Patjeh
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 244
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 30%
Ik verstop niets en ben er heel open over word dagelijks over gesproken ,
Denk je echt dat aas erger ja dan coma zuipen en een hoop party drugs? Kerel dit is wat de media je wijsmaakt zolang je het verantwoord doet herstel je zeker.
Hoeveel mr Olympia's zijn er gestorven op 50jaar? 1 en dan nog door ouderdom als je met insuline gaat zitten klooien loop je een hoger risico maar kijk eerst eens hoeveel doden er vallen per jaar aan alcohol tegenover aas
Aas blijft een persoonlijke keuze ik word liever 50jaar en men doel bereikt of geprobeerd het te bereiken ipv 80 jaar worden aftellen tot je dood valt en twijfelen van Hmm wat als ik toch voor men droom gegaan hoe ver was ik dan gekomen.
Met al het respect, maar ik vind dit toch wel erg simpele uitspraken hoor. Krijg sowieso de indruk onderhand dat sommigen hier toch wel gewoon erg blij zijn met living the AAS lifestyle, maar dat er toch nog regelmatig dingen worden geroepen die nergens op slaan. Dat bijv. de media een eenzijdig beeld probeert te creëren, betekent niet dat relatief flink gebruik van dit soort middelen zonder risico's komt. Als je kuurtjes pakt van meer dan een gram aan gear in de week denk ik dat je al relatief flink bezig bent imho (maar ook dit is subjectief). Bepaald gebruik verantwoord noemen is in de meeste gevallen subjectief. Ook de vergelijking met drank en drugs vind ik niet 1-op-1 zo opgaan en een behoorlijk makkelijke escape. De dosis maakt het gif zoals bij de meeste dingen, maar ik vind dat je AAS gebruik niet moet vergelijken met alcoholgebruik of een recreatief pilletje. Zeker niet als de effecten van (enigszins herhaaldelijk) AAS-gebruik op het lichaam nog altijd eigenlijk gewoon behoorlijk slecht in kaart kunnen worden gebracht. Ik vind het toch een beetje struisvogelgedrag wat ik hier af en toe voorbij zie komen. Neemt niet weg dat je van een paar keer kuren niet doodgaat, daar ben ik ook van overtuigd, maar gebruikers bagatelliseren het wel erg graag over het algemeen.
Laatst bewerkt: