaar te jong vind voor aas en snap ik de reactie van zijn pa.

Wat heb je verder als je 50 bent en met 10kg vvm meer dan een naturel tussen 6 planken ligt of in een urn en 30 jaar minder lang rondloopt.
En wat heb je als je 50+ bent en doelloos aftelt tot het gedaan is ?
Daarom is het een persoonlijke keuze misschien word je nooit 50 als je een ongeluk hebt bv overreden worden ...
Alcohol heeft niet alleen nadelen voor de gebruiker hij kan evengoed dronken met de auto rijden en een kind of wat dan ook overrijden , een aas gebruiker schaad uiteindelijk alleen zichzelf
Het is een hopeloze discussie tussen gebruikers en niet gebruikers....

Daarom is het een persoonlijke keuze misschien word je nooit 50 als je een ongeluk hebt bv overreden worden ...
Alcohol heeft niet alleen nadelen voor de gebruiker hij kan evengoed dronken met de auto rijden en een kind of wat dan ook overrijden , een aas gebruiker schaad uiteindelijk alleen zichzelf

Je neemt een extreem voorbeeld tegenover een mild voorbeeld.
Een aas gebruiker kan, bij een bepaalde soort en bij een bepaalde hoeveelheid, ook agressie aanvallen krijgen en daardoor een gevaar voor anderen zijn, terwijl een alcohol gebruiker net zo goed elke avond 1 glaasje wijn drinkt.

Bij beide maakt hoeveelheid wel echt een verschil.

Je neemt een extreem voorbeeld tegenover een mild voorbeeld.
Een aas gebruiker kan, bij een bepaalde soort en bij een bepaalde hoeveelheid, ook agressie aanvallen krijgen en daardoor een gevaar voor anderen zijn, terwijl een alcohol gebruiker net zo goed elke avond 1 glaasje wijn drinkt.

Bij beide maakt hoeveelheid wel echt een verschil.
Agressie door aas is nooit bewezen als je altijd al een agressieve idioot was word het vaak op aas gestoken

Agressie door aas is nooit bewezen als je altijd al een agressieve idioot was word het vaak op aas gestoken
Het gaat ook over alcohol misbruik aas gebruiken voor bb reden is ook misbruik ,
Laats werd creatine beschuldigd omdat een leerkracht een leerling agressief uit de klas sleurde ...

Het kan het wel vergergeren van een agressieve idioot die geen vlieg kwaad doet (maar zich alleen agressief voelt) naar een agressieve idioot die anderen kwaad doet.
Alcohol is ook enkel een product die de bepaalde dingen van een persoon verergeren.

Je hebt vaak alcohol misbruik, maar ook AAS misbruik. Je hebt meer mensen die alcohol drinken dan die AAS gebruiken, dus je kan niet echt incidenten tellen en verwachten dat dit vergelijkbaar is.

Jouw vergelijkingen raakt kant nog wal. Ik zei, over ts dat ik zijn pa begrijp omdat hij pas 18 is en aan de aas zit.

Jij trekt de vergelijking met of aas en sterven op je 50e of doelloos leven tot je 80e.

Sowieso heeft alcohol of drugs niks met aas in dit topic te maken.

Wow, 18 en al AAS You fucked up bruhhh. Ik ben even oud als jou maar ik zou niet direct AAS gaan gebruiken.
Advies van mede 18jarige : Train tot je 23+ ste dat je echt goed weet waar je mee bezig bent en dat je al een veel massa hebt en niet lui doen dingen snel halen gaan ook snel weg als je niet gewoon zijt om elke dag te trainen.

En je bent 1. onwetend ik ken er zo heel veel in mijn gym die aan AAS doen die 19 zijn waar mijn fysiek beter is als hen terwijl zij op AAS zitten maar gewoon geen voedingschema etc. hebben en niet weten wat ze doen.

Ik ben blij dat je papa je heeft gepakt voor je sides hebt of erger dood bent.
Persoonlijk natty gaan geeft je meer accomplishment gevoel.

Hoop geouwehoer van naturals hier ineens die geen benul hebben waarover ze het hebben.. Meerdere posts over vroegtijdig overlijden gelezen.. Wil je natty blijven, hou het dan bij meelezen en de supplementen sectie maar ga hier niet adviseren, zeker niet als je zelf net komt kijken.

Ik begrijp dat jij kennelijk maar 1 doel voor ogen hebt dan, en dat kan je alleen bereiken met AAS ofzo? Ik snap niet waarom jij veronderstelt dat niemand nog doelen in het leven kan hebben na zijn 50e... Ik snap ook niet waarom je elke keer de vergelijking maakt tussen AAS en alcohol, en dan het bij AAS gebruik als zeer matig en verantwoord probeert te schetsen en met het alcohol verhaal begint over mensen die hun verdriet wegdrinken, dronken rijden en weet ik wat allemaal. Is zo natuurlijk niet echt een inhoudelijke discussie meer, gewoon beetje met wat extreme scenario's strooien wat betreft drank/drugs, en dan daartegenover het proclaimed verantwoorde AAS gebruik.

Het is ook geen discussie tussen gebruikers en niet-gebruikers, want er zijn er genoeg hier die niet tot de niet-gebruiker categorie behoren maar wel gewoon kritische opmerkingen plaatsen mbt deze discussie. Ik zie eigenlijk alleen maar drogredenen voorbij komen.

Hoop geouwehoer van naturals hier ineens die geen benul hebben waarover ze het hebben.. Meerdere posts over vroegtijdig overlijden gelezen.. Wil je natty blijven, hou het dan bij meelezen en de supplementen sectie maar ga hier niet adviseren, zeker niet als je zelf net komt kijken.

De persoon die overlijden aanhaalde is een gebruiker... Geen natty

Wow, 18 en al AAS You fucked up bruhhh. Ik ben even oud als jou maar ik zou niet direct AAS gaan gebruiken.
Advies van mede 18jarige : Train tot je 23+ ste dat je echt goed weet waar je mee bezig bent en dat je al een veel massa hebt en niet lui doen dingen snel halen gaan ook snel weg als je niet gewoon zijt om elke dag te trainen.

En je bent 1. onwetend ik ken er zo heel veel in mijn gym die aan AAS doen die 19 zijn waar mijn fysiek beter is als hen terwijl zij op AAS zitten maar gewoon geen voedingschema etc. hebben en niet weten wat ze doen.

Ik ben blij dat je papa je heeft gepakt voor je sides hebt of erger dood bent.
Persoonlijk natty gaan geeft je meer accomplishment gevoel.

Zulke posts snap ik nou echt niet he. Hoe kun je dat uberhaupt weten? Je vergelijkt dingen die je nog niet eens hebt geprobeerd. Ik voel veel meer accomplishment als ik op AAS train, want dan kan ik tot het uiterste gaan. Natty kan je dat niet, want ik heb niet echt zin om 80kg op mijn kop te laten vallen.

Kijk even naar de fitness wereld, Jeff seid? Juicet waarschijnlijk sinds zijn 14e ofzo. Junior mens physique al gezien? "Hi I'm... and I'm 16 years old" die er overigens uitzien als Steve Cook ed. Zyzz? Oh wat een held man 5 dubbele dosis tren, clen en test en dan nog wat coke snuiven, maar wel een echte held he. Daar schreeuwt niemand naar. HUH?!

Het is toch erg vreemd dat, wanneer je eraan begint je verwijten van hier en daar krijgt, maar eenmaal je er juicy as f**k uitziet krijg je nog enkel applaus.

Al die "oh maak een natuurlijke basis"," train tot je 23ste" blabla bullshit is echt idioot. Laat mensen drinken, snuiven, spuiten wat ze willen, het is hun leven niet het jouwe. Als het mensen hun doel is er uit te zien als Arnold en te sterven aan hun 50ste (ook al gebeurt dat nooit), laat ze dan toch? De enige reden dat er altijd commentaar op komt is omdat je goed beseft dat diezelfde 18jarige dan een gekke fysiek heeft terwijl jij natty aan je 22ste er nog pas uitziet als Zac Afron. Globale vergelijkingen uiteraard, maar daar komt et op neer.

Het maakt niet uit of je nu 18 of 45 bent. Zolang je je goed hebt ingelezen maakt dat echt geen moer uit. Denk je nou echt dat 18 jarigen niet beseffen welke keuzes ze maken? Het is de 20ste eeuw niet meer he. We mogen werken, belastingen betalen, studiekeuzes maken die je hele leven beïnvloeden, maar een kuurtje oh dat zeker niet!

Mijn enige spijt is dat ik naar al deze onzin heb geluisterd en niet vroeger ben begonnen.

Kom op zeg.

Terug
Naar boven